Bateria umywalkowa

Data: 2013-09-06 07:24:45
Autor: Jan Koval
Bateria umywalkowa

Użytkownik "reader001" <no_spam@please> napisał w wiadomości news:5228a02e$0$1456$65785112news.neostrada.pl...
Witam serdecznie,

Problem dotyczy baterii, która wygląda podobnie do tej poniżej:
http://p.alejka.pl/i2/p_new/21/12/blanco-vitis-chrom_0_b.jpg

Czy ktoś z Państwa orientuje się dlaczego po przykręceniu baterii do zlewu
bardzo ciężko chodzi na prawo i lewo "wylewka baterii" - ta końcówka, z
której wylewa się woda? Problem częściowo rozwiązałem minimalnie odkręcając
ten dekielek na spodzie baterii, który dociska tą wylewkę i przykręcając
baterię ponownie do zlewu ale przez to wylewka ma minimalne luzy góra-dół.
Nie wiem czy tak można gdyż wówczas istnieje ryzyko, że woda będzie się
dodstawać pomiędzy te białe plastikowe uszczelki a wylewkę.
Czy smaruje się czymś te plastikowe uszczelki po których trze wylewka? Co
jeśli smar nie rozwiąze problemów?
Wylewka dośyć ciężko chodzi od momentu zakupu, przez co ruszając ją w prawo
i lewo powodujemy z czasem odkręcenie baterii od umywalki.

Jakość zależy od ceny. Podkreślam: wygląda mi to na tanie dziadowstwo
w którym problem obracającej się wylewki może być małym problemem.
Ale mogę się mylić co do ceny i jakości. Chociaż co mam sądzić o jakości to przeczytalem wyżej.
Niestety większa cena nie gwarantuje większej jakości. Sam też kupuje coś podobnego.

Meritum. Białe plastikowe uszczelki to nie uszczelki. W środku, po rozebraniu (okręceniu dolnej części)
powinny być jeszcze dwa czarne o-ringi czy jak się to zwie. To białe, które nie jest widoczne na zdjęciu
to tylko coś by się dwa metale nie tarły o siebie.Niczym się nie smaruje.

Jeżeli jest przykręcona tak jak większość czyli pręt, gumka, blaszka, nakrętka to się nie odkręci
(chociaż moja miała tendencje do dość dużego luzowania). A jak będzie to trzeba przykręcić z całem mocy.
Plastik powinien się wyrobić i wytrzeć.

Możesz spróbować rozkręcić i posmarować ale chyba lepiej podziękować i oddać do sklepu niż naprawiać czy ulepszać coś nowego.
Ja nigdy nie smarowałem.

J.

Bateria umywalkowa