Bateria do tel. MyPhone 8810 TV

Data: 2011-05-30 08:05:31
Autor: nom
Bateria do tel. MyPhone 8810 TV

Użytkownik "adam" <adi69@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:irokma$8i7$1inews.gazeta.pl...
Potrzebuję baterii do telefonu MyPhone 8810 TV.

Ja mam MyPhone 8815TV i włozyłem sobie baterię od Noki BL-C5 http://batteryreplacement.nokia.com/batteryreplacement/pl-PL/ .
Trochę dłużej mi wytrzymuje niż ta standardowa z myPhone. :-)

Data: 2011-07-28 05:54:23
Autor: Slawek!
Bateria do tel. MyPhone 8810 TV
Uwielbiam specjalistow od wszystkiego, znaja sie od A do E, ale
wypowiadaja sie od A do Y.
Myphone ma dystrybutora w Polsce, ktory wrecz uwaza sie za producenta.
Kwestia definicji slowa producent, najwyrazniej teraz jest to firma,
ktora zamawia towar w China ze swoim logo.
Wystarczy napisac maila do myphone i kupic od nich baterie za 45zl +
wysylka.
Do tego modelu niestety nie ma zamiennikow. ale to juz nie jest wina
myphone ani ich obslugi.
Sam korzystalem z gwarancji od-drzwi-do-drzwi. Zero problemow.
Wystarczyl dowod zakupu, nie byla istotna nie podbita gwarancja. Po
prawie 2 latach intensywnego uzytkowania, padl mikrofon. telefon
wrocil naprawiony i jest ok. Dla porownania w nokii 6720c wymieniano
mi 2 razy oprogramowanie, bo sie zacinal az w koncu wymieniono mi cala
plyte glowna. W tym wypadku dostarczenie towaru nalezalo do mnie.

--

Slawek! (Mahas)

Bateria do tel. MyPhone 8810 TV