Bateria do tel. MyPhone 8810 TV

Data: 2011-05-27 18:49:09
Autor: adam
Bateria do tel. MyPhone 8810 TV
Potrzebuję baterii do telefonu MyPhone 8810 TV.
Niestety w sklepach i w internecie nie ma ich w sprzedaży.
Producent też nie posiada takich baterii.
Mógłby ktoś mi pomóc w zakupie baterii (wie gdzie można kupić) w Łodzi
lub ew za pobraniem przez kuriera, pocztę, i.t.p.

Pozdrawiam
Adam

Data: 2011-05-27 18:19:19
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 27 May 2011 18:49:09 +0200, adam napisał(a):

[...]

W Chinach..
Jaki produkt kupiłeś, takie masz wsparcie techniczne i dostęp do części.
Jedyną nadzieją jest to, że większość tego badziewia pracuje na bateriach
zerżniętych z Nokii, bo żółte kopiują te baterie na potęgę i nie opłaca im
się projektować swoich, więc montują to wszędzie, w kamerkach,
odtwarzaczach i wszystkim innym, łącznie z własnymi telefonami.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

Data: 2011-05-27 20:59:21
Autor: adam

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości
[...]

"Przeczytać parę książek i nie trzeba być trolem..." - Paweł "robbo"
Kamiński aka Jan Strybyszewski

> Jedyną nadzieją jest to, że większość tego badziewia pracuje na
> bateriach
zerżniętych z Nokii, bo żółte kopiują te baterie na potęgę

czyli od jakiego modelu Nokii ??
Się kupi, tylko trzeba wiedzieć jaką.

Na taki tel. było mnie wtedy stać.
Był dobry jak na moje potrzeby.
Nie było wtedy takiego tel. jak np. Samsung duoz GT-B 7722.

Adam

Data: 2011-05-27 21:35:31
Autor: Tomek

Użytkownik "adam" <adi69@poczta.gazeta.pl> napisał:

czyli od jakiego modelu Nokii ??

Z tego co pamiętam, jak jeszcze handlowałem myPhonami, to powinna pasować od nokii 6300. Podejdź do najbliższego komisu/serwisu i sprawdź.

Data: 2011-05-29 12:12:06
Autor: adam

Użytkownik "Tomek" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:iroue2$on4$1news.onet.pl...

[...]

Kupiłem tą baterię. Wymiarami trochę mniejsza ale po "dopasowaniu" trzyma się swojego miejsca.
Telefon działa.
Dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam
Adam

Data: 2011-05-27 23:40:37
Autor: ALEX
W dniu Pt 27 05 2011 19:19, Waldek Godel pisze:

[...]

Ta bateria będzie więcej kosztować niż ten myPhone ;-)

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2011-05-27 21:49:51
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "adam" <adi69@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:irokma$8i7$1inews.gazeta.pl...
[...]

popytaj sprzedawców allegrowych
http://allegro.pl/listing.php/search?category=352&description=1&string=myphon%2A

Data: 2011-05-27 22:27:57
Autor: JoteR
"zlotowinfo" napisał:

popytaj sprzedawców allegrowych

Mhm...
Do Wigilii daleko, a tylko wtedy bydło mówi ludzkim głosem.
W pozostałe dni wygląda to mniej więcej  tak:

"Chcę kupić telefon, wysyłam czasem proste maile o treści:

czy jest karta gwarancyjna i rachunek?
ile jest jeszcze gwarancji/czy udzielasz gwarancji?
jakieś wady nie wymienione w opisie?
czy akcesoria są oryginalne?
masz pudełko do niego (zgodny IMEI)?
podeślij więcej fotek na ...

I co dostaję?

(...) Proszę czytać opis aukcji - tam jest wszystko napisane.(...)

(...) Nie mam nic z niżej wymienionych, nie daje żadnej gwarancji, nie
mam pudełka, ładowarka jest od nokii telefon jest przywieziony z anglii,
jak by były jakieś wady wymieniłbym je w opisie i nie sprzedam Ci tego
telefonu bo za bardzo zrzędzisz już na starcie.(...)

(...) Kradziony nie jest, ale za to wlasnie ze strasznie dupe zawracasz
i doszukujesz sie dziury w dupie nie przedam Ci go, chcesz pudełko i
gwarancje niesetety musisz wybulić 1200zł(...)"

http://groups.google.com/group/alt.pl.allegro/browse_thread/thread/86220659ba471093

JoteR

Data: 2011-05-27 22:24:12
Autor: sułtan kosmitów
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in news:irp1gm$k0v$1inews.gazeta.pl:

[...]

I bardzo dobrze, tepy fiucie. Tez mnie tacy kretyni jak ty wkurwiaja. Wystawiam cos, opisuje co jest w zestawie i zawsze sie znajdzie jakis debil ktory bedzie wypytywal o cos co jest juz napisane. A wiec kurwa idioto wbij sobie do swojej tepej pizdy:

czy jest karta gwarancyjna i rachunek?

A jest coœ napisane o karcie i rachunku? Skoro nie ma to NIE.

ile jest jeszcze gwarancji/czy udzielasz gwarancji?

A napisalem ze udzielam gwarancji? Skoro nie napisalem to nie udzielam.

czy akcesoria są oryginalne?

A napisane ze sa nieoryginalne tepy fiucie?

masz pudełko do niego (zgodny IMEI)?

A masz napisane ze jest? Jak nie to znaczy ze NIE downie.

podeślij więcej fotek na ...

Zrob mi gale z polykiem, nie jestes kurwa na bazarze, bierzesz albo wypierdalaj

aha i jeszcze sie kurwa koniecznie zapytaj czy jest odbior osobisty mimo, ze masz zaznaczona tylko wysylke.

Data: 2011-05-28 15:33:44
Autor: Tomek_Sz
W dniu 2011-05-28 00:24, sułtan kosmitów pisze:
[...]

A jest coďż˝ napisane o karcie i rachunku? Skoro nie ma to NIE.

[...]

Twoj stary mogl podac matce do geby z polykiem a nie do pizdy ty tepaku.

Data: 2011-05-30 08:05:31
Autor: nom
Bateria do tel. MyPhone 8810 TV

Użytkownik "adam" <adi69@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:irokma$8i7$1inews.gazeta.pl...
Potrzebuję baterii do telefonu MyPhone 8810 TV.

Ja mam MyPhone 8815TV i włozyłem sobie baterię od Noki BL-C5 http://batteryreplacement.nokia.com/batteryreplacement/pl-PL/ .
Trochę dłużej mi wytrzymuje niż ta standardowa z myPhone. :-)

Data: 2011-07-28 05:54:23
Autor: Slawek!
Bateria do tel. MyPhone 8810 TV
Uwielbiam specjalistow od wszystkiego, znaja sie od A do E, ale
wypowiadaja sie od A do Y.
Myphone ma dystrybutora w Polsce, ktory wrecz uwaza sie za producenta.
Kwestia definicji slowa producent, najwyrazniej teraz jest to firma,
ktora zamawia towar w China ze swoim logo.
Wystarczy napisac maila do myphone i kupic od nich baterie za 45zl +
wysylka.
Do tego modelu niestety nie ma zamiennikow. ale to juz nie jest wina
myphone ani ich obslugi.
Sam korzystalem z gwarancji od-drzwi-do-drzwi. Zero problemow.
Wystarczyl dowod zakupu, nie byla istotna nie podbita gwarancja. Po
prawie 2 latach intensywnego uzytkowania, padl mikrofon. telefon
wrocil naprawiony i jest ok. Dla porownania w nokii 6720c wymieniano
mi 2 razy oprogramowanie, bo sie zacinal az w koncu wymieniono mi cala
plyte glowna. W tym wypadku dostarczenie towaru nalezalo do mnie.

--

Slawek! (Mahas)

Bateria do tel. MyPhone 8810 TV