Bater wiedział o katastrofie pod Smoleńskiem przed katastrof± ?

Data: 2010-04-20 20:41:30
Autor: MarekS
Bater wiedział o katastrofie pod Smoleńskiem przed katastrof± ?
Data: 2010-04-23 10:07:10
Autor: Tomy M.
Bater wiedział o katastrofie pod Smoleńskiem przed katastrof± ?

Użytkownik "MarekS" <be@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqksgp$a1i$1newsread1.aster.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=Z-ILO1DxPiU&feature=player_embedded

Okazuje się że Bater wie wicej od polskich prokuratorów
i rz±du.

- Tusk wychodzisz na matoła!!!

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article593182/Kiedy_naprawde_rozbil_sie_tupolew.html?page=1

Tomy M.

Data: 2010-04-23 12:00:05
Autor: ;[he®sk];
On Fri, 23 Apr 2010 10:07:10 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=Z-ILO1DxPiU&feature=player_embedded

Okazuje się że Bater wie wicej od polskich prokuratorów

  co ma do tego tusk? taka godzine podaly MEDIA.

 a prezes pis? przeciez rozmawial z s.p. lechem tuz przed ladowaniem.
  --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 12:27:06
Autor: Tomy M.
Bater wiedział o katastrofie pod Smoleńskiem przed katastrof ą ?
Użytkownik ";[heŽsk];" <;WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:n7q2t59udci4hictuilhkb568cae7q4p3p4ax.com...

Okazuje siÄ™ ĹĽe Bater wie wicej od polskich prokuratorĂłw
i rzÄ…du.

- Tusk wychodzisz na matoła!!!

co ma do tego tusk? taka godzine podaly MEDIA.

Premier rzÄ…du niezorientowany w sprawie katastrofy?
Za to wie ile wczoraj Anglia wygrałą z Nową Zelandią
w piczi polo na małe bramki.

Tomy M.

Data: 2010-04-23 12:32:06
Autor: PaPi
Bater wiedział o katastrofie pod Smole ńskiem przed katastrofą ?
Pytanie - z kim rozmawial Prezes PiS Jarus Kaczynski o 8:20 jak nie ze swoim podbratem Lechujarkiem ?

Data: 2010-04-23 15:26:24
Autor: Tomy M.

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bd17728$1news.home.net.pl...
Pytanie - z kim rozmawial Prezes PiS Jarus Kaczynski o 8:20 jak nie ze swoim podbratem Lechujarkiem ?

Spytaj go

Tomy M.

Data: 2010-04-23 16:48:16
Autor: PaPi
Bater wiedział o katastrofie pod Smole ńskiem przed katastrofą ?
Pytanie - z kim rozmawial Prezes PiS Jarus Kaczynski o 8:20 jak nie ze
swoim podbratem Lechujarkiem ?

Spytaj go

Alez Jarus powiedzial ze rozmawial z Lechujarkiem, ze wlasnie laduja i wszystko idzie zgodnie z planem.
I gdzie Twoja teoryjka spiskowa ?

Data: 2010-04-23 07:52:24
Autor: DJ MC Donald Musk
On 23 Kwi, 16:48, PaPi <1...@2.3> wrote:

> Spytaj go

Alez Jarus powiedzial ze rozmawial z Lechujarkiem, ze wlasnie laduja i
wszystko idzie zgodnie z planem.
I gdzie Twoja teoryjka spiskowa ?

ten lechujarek to kryptonim Putina?

Data: 2010-04-23 17:10:01
Autor: PaPi
[...]

Nie. To pomniejszy z braci blizniakow co to w pewnym kraju jednoczesnie sprawowali urzad premiera i prezydenta. Ot taka egzotyka coby na swiecie bylo z kogo sie posmiac.
Ten pomniejszy do konca zycia skladal meldunki o wykonywaniu zadan wiekszemu. Na jego miejsce startuje ten wiekszy - Jarus.

Data: 2010-04-23 15:07:20
Autor: =he®sk=
On Fri, 23 Apr 2010 12:27:06 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

> co ma do tego tusk? taka godzine podaly MEDIA.

Premier rz±du niezorientowany w sprawie katastrofy?

 na pewno lepiej niz ty.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-23 15:27:21
Autor: Tomy M.

Użytkownik "=he®sk=" <=WC15€bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:nc53t5peeeod9hbn6cblckqeuvi3f3igdo4ax.com...
On Fri, 23 Apr 2010 12:27:06 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

na pewno lepiej niz ty.

.... niech siÄ™ lepiej naumie tych bajek co
mu na kartkach z Moskwy przywoĹĽÄ… codziennie.

Tomy M.

Data: 2010-04-23 15:49:31
Autor: cytryna
> [...]

 co ma do tego Tusk? taka godzine podaly MEDIA.
 a prezes pis? przeciez rozmawial z s.p. Lechem tuz przed ladowaniem.

Bater dobrze wiedział, że groĽba "zginiecie jak dinozaury" nie była pust± przechwałk±. Stad też nie czekaj±c na media podkablował spiskowców 16 min.
wcze¶niej. On uwierzył i niestety miał rację.

Data: 2010-04-23 21:30:58
Autor: Tomy M.
Bater wiedział o katastrofie pod Smoleńskiem przed katastrof± ?
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:3461.00001d2e.4bd1a56bnewsgate.onet.pl...

Bater dobrze wiedział, że groĽba "zginiecie jak dinozaury" nie była pust±
przechwałk±. Stad też nie czekaj±c na media podkablował spiskowców 16 min.
wcze¶niej. On uwierzył i niestety miał rację.

Podobno wylatuje z Polsatu ... może to kto¶ potwierdzić
Nie mam Polsatu :-/ ... nie ogl±dam tego od 4 lat.

Tomy M.

Bater wiedział o katastrofie pod Smoleńskiem przed katastrof± ?