Batem po rozwodach

Data: 2018-08-13 13:25:17
Autor: Zenek Kapelinder
Batem po rozwodach
Nie grozi ci pizdziak posiadanie dzieci. niemcy naswietlili ci jaja zebys przez przypadek jakiejs heldze, klientce burdelu dla zasluzonych bylych nazistow i ich rodzin, dzieciaka nie zrobil.

Data: 2018-08-14 07:24:38
Autor: Ciemny Lud
Batem po rozwodach czyli zenek z enkopresją
W O N !!

KANALIA "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Nie grozi mi posiadanie dzieci. sowieci naswietlili mi jaja zebym przez
przypadek jakiejs ich heldze z burdelu dla zasluzonych nazistow i ich
rodzin, dzieciaka palcem nie zrobil. zostala mi tylko masturbacja. stad
mam ten problem z enkopresją.

Batem po rozwodach