Bateria BP-4L

Data: 2012-02-01 15:18:09
Autor: Amir
Bateria BP-4L
> Poszukuję baterii do noki E52 ( BP-4L) . Moja nagle zaczęła trzymać
tylko 1 dzień a jeszcze parę dni temu trzymała 4 . Chciałbym kupić nową , oryginalną baterię . Patrze na allegro ale tam rozpiętość cen jest od 20 do 100 zł. Każdy twierdzi że jego jest oryginalna nieużywana. Może ktoś z was przerabiał ten temat i ma pewne źródełko lub cenne uwagi ?

nie sądzę aby to była wina baterii

#7370# - zresetuj telefon chyba taki kod był, tylko kopie zrob sobie PC Suitem.

Data: 2012-02-01 15:50:21
Autor: Marcin Szumilas
Bateria BP-4L
Quoted:
Amir (didotomSPAM@gazeta.pl)
in news:jgbhiv$23r$1inews.gazeta.pl

nie sądzę aby to była wina baterii

#7370# - zresetuj telefon chyba taki kod był, tylko kopie zrob sobie
PC  Suitem.

Gwiazdka na początku: *#7370#
Słusznie, też bym to najpierw sprawdził.

MSz

Data: 2012-02-01 19:01:18
Autor: Rafał
Bateria BP-4L

#7370# - zresetuj telefon chyba taki kod był, tylko kopie zrob sobie
PC Suitem.

Gwiazdka na początku: *#7370#
Słusznie, też bym to najpierw sprawdził.

MSz

Po moim poście zresetowałem komórke poprzez jej wyłączenie i wyjęcię baterii ( myślałem że może jakiś proces w tle się włączył ) i od 4 godzin trzyma ciagle ostatnie dwie kreski ( a od rana po naładowaniu do 14 zleciał na te dwie ) . Może to rzeczywiście nie bateria , choć telefon mam ponad dwa lata.
pozdrawiam

Data: 2012-02-01 19:10:50
Autor: Marcin Szumilas
Bateria BP-4L
Quoted:
Rafał (rafal@nospam.pl)
in news:4f297ddb$1news.home.net.pl

[...]

No, to potestuj jeszcze. Ale wyjęcie baterii to nie to samo, co hard
reset (*#7370#). Bo, jak piszesz, jakiś niechciany proces w tle to może
się włączać przy każdym uruchomieniu systemu.
Ale chyba to wiesz. :)

Pozdrawiam,
Marcin Sz.

Data: 2012-02-01 19:24:10
Autor: Rafał
Bateria BP-4L

[...]

Potestuję , dzięki za pomoc

Data: 2012-02-02 07:58:03
Autor: phungus
Bateria BP-4L
Rafał <rafal@nospam.pl> napisał(a):
[...]

Po ponad dwuletnim użytkowaniu E63 (bateria taka sama) miałem podobne objawy.
Kupiłem baterię za 50 zł. w 'punkcie gsm', wyglądała identycznie jak oryginał,
z hologramem, w nokiowym blistrze. Od września ub. roku sprawuje się
poprawnie, chociaż trzyma trochę krócej niż oryginał.

Pozdrawiam,
ph.

--

Bateria BP-4L