Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?

Data: 2015-07-13 10:36:31
Autor: Kamil 'Model'
Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?
W dniu 2015-07-12 o 22:20, Irokez pisze:
Witam

Chcę się przesiąść z Samsunga Galaxy S Advance na coś nowszego z 2GB RAM
i maksymalnie 5-calowym ekranem (LG G3 to jest dla mnie tablet a nie
telefon).
Wstępnie wytypowałem S4 w wersji LTE-a i9506 (Snapdragon 800), nie chcę
wydawać więcej pieniędzy (max 1200zł). Nie chcę też telefonu z 1GB RAM
bo to na dziś stanowczo za mało. Gdyby
Tylko czy ten telefon podziała na baterii podobnie jak mój staruszek?
2-3 dni z włączonym w tle WiFi aby mejle wpadały i bluetooth aby po
wejściu do samochodu zadziałał zestaw głośnomówiący.
Bez grania, filmów, słuchania muzyki bo praktycznie z tego nie
korzystam. Czasami coś sprawdzę w internecie.

Pozdrawiam.

Przy włączonym WiFi i Blucie non stop to wątpię aby jeden dzień wytrzymała bateria.
Mam S4 VE (i9515) i przy kilkudziesięciu minutach WiFi i Blucie, kilkanaście minut rozmów dziennie, kilka sms i co drugą noc telefon musi się ładować. Jak jednego dnia rano o 6 odłączę od ładowarki to drugiego tak o 19 już woła o ładowarkę...

Data: 2015-07-13 20:44:11
Autor: Irokez
W dniu 2015-07-13 o 10:36, Kamil 'Model' pisze:

[...]

Dzięki.
W takim razie szukam coś innego.
Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2015-07-13 13:57:44
Autor: krzysztofsf
W dniu poniedziałek, 13 lipca 2015 20:44:15 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:

Dzięki.
W takim razie szukam coś innego.

Moze testy i ranking czasu pracy cos pomoga

http://www.gsmarena.com/battery-test.php3?idPhone=6917#show

Data: 2015-07-14 08:47:33
Autor: ToMasz
W dniu 13.07.2015 o 20:44, Irokez pisze:
[...]

to nie tak. s3 i s2 tak samo jeśli chodzi o baterię. żona ma s3 i nosi zapasową naładowaną baterię, bo jak za dużo pogada i pogra w "bubble" to do wieczora nie dotrwa.
natomiast i9506 to wyjątkowo dobry telefon

Data: 2015-07-14 10:54:27
Autor: J.F.
Użytkownik "Kamil 'Model'"  napisał w wiadomości
Przy włączonym WiFi i Blucie non stop to wątpię aby jeden dzień wytrzymała bateria.

Bluetooth na czuwaniu nie zuzywa duzo pradu.
W koncu stare telefony potrafily z nim pare dni wytrzymac, a baterie mialy kilka razy mniejsze.

Podobnie chyba WIFI jest dosc oszczedne - a na pewno oszczedniejsze od LTE czy HSDPA.

J.

Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?