Bateria do Nokii co polecacie ?

Data: 2009-03-20 21:18:00
Autor: W I A D Z I U
Bateria do Nokii co polecacie ?
Co polecacie jesli chodzi o dobra baterie do Nokii w tej chwili konkretnie do 6280, allegro czy cos innego.

Data: 2009-03-21 07:27:37
Autor: awiesiek
Użytkownik "W I A D Z I U" <wiadziu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Co polecacie jesli chodzi o dobra baterie do Nokii w tej chwili
konkretnie  do 6280, allegro czy cos innego.

Uszanowanie

Tylko orginały , żadnych zamienników .

--
awiesiek

Data: 2009-03-21 08:14:15
Autor: Tomek
awiesiek pisze:
[...]

ja tam wolę zamiennik, działa podobnie a cena o wiele niższa
az

Data: 2009-03-21 19:16:03
Autor: Nex@pl
Tomek pisze:
awiesiek pisze:
[...]

śmiesz twierdzić, że zamiennik za 20 pln przebije oryginalną baterię nokii która wytrzymała mi już 8 lat? Obecnie kupuję nową do 6310i, ale tylko dlatego, ze nie jestem pierwszym właścicielem i stawiam na oryginał, bo telefon jeszcze długo u mnie zostanie i od tego uzależniam wybór.

Data: 2009-03-21 19:31:58
Autor: Boombastic
[...]

A od kiedy to telefon żyje dłużej niż 2-3 lata? Po co komu bateria o żywotności 8 lat?

Data: 2009-03-22 09:04:28
Autor: qwerty
Użytkownik "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:49c5326c$0$29354$f69f905@mamut2.aster.pl...
A od kiedy to telefon żyje dłużej niż 2-3 lata?

Te, które są wytrzymałe, a nie rozwalają się rękach od samego użytkowania.

Data: 2009-03-22 14:23:20
Autor: Boombastic

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gq4re9$g6r$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Mylisz czas życia technicznego od technnologicznego. Obecnie telefon 2-3 letni to staroć.

Data: 2009-03-22 17:29:21
Autor: Nex@pl
Boombastic pisze:

Mylisz czas życia technicznego od technnologicznego. Obecnie telefon 2-3 letni to staroć.

Telefon to staroć? Coś sie koledze myli :) Nadal wykonuje swoje funkcje - dzwoni, odbiera a nawet wysyła smsy.

Data: 2009-03-22 18:21:52
Autor: Boombastic

Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:gq5pi6$4oj$1nemesis.news.neostrada.pl...
Boombastic pisze:

Mylisz czas życia technicznego od technnologicznego. Obecnie telefon 2-3 letni to staroć.

Telefon to staroć? Coś sie koledze myli :) Nadal wykonuje swoje funkcje - dzwoni, odbiera a nawet wysyła smsy.

Ale nie ma tryliona bajerów co jest obecnie oferowane w zastępstwie telefonu. Czas życia elektroniki jest praktycznie skrócony do okresu gwarancjnego.

Data: 2009-03-22 18:44:24
Autor: Nex@pl
Boombastic pisze:

Ale nie ma tryliona bajerów co jest obecnie oferowane w zastępstwie telefonu. Czas życia elektroniki jest praktycznie skrócony do okresu gwarancjnego.

Dlatego ja telefonu nie zmienię - owszem, mam też zabawki typu pocket pc z modułem telefonu, ale więcej z nimi problemów niż pożytku.

Co do czasu życia niestety się zgadzam.

Data: 2009-03-24 08:30:17
Autor: J.F.
On Sat, 21 Mar 2009 19:31:58 +0100,  Boombastic wrote:
[...]

A co potem ? ktos go bedzie uzywal ..
Po co komu bateria o żywotności 8 lat?

Po to zeby nie musial zmieniac telefonu, do ktorego sie przyzwyczail,
nawet jesli nie ma najnowszych bajerow :-)

Jak po poltora roku pojemnosci zostaje polowa, to trzeba kupic nowa. A
tyle wytrzymuja chinskie zamienniki i 'oryginalne' Siemensy.

Nokia widac z lepszym producentem sie dogadala, albo lepiej je laduje.

J.

Data: 2009-03-21 13:41:11
Autor: arek
On 21 Mar, 07:27, "awiesiek" <njvrf...@cbpmgn.tnmrgn.cy> wrote:
Użytkownik "W I A D Z I U" <wiad...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:gq0tlu$tfk$1news.onet.pl...

> Co polecacie jesli chodzi o dobra baterie do Nokii w tej chwili
> konkretnie  do 6280, allegro czy cos innego.

Uszanowanie

Tylko orginały , żadnych zamienników .

A jak juz oryginaly, to nowe. Baterie zuzywaja
sie (niszczeja) z wiekiem.

Data: 2009-03-22 12:06:40
Autor: Sławomir Szczyrba
Bateria do Nokii co polecacie ?
W I A D Z I U informuje :
Co polecacie jesli chodzi o dobra baterie do Nokii w tej chwili konkretnie do 6280, allegro czy cos innego.
Jesli szukasz zamiennika, to proponuję BlueStar.
Jakość znośna, nie oszukują w pojemności a i cena rozsądna.
Nawet jak taką zajedziesz, to bez bólu kieszeni kupisz kolejną...

Sławek (masakruję baterię do e61i od nich - twarda bestia, wciąż się trzyma :)
--
  ________ Żołnierz, który nie ma zapałek, jest... No co jest ?
_/ __/ __/ Posłusznie melduję, że jest bez zapałek. - odpowiedział Szwejk

Data: 2009-03-23 18:45:22
Autor: W I A D Z I U
[...]

O taką podpowiedz mi chodziło - dokładnie...
Orginały wiadomo zawsze najlepsze ale wiekszość kupuje zamienniki ze wzgledu na cene jedene sa dobre, drugie gorsze....

Data: 2009-03-24 08:31:26
Autor: J.F.
On 22 Mar 2009 13:06:40 +0100,  Sławomir Szczyrba wrote:
Jesli szukasz zamiennika, to proponuję BlueStar.
Jakość znośna, nie oszukują w pojemności a i cena rozsądna.

Forever tez. J.

Bateria do Nokii co polecacie ?