Bateria w SGN

Data: 2012-07-03 23:06:28
Autor: Irek N.
Bateria w SGN
Mam dylemat.
Chwaliłem, że w Note bateria wytrzymuje spokojnie 3 dni, przy moim użytkowaniu.
Od paru dni (powiedzmy tydzień) obserwuję, że nawet 2 nie może wytrzymać, a obecnie używam telefonu niezbyt często.
W menu Aplikacji jest pozycja zużycie baterii. Pamiętam, że wykres był praktycznie poziomy, za wyjątkiem uskoków w momencie dzwonienia (drobne kosteczki na niebiesko pod wykresem). Obecnie jest to mocno opadająca krzywa, nie mająca wiele wspólnego z dzwonieniem.

Zastanawiam się, czy po 5 miesiącach bateria mogła stracić trochę pojemności? Czy też jest jakiś inny powód... styki na niej?

Telefon nie zmienił komunikacji ze światem (GPS, wifi i podobne), obciążam go mniej niż kiedyś, żadnego nowego softu nie instalowałem (w zasadzie to nic tam praktycznie nie mam poza systemem, kalkulatorem i SMB). Jedyne co, to na karcie leży parę giga zdjęć/filmów, ale to przecież nie może mieć znaczenia.

Jeszcze wpadło mi do głowy coś takiego. Zdarzyło mi się rozmawiać kilka razy po 2h praktycznie non stop, telefon był gorący, może temperatura baterii zaszkodziła?

Macie jakiś pomysł?

__
Irek.N.

Data: 2012-07-10 00:07:01
Autor: Irek N.
Bateria w SGN
No i temat zamknięty, bateria dobra. Obecnie 4dni15h i mam jeszcze jakieś 25% :) Fakt że weekend był, ale już widzę że wróciło "trzymanie".

Irek.N.

Data: 2012-07-10 13:25:54
Autor: Trybun
Bateria w SGN
W dniu 2012-07-10 00:07, Irek N. pisze:
No i temat zamknięty, bateria dobra. Obecnie 4dni15h i mam jeszcze jakieś 25% :) Fakt że weekend był, ale już widzę że wróciło "trzymanie".

Irek.N.

Zamknięty czy nie, warto zwrócić uwagę na niestabilność samsung-owych baterii. W moim Monte zasadniczo bateryjka wytrzymuje około 12-13 dni, ale przychodzi taki czas gdy z trudem wytrzymuje 4. Później wszystko wraca do normy. Aha, te skoki stabilności nie biorą się ze sposobu użytkowania, tylko same z siebie.

Data: 2012-07-10 23:04:01
Autor: Irek N.
Bateria w SGN
Bateria jest i była OK.
Z jakiegoś powodu miałem "siłowo" skonfigurowany telefon.
Nie wiem dlaczego, może ktoś mi w nim pogrzebał (wątpliwe), może jest jakiś skrót do zmiany ustawień... nie wiem. Ważne że pomogło.

__
Irek.N.

Data: 2012-07-11 15:41:22
Autor: Trybun
Bateria w SGN
W dniu 2012-07-10 23:04, Irek N. pisze:
[...]

Ja ze swoim nie robię nic, a i tak nie mogę się ustrzec tych okresowych niedomagań baterii. Dwa-trzy ładowania i bateria odzyskuje normalną sprawność. Od czego to zależy - ja nie widzę żadnych zależności - po prostu taka bateria.

Bateria w SGN