Bateria do komóry.

Data: 2019-12-24 20:29:31
Autor: Jacek Maciejewski
Bateria do komóry.
Obecna bateria w moim telefoniku trzyma na nicnierobieniu ok. doby. Chyba powinienem sobie kupić inną. Którą baterię byście kupili i czemu? :)

https://allegro.pl/oferta/bateria-samsung-galaxy-mini-2-s6500-s6102-
s7500-7468482378
https://allegro.pl/oferta/bateria-samsung-eb464358vu-galaxy-mini-2-
s6500-5602384086

--
Jacek

I hate haters<

Data: 2019-12-24 21:45:06
Autor: Uncle Pete
Bateria do komóry.
On 2019-12-24 21:29, Jacek Maciejewski wrote:
[...]

To może być szmelc, a może i nie.

https://allegro.pl/oferta/bateria-samsung-eb464358vu-galaxy-mini-2-
s6500-5602384086

Ta może okazać się stara i niewiele lepsza od Twojej obecnie.

Ale wybrałeś najtańsze, więc w razie czego strata niewielka...

Data: 2019-12-24 22:43:54
Autor: jaNus
Bateria do komóry.
Obecna bateria w moim telefoniku trzyma na nicnierobieniu ok. doby.
Chyba powinienem sobie kupić inną. Którą baterię byście kupili i
czemu?:)

Ocipłeś? Przy tych cenach to bierz obie, i kontrafałdy nie zawracaj  :)
Zauważ, że tańsza ma pojemność większą!

Mój Lenovo "leniuchując" zżera ogniwo w jakieś 10h! No to mam dwa:
wymiana, nawet w trzęsącym autobusie, trwa góra 2, może 2ipół minuty, no
ale nie każdy Fon jest pod tym względem taki przyjazny.

Za PB-mi nie przepadam, acz właśnie nabyłem, bo solarny, pojemny, i tani:
https://allegro.pl/oferta/power-bank-setty-5000mah-solarny-niebieski-8526078549

--
Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
https://myphone-explorer.en.softonic.com/  Free!

Data: 2019-12-24 23:07:17
Autor: LordBluzg(R)
Bateria do komóry.
[...]

Nigdy, przenigdy nie kupuje się oryginalnej baterii do telefonu, którego produkcja się zakończyła :] Każda NOWA leżakowana bateria po roku od daty produkcji ma pojemność ok >70% nowej i spada.
Proponuję zakup (troche drogie) ale produkty renomowanych firm (zamienniki). Sprawdzone dziesiątki razy.

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-12-24 15:01:17
Autor: Kris
Bateria do komóry.
Sprawdzone dziesiątki razy.
Co Ty z tymi telefonami robisz że dziesiątki razy musiałeś baterie wymieniać
Ja komórki używam od 20 lat żona też od 20 córka od 10 i baterie może ze dwa razy wymieniliśmy(ostatni raz w 2009 chyba) Największy kłopot był z iPhonami 7 żony i córki, tam po roku w jednym po półtora roku w drugim bateria trzymała zaledwie pół dnia
Na szczęście pozbyliśmy się badziewia kilka tygodni temu i kupiliśmy normalne telefony(Xiaomi)
Ps
Mój Lenovo P2 ma 3 lata i bateria starczy na 2 dni

Data: 2019-12-25 10:36:35
Autor: LordBluzg(R)
Bateria do komóry.
W dniu 2019-12-25 o 00:01, Kris pisze:
Sprawdzone dziesiątki razy.
Co Ty z tymi telefonami robisz że dziesiątki razy musiałeś baterie wymieniać

Okazyjnie serwisuję znajomych.

Data: 2019-12-25 12:41:58
Autor: jaNus
Bateria do komóry.
W dniu 25.12.2019 o 10:36, LordBluzg(R) pisze:
OPOZYCJA ZNÓW WTRĄCA SIĘ W NIE SWOJE AFERY

Biorąc pod uwagę zatrzęsienie tych "swoich afer", to najwyraźniej trudno
jej będzie stawiać tę zasłonę dymną zbyt szczelnie...

PiS to socjaliści pokroju post-sanacyjnego, gospodarczo bardziej
szkodliwi, od stonki. Ale opozycja to już wyrób wieeelce specjalny:
żadnym jurgieltem nie wzgardzili, wziątką, bakszyszem. Własną matkę by
sprzedali, a ich mega-kosmopolityzm wyrastał z głębokiej ojkofobii.
Dawniej takich skazywano na banicję, i... komu to przeszkadzało dziś?

Warto przypomnieć, iż uważało się wygnanie za karę cięższą, niż honorową
śmierć (powieszenie honorową ś~ *nie* jest!)

Data: 2019-12-25 09:43:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bateria do komóry.

"LordBluzgR" 5e028c3f$0$537$65785112@news.neostrada.pl

Każda NOWA leżakowana bateria po roku od daty
produkcji ma pojemność ok >70% nowej i spada.

IMO dobre akumulatory niezauważalnie słabną w efekcie rocznego leżakowania.

IMO dobre akumulatory wytrzymać powinny ostrą eksploatację ,,swego''
urządzenia wiele (~10) lat! (a co dopiero bezczynne leżakowanie roczne)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-12-25 10:23:49
Autor: ToMasz
Bateria do komóry.
W dniu 24.12.2019 o 23:07, LordBluzg(R) pisze:
Obecna bateria w moim telefoniku trzyma na nicnierobieniu ok. doby. Chyba
powinienem sobie kupić inną. Którą baterię byście kupili i czemu? :)

te baterie będą miały około połowy pojemności tego co Ci producent dał w nowym telefonie. obojętnie jaką TANIĄ kupisz. poszukaj oryginału, zobaczysz jaka jest różnica w cenie.

Nigdy, przenigdy nie kupuje się oryginalnej baterii do telefonu, którego produkcja się zakończyła :] Każda NOWA leżakowana bateria po roku od daty produkcji ma pojemność ok >70% nowej i spada.
dobrze że tego nie czytają właściciele aut elektrycznych.

ToMasz

Data: 2019-12-25 10:04:22
Autor: Jacek Maciejewski
Bateria do komóry.
W dniu Wed, 25 Dec 2019 10:23:49 +0100, użytkownik ToMasz napisał:

te baterie będą miały około połowy pojemności tego co Ci producent dał w
nowym telefonie. obojętnie jaką TANIĄ kupisz. poszukaj oryginału,
zobaczysz jaka jest różnica w cenie.

Przecież ta druga to oryginał. Przynajmniej wygląda dokładnie jak moja i sprzedawca też twierdzi że oryginał. Co jeszcze chcieć?
Telefon jest przestarzały, mało kto jeszcze takich używa. Zapasy baterii są wyprzedawane, to i cena niska.

--
Jacek
I hate haters<

Data: 2019-12-25 10:38:22
Autor: LordBluzg(R)
Bateria do komóry.
W dniu 2019-12-25 o 10:23, ToMasz pisze:

[...]

Mylisz rodzaje baterii i zapominasz że bateria do telefonu NOWA, nieuzywana traci na wartosci szybciej niż uzywana.

Data: 2019-12-25 10:45:49
Autor: Uncle Pete
Bateria do komóry.
[...]

Z tym spadaniem pojemności w ciągu jednego roku nieco pojechałeś, ale w danym konkretnym przypadku chodzi o telefon, który miał premierę prawie 8 lat temu, więc oryginalne baterie do niego mogą być faktycznie bardzo stare. Chyba że ten model baterii był wykorzystywany w jakichś dużo późniejszych modelach telefonów, ale raczej to nie ten przypadek.

Data: 2019-12-25 11:16:21
Autor: LordBluzg(R)
Bateria do komóry.
W dniu 2019-12-25 o 10:45, Uncle Pete pisze:
[...]

Ten przypadek. Miałem wiele razy okazję KUPIĆ/DOSTAĆ i zamontować oryginalną baterię do starego telefonu (ostatnio Samsung S5) gdzie oryginał miał 50% pojemności i był GORSZY od 4 letniej używanej baterii. Nic nie dało jakieś "formatowanie". Zakup  innej baterii z firmy Green Cell był zdecydowanie trafiony i bateria działa idealnie. Te baterie (oryginalne) nie posiadają bitej/drukowanej daty produkcji i najczęściej ich produkcja kończy się z datą zakończenia produkcji telefonu. Później nieładowane leżakują i tracą pojemność. Starzenie się ogniw jest procesem nieuniknionym i zachodzi we wszystkich ogniwach niezależnie od technologii użytej do ich produkcji a na skutek upływu czasu i braku WZBUDZANIA reakcji (nieładowanie) jeszcze szybciej. Polecam poczytać fachowe źródła i nie opowiadać farmazonów.

Data: 2019-12-25 11:51:57
Autor: Uncle Pete
Bateria do komóry.
[...]

Nie opowiadam farmazony, ale tak jak Ty bazuję na własnym doświadczeniu praktycznym.

Próba formowania baterii litowych nic nie daje, aczkolwiek przeprowadzenie pełnego cyklu naładowanie-rozładowanie do wyłączenia może pomóc ponownie skalibrować układ ładowania (który na przykład w Samsungu S3 Mini lubił wariować).

GreenCell robi fajne akumulatory, a poza tym ma porządny serwis - przerabiałem go z baterią do notebooka.

Data: 2019-12-25 12:46:15
Autor: jaNus
Bateria do komóry.
W dniu 25.12.2019 o 11:16, LordBluzg(R) pisze:
Nic nie dało jakieś "formatowanie"

No tak, oznacza ono całkowitą, i bezpowrotną utratę wszystkich danych,
na baterii zapisanych.
Dla odmiany spróbuj kiedy baterię formować, od razu zwiększy to jej pojemność!

Data: 2019-12-25 13:21:54
Autor: LordBluzg(R)
Bateria do komóry.
W dniu 2019-12-25 o 12:46, jaNus pisze:
[...]

Cudzysłów tam jest :> Formatować można też młotkiem, polecam :]

Data: 2019-12-25 23:04:02
Autor: radekp@konto.pl
Bateria do komóry.
Wed, 25 Dec 2019 12:46:15 +0100, w <5e034c06$0$524$65785112@news.neostrada.pl>,
jaNus <piszcie.sobie.n@berdyczow.pl> napisał(-a):

> [...]
na baterii zapisanych.
Dla odmiany spróbuj kiedy baterię formować, od razu zwiększy to jej pojemność!

Ja próbowałem formować, ale strasznie te baterie są nieplastyczne :P

Data: 2019-12-27 00:27:19
Autor: jaNus
Bateria do komóry.
W dniu 25.12.2019 o 23:04, radekp@konto.pl pisze:
Dla odmiany spróbuj kiedy baterię formować, od razu zwiększy to jej
pojemność!
Ja próbowałem formować, ale strasznie te baterie są nieplastyczne :P

No bo przedtem na 3 zdrowaśki do piekarnika...

Data: 2019-12-27 23:26:53
Autor: radekp@konto.pl
Bateria do komóry.
Fri, 27 Dec 2019 00:27:19 +0100, w
<5e0541d6$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>, jaNus
<piszcie.sobie.n@berdyczow.pl> napisał(-a):

> Ja próbowałem formować, ale strasznie te baterie są nieplastyczne :P
> No bo przedtem na 3 zdrowaśki do piekarnika...

Tak robiłem, ale tylko na krótko zabłysła szybka... gdzieś musi być haczyk.

Data: 2019-12-26 12:59:49
Autor: Budzik
Bateria do komóry.
UĹźytkownik LordBluzgÂŽ mkawran@poczta.onet.pl ...

[...]

cos w tym jest.
Wymieniałem rok temu baterie w mi4c. Kupiłem xiaomi i po włozeniu była po miesiacu dupa - albo trafiłem na jakis złom albo na podrobe.
Kupiłem jakis markowy zamiennik i od roku zero problemów.
BTW oryginalna bateria wytrzymała niecałe 2 lata - troche słabo.
Z drugiej strony nowa bateria 30zł + 30zł wymiana i wszystko gra.

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2019-12-27 00:25:47
Autor: jaNus
Bateria do komóry.
W dniu 26.12.2019 o 13:59, Budzik pisze:
nowa bateria 30zł + 30zł wymiana

Że słucham, 30 za... wymianę?
Do mojego Lenovo-5 kupiłem zapasową, i w trzęsącym autobusie wymieniam
ją minuta-8! PoBank to mordęga w porównaniu z wymianą...

Data: 2019-12-27 12:56:10
Autor: J.F.
Bateria do komóry.
Użytkownik "jaNus"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e05417b$0$17342$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A jak spadnie na podloge ?

To sie ciesz ... i sprawdz nastepne modele.
Bo coraz wiecej ma "niewymienna".
Czyzby producenci zauwazyli, ze rozwoj hardware przyhamowal ?

J.

Data: 2019-12-25 23:02:02
Autor: radekp@konto.pl
Bateria do komóry.
Tue, 24 Dec 2019 20:29:31 -0000 (UTC), w <qttsfb$k62$1@dont-email.me>, Jacek
Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał(-a):

[...]

A jesteś pewny, że to wina baterii, a nie jakiegoś procesu w tle?
1. Włącz samolocik i zobacz jak długo bez tego trzyma.
2. CPUSpy i zobacz ile czasu to Deep Sleep.

Bateria do komóry.