Batem po rozwodach

Data: 2018-08-13 17:30:08
Autor: Ciemny Lud
Batem po rozwodach
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/o-rozwod-bedzie-trudniej/fjytvd4

"Resort sprawiedliwości już przygotował projekt ustawy zakładający, że sądy z pominięciem procesu przyznawałyby alimenty natychmiastowe. - Należy skończyć z sytuacjami, gdy samotny rodzic musi oszczędzać na dzieciach, bo nie dostaje od ich ojca czy matki finansowego wsparcia - mówi Faktowi minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro. Ile trzeba by było na nie czekać? Nowe przepisy zakładają ekspresowe tempo - dosłownie w kilka dni - uzyskiwania alimentów - stąd też ich nazwa - dodaje minister sprawiedliwości. "

http://natemat.pl/199969,jacek-kurski-pojawi-sie-w-wiadomosciach-wp-prezes-tvp-od-rozwodu-nie-placi-na-wychowanie-dziewiecioletniego-syna

CL

Data: 2018-08-13 12:03:20
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Batem po rozwodach
W dniu poniedziałek, 13 sierpnia 2018 17:48:44 UTC+2 użytkownik Ciemny Lud napisał:
[...]

Widzę Pajdaczku 8 wklejek, tzn. dwie więcej niż twoja norma:)
Joskowi więcej grosza wpadło i na agitkę więcej sypie?

:)

Data: 2018-08-14 07:53:35
Autor: Ciemny Lud
Batem po rozwodach
pajac "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w
wiadomości news:d6a2e6f3-53fe-4563-b22f-34947d0d9f88googlegroups.com...
napisał:
[...]

Witam naąsanego członka swego Fan Clubu!

Wiem, że masz problemy z dyskalkulią ;-)))

Joskowi więcej grosza wpadło i na agitkę więcej sypie?

Kto to jest "Josk"? To ktos z twojej rodziny?

Masz cos do powiedzenia w temacie? Jak nie to wal się!

CL

Data: 2018-08-13 13:25:17
Autor: Zenek Kapelinder
Batem po rozwodach
Nie grozi ci pizdziak posiadanie dzieci. niemcy naswietlili ci jaja zebys przez przypadek jakiejs heldze, klientce burdelu dla zasluzonych bylych nazistow i ich rodzin, dzieciaka nie zrobil.

Data: 2018-08-14 07:24:38
Autor: Ciemny Lud
Batem po rozwodach czyli zenek z enkopresją
W O N !!

KANALIA "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Nie grozi mi posiadanie dzieci. sowieci naswietlili mi jaja zebym przez
przypadek jakiejs ich heldze z burdelu dla zasluzonych nazistow i ich
rodzin, dzieciaka palcem nie zrobil. zostala mi tylko masturbacja. stad
mam ten problem z enkopresją.

Batem po rozwodach