Bateria do komóry.

Data: 2019-12-24 22:43:54
Autor: jaNus
Bateria do komóry.
W dniu 24.12.2019 o 21:29, Jacek Maciejewski pisze:
Obecna bateria w moim telefoniku trzyma na nicnierobieniu ok. doby.
Chyba powinienem sobie kupić inną. Którą baterię byście kupili i
czemu?:)

Ocipłeś? Przy tych cenach to bierz obie, i kontrafałdy nie zawracaj  :)
Zauważ, że tańsza ma pojemność większą!

Mój Lenovo "leniuchując" zżera ogniwo w jakieś 10h! No to mam dwa:
wymiana, nawet w trzęsącym autobusie, trwa góra 2, może 2ipół minuty, no
ale nie każdy Fon jest pod tym względem taki przyjazny.

Za PB-mi nie przepadam, acz właśnie nabyłem, bo solarny, pojemny, i tani:
https://allegro.pl/oferta/power-bank-setty-5000mah-solarny-niebieski-8526078549

--
Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
https://myphone-explorer.en.softonic.com/  Free!

Bateria do komóry.