Bateria oryginalna - a moĹźe jednak zamiennik?

Data: 2016-08-17 15:07:08
Autor: J.F.
Bateria oryginalna - a moĹźe jednak zamiennik?
Dnia Wed, 17 Aug 2016 14:50:07 +0200, AL napisał(a):
chcąc kupić ostatnio baterię do telefonu (2.5 letni Z1 compact) natknąłem się na całą masę baterii 'oryginalnych' - każdy pisze, że oryginał - z rozrzutem cenowym 10-70pln (serwisy aukcyjne).

Dla w/w telefonu znalazłem dwa potencjalne zamienniki (parametry te same jak oryginały a nie wzięte z sufitu) firm MAXXIMUS i BlueStar.

Powiedzialbym ze normalne, ale tylko z mniejszymi mialem do czynienia,
no i dosc dawno temu.

Jesli oryginal wytrzymal tylko 2.5 roku, to duzo gorsze nie powinny
byc.

J.

Bateria oryginalna - a moĹźe jednak zamiennik?