Bateria do E61

Data: 2009-04-22 13:55:11
Autor: Waldemarrr
Bateria do E61
Dwa lata swietnie sluzy ale juz czuc coraz bardziej ze jej sprawnosc nie jest taka jak dawniej. Chcialbym kupic nowa baterie i miec przy tym pewnosc, ze posluzy mi tak dobrze i tak dlugo jak ta pierwsza. Czy jesli pojde do salonu i poprosze o oryginal to moge miec pewnosc ze dostane rownie swietna a nie - prawie jak oryginalna?

Waldek.

www.waldek.sewera.pl

Data: 2009-04-22 05:51:10
Autor: BearBag
Bateria do E61
Pytanie tylko czy warto placic 60zl za baterie ktora podziala 2 i pol
roku jesli mozesz kupic za 17zl baterie ktora podziala 2 lata.
Nie kupuj tylko badziewia o wirtualnych pojemnosciach typu 4000mAh
jesli oryginal ma 1500mAh.

Data: 2009-04-22 15:48:05
Autor: Sławomir Szczyrba
Bateria do E61
Grupa: [pl.misc.telefonia.gsm]
Osoba: [Waldemarrr]
Tekst:
[...]

Kup sobie zamiennik BlueStar. Owszem, ma mniejszą pojemność co czasem czuć
ale moja działa już prawie rok - często w fatalnych warunkach (ciągłe
podładowywanie i doładowywanie) i wciąż jeszcze nie kwalifikuje się do
wymiany. A jak wreszcie padnie, to kupię kolejną taką samą za kilkanaście
złoty i niech znów po roku - dwóch sobie pada... :)

Waldek.

Sławek
--
  ________ _/ __/ __/ Ja nie moge... oddychać nie moge... -- osioł

Data: 2009-04-25 21:49:19
Autor: =Marcos=
Bateria do E61
[...]

Ja natomiast nie polecam zamiennika BlueStar. Używam od roku. Pojemność porównywalna z 3-letnią oryginalną baterią Nokia. Dodatkowa wada: nieprzewidywalność "spadania kresek". Potrafi trzymać prawie max do końca, a potem w ciągu 6h spaść do 0...

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze