Bateria do tel. MyPhone 8810 TV

Data: 2011-05-27 18:19:19
Autor: Waldek Godel
Bateria do tel. MyPhone 8810 TV
Dnia Fri, 27 May 2011 18:49:09 +0200, adam napisał(a):

Potrzebuję baterii do telefonu MyPhone 8810 TV.
Niestety w sklepach i w internecie nie ma ich w sprzedaży.
Producent też nie posiada takich baterii.
Mógłby ktoś mi pomóc w zakupie baterii (wie gdzie można kupić) w Łodzi
lub ew za pobraniem przez kuriera, pocztę, i.t.p.

W Chinach..
Jaki produkt kupiłeś, takie masz wsparcie techniczne i dostęp do części.
Jedyną nadzieją jest to, że większość tego badziewia pracuje na bateriach
zerżniętych z Nokii, bo żółte kopiują te baterie na potęgę i nie opłaca im
się projektować swoich, więc montują to wszędzie, w kamerkach,
odtwarzaczach i wszystkim innym, łącznie z własnymi telefonami.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

Data: 2011-05-27 20:59:21
Autor: adam

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości
[...]

"Przeczytać parę książek i nie trzeba być trolem..." - Paweł "robbo"
Kamiński aka Jan Strybyszewski

> Jedyną nadzieją jest to, że większość tego badziewia pracuje na
> bateriach
zerżniętych z Nokii, bo żółte kopiują te baterie na potęgę

czyli od jakiego modelu Nokii ??
Się kupi, tylko trzeba wiedzieć jaką.

Na taki tel. było mnie wtedy stać.
Był dobry jak na moje potrzeby.
Nie było wtedy takiego tel. jak np. Samsung duoz GT-B 7722.

Adam

Data: 2011-05-27 21:35:31
Autor: Tomek

Użytkownik "adam" <adi69@poczta.gazeta.pl> napisał:

czyli od jakiego modelu Nokii ??

Z tego co pamiętam, jak jeszcze handlowałem myPhonami, to powinna pasować od nokii 6300. Podejdź do najbliższego komisu/serwisu i sprawdź.

Data: 2011-05-29 12:12:06
Autor: adam

Użytkownik "Tomek" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:iroue2$on4$1news.onet.pl...

[...]

Kupiłem tą baterię. Wymiarami trochę mniejsza ale po "dopasowaniu" trzyma się swojego miejsca.
Telefon działa.
Dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam
Adam

Data: 2011-05-27 23:40:37
Autor: ALEX
W dniu Pt 27 05 2011 19:19, Waldek Godel pisze:

[...]

Ta bateria będzie więcej kosztować niż ten myPhone ;-)

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Bateria do tel. MyPhone 8810 TV