Bateria BP-4L

Data: 2012-02-01 14:18:25
Autor: Rafał
Bateria BP-4L
Witam
Poszukuję baterii do noki E52 ( BP-4L) . Moja nagle zaczęła trzymać tylko 1 dzień a jeszcze parę dni temu trzymała 4 . Chciałbym kupić nową , oryginalną baterię . Patrze na allegro ale tam rozpiętość cen jest od 20 do 100 zł. Każdy twierdzi że jego jest oryginalna nieużywana. Może ktoś z was przerabiał ten temat i ma pewne źródełko lub cenne uwagi ?

pozdrawiam Rafał

Data: 2012-02-01 13:39:47
Autor: Waldek Godel
Bateria BP-4L
Dnia Wed, 01 Feb 2012 14:18:25 +0100, Rafał napisał(a):

Poszukuję baterii do noki E52 ( BP-4L) . Moja nagle zaczęła trzymać tylko 1 dzień a jeszcze parę dni temu trzymała 4 . Chciałbym kupić now± , oryginaln± baterię . Patrze na allegro ale tam rozpięto¶ć cen jest od 20 do 100 zł. Każdy twierdzi że jego jest oryginalna nieużywana. Może kto¶ z was przerabiał ten temat i ma pewne Ľródełko lub cenne uwagi ?

W zasadzie poza salonem Nokii nie istnieje co¶ takiego jak oryginalna
bateria. Dlatego raczej lepiej kupić jedn± z najtańszych, żeby unikn±ć
rozczarowania.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

Data: 2012-02-01 15:27:32
Autor: J.F
Bateria BP-4L
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomo¶ci grup
W zasadzie poza salonem Nokii nie istnieje co¶ takiego jak oryginalna
bateria. Dlatego raczej lepiej kupić jedn± z najtańszych, żeby unikn±ć
rozczarowania.

Jeszcze uwaga - dopytac o date produkcji.
Niektore maja podane, to przynajmniej bedzie podstawa do reklamacji.

J.

Data: 2012-02-01 15:18:09
Autor: Amir
Bateria BP-4L
> [...]
tylko 1 dzień a jeszcze parę dni temu trzymała 4 . Chciałbym kupić now± , oryginaln± baterię . Patrze na allegro ale tam rozpięto¶ć cen jest od 20 do 100 zł. Każdy twierdzi że jego jest oryginalna nieużywana. Może kto¶ z was przerabiał ten temat i ma pewne Ľródełko lub cenne uwagi ?

nie s±dzę aby to była wina baterii

#7370# - zresetuj telefon chyba taki kod był, tylko kopie zrob sobie PC Suitem.

Data: 2012-02-01 15:50:21
Autor: Marcin Szumilas
Bateria BP-4L
Quoted:
Amir (didotomSPAM@gazeta.pl)
in news:jgbhiv$23r$1inews.gazeta.pl

nie s±dzę aby to była wina baterii

#7370# - zresetuj telefon chyba taki kod był, tylko kopie zrob sobie
PC  Suitem.

Gwiazdka na pocz±tku: *#7370#
Słusznie, też bym to najpierw sprawdził.

MSz

Data: 2012-02-01 19:01:18
Autor: Rafał
Bateria BP-4L

#7370# - zresetuj telefon chyba taki kod był, tylko kopie zrob sobie
PC Suitem.

Gwiazdka na pocz±tku: *#7370#
Słusznie, też bym to najpierw sprawdził.

MSz

Po moim po¶cie zresetowałem komórke poprzez jej wył±czenie i wyjęcię baterii ( my¶lałem że może jaki¶ proces w tle się wł±czył ) i od 4 godzin trzyma ciagle ostatnie dwie kreski ( a od rana po naładowaniu do 14 zleciał na te dwie ) . Może to rzeczywi¶cie nie bateria , choć telefon mam ponad dwa lata.
pozdrawiam

Data: 2012-02-01 19:10:50
Autor: Marcin Szumilas
Bateria BP-4L
Quoted:
Rafał (rafal@nospam.pl)
in news:4f297ddb$1news.home.net.pl

[...]

No, to potestuj jeszcze. Ale wyjęcie baterii to nie to samo, co hard
reset (*#7370#). Bo, jak piszesz, jaki¶ niechciany proces w tle to może
się wł±czać przy każdym uruchomieniu systemu.
Ale chyba to wiesz. :)

Pozdrawiam,
Marcin Sz.

Data: 2012-02-01 19:24:10
Autor: Rafał
Bateria BP-4L

[...]

Potestuję , dzięki za pomoc

Data: 2012-02-02 07:58:03
Autor: phungus
Bateria BP-4L
Rafał <rafal@nospam.pl> napisał(a):
[...]

Po ponad dwuletnim użytkowaniu E63 (bateria taka sama) miałem podobne objawy.
Kupiłem baterię za 50 zł. w 'punkcie gsm', wygl±dała identycznie jak oryginał,
z hologramem, w nokiowym blistrze. Od wrze¶nia ub. roku sprawuje się
poprawnie, chociaż trzyma trochę krócej niż oryginał.

Pozdrawiam,
ph.

Data: 2012-02-01 19:53:00
Autor: Robert Oleksiak
Bateria BP-4L
ja zamawiałem z allegro rzekomo oryginalną i dostałem bubel trzymała tak samo jak poprzednia 1 dzień, odesłałem i pieniądze odzyskałem. kolejna zamówiłem ze sklepu internetowego i tu juz było OK, bateria trzyma 3 dni
pozdrawiam
robert-- o, Nokia N82 swego czasu ;)

Data: 2012-02-01 22:43:21
Autor: MarekM
Bateria BP-4L
W dniu 01.02.2012 19:53, Robert Oleksiak pisze:
ja zamawiałem z allegro rzekomo oryginalną i dostałem bubel trzymała tak
samo jak poprzednia 1 dzień, odesłałem i pieniądze odzyskałem. kolejna
zamówiłem ze sklepu internetowego i tu juz było OK, bateria trzyma 3 dni

Kupowałem niedawno na allegro za ok. 50zł do mojej 3,5-letniej Nokii E71 (też BP-4L). Bateria wyglądem nie odbiega od oryginalnej. Telefon działa 3-4 dni, czyli tyle samo, ile po jego zakupie. Nawet jeśli jest to podróbka, to jak na razie nie odbiega jakością od oryginału. Jeśli przetrwa w dobrym stanie choć półtorej roku, to uznam, że było warto zapłacić 50zł zamiast 15zł. Aha, sprzedawca, od którego odbierałem towar (osobiście) zarzekał się, że na podstawie paragonu mam gwarancję Nokii.

Moja bateria ma nadrukowaną datę produkcji: październik 2011. Na innej aukcji były baterie ponoć nieużywane, oryginalne, ale 2-3 letnie ("pochodzące z demontażu z niesprzedanych zestawów telefonów"). Natomiast na jeszcze innej aukcji sprzedający twierdził, że "żadna bateria Nokii nie ma nadruku z datą produkcji", a jak mu podesłałem zdjęcie zadające kłam temu stwierdzeniu, odpisał, że "rzeczywiście moja posiada, ale jego oryginalne baterie jej nie posiadają". Tak więc trzeba uważać...

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2012-02-02 00:14:21
Autor: Pszemol
Bateria BP-4L
"MarekM" <muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> wrote in message news:jgcblp$mu$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ja kupiłem na eBay od tego człowieka i działa pięknie a wygląda oryginalnie:
http://www.ebay.com/sch/eugene_art/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686

Data: 2012-02-06 00:45:28
Autor: Krystek
Bateria BP-4L
W dniu 2012-02-02 07:14, Pszemol pisze:
Ja kupiłem na eBay od tego człowieka i działa pięknie a wygląda
oryginalnie:
http://www.ebay.com/sch/eugene_art/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686

Pszemolu, a na cóż Tobie bateria do Nokii? :O

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-02-07 19:35:11
Autor: Pszemol
Bateria BP-4L
"Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> wrote in message news:jgn4ao$5qj$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przeoczyłeś fakt, że używam w Polsce Nokia 5630 XpressMusic.

Bateria BP-4L