Bateria kuchenna do ogrzewacza przep³ywowego

Data: 2010-05-24 01:22:44
Autor: dziobak
Bateria kuchenna do ogrzewacza przep³ywowego
Witam!

Chcia³em zapunktowaæ u te¶ciowej, bo kran stary i cieknie, ale jak zobaczy³em trzy wê¿yki wychodz±ce z tej baterii do ogrzewacza przep³ywowego to rozmiêk³em.

Czego ja mam szanowni grupowicze szukaæ? I dlaczego trzy wê¿yki? :)

Tak to jest jak ciep³a woda leci z rury w ¶cianie.

pozdrawiam

dziobak

Data: 2010-05-25 11:01:09
Autor: MaW
Bateria kuchenna do ogrzewacza przep³ywowego

U¿ytkownik "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4bf9b8bf$1news.home.net.pl...
[...]

Baterie przep³ywowe zazwyczaj mocowane s± na rurze z zimn± wod± i odchodz± od nich 2 wêzyki do ogrzewacza - jednym jest dostarczana do ogrzewacza woda zimna, drugim odbierana ciep³a - s³u¿± one do zapewnienia ciep³aj wody w kranie. Zimna leci bezpo¶rednio z rury. zapewne u ciebie zamiast monta¿u na rurze zimna woda jest dostarczana trzecim wêzykiem.

MaW

Bateria kuchenna do ogrzewacza przep³ywowego