Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?

Data: 2015-07-14 10:18:47
Autor: J.F.
Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?
Użytkownik "Irokez"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mnui5j$v45$1@mx1.internetia.pl...
Chcę się przesiąść z Samsunga Galaxy S Advance na coś nowszego z 2GB RAM i maksymalnie 5-calowym ekranem (LG G3 to jest dla mnie tablet a nie telefon).
Wstępnie wytypowałem S4 w wersji LTE-a i9506 (Snapdragon 800), nie chcę wydawać więcej pieniędzy (max 1200zł). Nie chcę też telefonu z 1GB RAM bo to na dziś stanowczo za mało. Gdyby
Tylko czy ten telefon podziała na baterii podobnie jak mój staruszek? 2-3 dni z włączonym w tle WiFi aby mejle wpadały i bluetooth aby po wejściu do samochodu zadziałał zestaw głośnomówiący.
Bez grania, filmów, słuchania muzyki bo praktycznie z tego nie korzystam. Czasami coś sprawdzę w internecie.

To po co ci S4 ? :-)

S4 jest bardzo pradozerny. Owszem, jak nie bedziesz nic instalowal ani dotykal, to moze 2 dni wytrzyma.
Jak wlaczysz gre, to bateria starcza na dwie godziny, albo i mniej.
Jak bedziesz korzystal z internetu komorkowego i gps to podobnie. Ten telelen potrafi goracy byc.

W dodatku jakos dziwnie potrafia tam aplikacje zapetlic - np. w jeden dzien lezy malo uzywany i traci polowe baterii, w drugi dzien tez lezy malo uzywany, ale traci cala w pol dnia.
I * wie dlaczego - GPS sie wlaczyl i nie wylaczyl, aplikacja allegro cos miesza, a moze ktoras bankowa.
A moze jakas strona z internetu ... przyzwyczaj sie do ladowania dwa razy dziennie, a nie raz na dwa dni :-)

J.

Data: 2015-07-14 18:51:15
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2015-07-14 o 10:18, J.F. pisze:
[...]
korzystam. Czasami coÅ› sprawdzÄ™ w internecie.

To po co ci S4 ? :-)

S6 jest znacznie droższy ;-) A Edge sporo bierze za solówkę ;-)

[...]

GorÄ…cy?

W dodatku jakos dziwnie potrafia tam aplikacje zapetlic - np. w jeden
dzien lezy malo uzywany i traci polowe baterii, w drugi dzien tez lezy
malo uzywany, ale traci cala w pol dnia.

Advanced Task Killer Twoim przyjacielem :-)

I * wie dlaczego - GPS sie wlaczyl i nie wylaczyl, aplikacja allegro cos
miesza, a moze ktoras bankowa.

No ale w czym problem? To jest właśnie Droid :-P

A moze jakas strona z internetu ... przyzwyczaj sie do ladowania dwa
razy dziennie, a nie raz na dwa dni :-)

Ehh, nawet nie chcę wspominać starego dobrego Symbiana, gdzie samodzielność aplikacji była nie do pomyslenia. No ale teraz mamy Droida ;-)

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2015-07-15 00:15:26
Autor: J.F.
Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?
Dnia Tue, 14 Jul 2015 18:51:15 +0200, ALEX Alpha MR napisa³(a):
W dniu 2015-07-14 o 10:18, J.F. pisze:
Jak wlaczysz gre, to bateria starcza na dwie godziny, albo i mniej.
Jak bedziesz korzystal z internetu komorkowego i gps to podobnie. Ten
telelen potrafi goracy byc.
Gor±cy?

gor±cy. tyle mocy marnuje.

[...]

Pomoze cokolwiek ?

I * wie dlaczego - GPS sie wlaczyl i nie wylaczyl, aplikacja allegro cos
miesza, a moze ktoras bankowa.
No ale w czym problem? To jest w³a¶nie Droid :-P

A moze jakas strona z internetu ... przyzwyczaj sie do ladowania dwa
razy dziennie, a nie raz na dwa dni :-)

Ehh, nawet nie chcê wspominaæ starego dobrego Symbiana, gdzie samodzielno¶æ aplikacji by³a nie do pomyslenia. No ale teraz mamy Droida ;-)

No jak nie - mozliwosci chyba byly podobne, tylko jeszcze zwyczaju
takiego nie bylo. Ale by sie pojawil - w koncu kazdy przeciez chce,
zeby mu wiadomosci z fejsa przychodzily zawsze :-)

J.

Data: 2015-07-15 09:02:06
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2015-07-15 o 0:15, J.F. pisze:

Jak wlaczysz gre, to bateria starcza na dwie godziny, albo i mniej.
Jak bedziesz korzystal z internetu komorkowego i gps to podobnie. Ten
telelen potrafi goracy byc.
GorÄ…cy?

gorÄ…cy. tyle mocy marnuje.

OK.

[...]

Pomoże. Używam i chwalę sobie :-) Zresztą bez takiego ubijacza bateria nie wytrzyma dnia na czuwaniu. Taki urok Droida.
No chyba że masz roota, bo wtedy mozesz wywalić w diabły "samożyjące" śmiecie.

[...]

A dlaczego niby miałby się ten zwyczaj pojawić?

Ale by sie pojawil - w koncu kazdy przeciez chce,
zeby mu wiadomosci z fejsa przychodzily zawsze :-)

Symbian (podobnie Windows Mobile) to był OS dla nerdów, nie dla mas. Sądzisz że nerd nie ma nic lepszego do roboty, niż chwalenie się gdzie kupę robił?

Data: 2015-07-15 14:30:26
Autor: J.F.
Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?
Użytkownik "ALEX Alpha MR"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:55a60570$0$8375$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ubijalem wczesniej innymi ... to jakos zaraz wstawaly.
Zainstalowalem powyzsze ... no i nie wiem, ubijam,  jak za chwile sie pokazuje apka z polem bez haczyka, to nadal nie dziala, czy dziala, ale juz nie proponuje ubicia ?

[...]

A czemu nie ? W koncu klient za to placi, tego chce :-)
Moze tylko konstrukcja systemu byla nieco inna i programy startowaly i sie konczyly ...

[...]

W fabrycznych aplikacjach mam podcasting, CNN, Friendster, Bloomberg, ESPN, Facebook, Hi5, Twitter, i ** wie co jeszcze.
O ile pamietam, to walczylem z jakas pogoda ... a moze juz na androidzie bylo ...

A co niby mialo byc w tym systemie dla nerdow ?
System jak system, klikasz ikonke, apka sie uruchamia.
Klikasz "exit" to sie konczy ... albo i nie :-)

J.

Data: 2015-07-16 15:54:48
Autor: ALEX Alpha MR

?

[...]

A może płacił żeby tego nie mieć :-)

Moze tylko konstrukcja systemu byla nieco inna i programy startowaly i
sie konczyly ...

Same wystartować się nie mogły. A kończył je użytkownik :-) Takiego bajzlu jak w Droidzie nie było :-)

[...]

W jakim sprzęcie?

O ile pamietam, to walczylem z jakas pogoda ... a moze juz na androidzie
bylo ...

A co niby mialo byc w tym systemie dla nerdow ?

Przecież go używałeś, powinieneś wiedzieć.

System jak system, klikasz ikonke, apka sie uruchamia.
Klikasz "exit" to sie konczy ... albo i nie :-)

Albo i tak.

Data: 2015-07-17 10:04:51
Autor: J.F.
Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?
Użytkownik "ALEX Alpha MR"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:55a7b7ab$0$2192$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

startuje ATK. Pokazuje mi multum aplikacji/procesow i przy niektorych zielony haczyk.
Zmieniam te haczyki, naciskam kill.
pokazuje sie krotsza lista, zadnego zielonego haczyka.
Wychodze, uruchamiam ponownie ... lista dlusza, przy niektorych zielone haczyki.
W kazdym badz razie pojawily sie programy, ktore przed chwila zabilem.

IMO - Android tak ma, wiele aplikacji blyskawicznie startuje ponownie.

[...]

Takiego systemu, zeby bylo to co chcial, a nie bylo tego czego nie chcial, to nie ma :-)
Cyanogenmod ?

Moze tylko konstrukcja systemu byla nieco inna i programy startowaly i
sie konczyly ...
Same wystartować się nie mogły. A kończył je użytkownik :-) Takiego bajzlu jak w Droidzie nie było :-)

Ale same wystartowac mogly. Tzn zarejestrowac sie w jakims autostarcie czy *** wie jak to sie tam fachowo nazywa.
No i konczenie niekoniecznie dawalo efekt.

[...]

Nokia C6.  Telefony sa dla mas, musza sie masom podobac, a nie "ja tu nie mam fejsa" :-)

O ile pamietam, to walczylem z jakas pogoda ... a moze juz na androidzie
bylo ...
A co niby mialo byc w tym systemie dla nerdow ?
Przecież go używałeś, powinieneś wiedzieć.

Moze zle napisalem pytanie:  co w Symbianie powoduje ze to system dla nerdow ?
I co to wlasciwie znaczy "system dla nerdow" ?

J.

Data: 2015-07-21 16:15:18
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2015-07-17 o 10:04, J.F. pisze:

[...]

Dopóki nie używałem ATK, genialne "samożyjące" aplikacje były w stanie wyczerpać baterię w S4 mini w dzień, NA CZUWANIU, + parę smsów. Nie wiem, czy dotrwałaby do wieczora.
ATK zmienił to na jakieś 25-30% na dzień. ZNACZĄCA różnica.

[...]

Ale są lepsze i gorsze. Zgadnij do której grupy należy Droid ;-)

Cyanogenmod ?

Widocznie ma to czego Droid nie ma. A nie ma tego co Droid ma :-)
Tak czy inaczej cieszy się popularnością :-)
Żeby mi nie było żal gwarancji, nawet bym się nie zastanawiał :-)

[...]

Ale tylko przy starcie/restarcie systemu

No i konczenie niekoniecznie dawalo efekt.

Koniecznie dawało efekt.

[...]

Rezystywny, mało wygodny. Choć dawało się używać. Trzeba było zobaczyć szklane pojemnościowe :-)

 Telefony sa dla mas, musza sie masom podobac, a nie "ja tu
nie mam fejsa" :-)

I Ty się pytasz dlaczego Symbian nie był dla mas, tylko dla nerdów :-P

[...]

Brak sklepu. Brak fejsów, skajpów itp badziewia. I przede wszystkim opinia systemu nie dla mas. Raczej ciężkiego, nieprzyjaznego, zagmatwanego i zrozumiałego tylko dla nielicznych. I wbrew pozorom bardzo prawdziwa. Waldek kiedyś rzucał statystykami że 30-40% użyszkodników smartfonów, nie potrafi nawet zainstalować czegoś ze sklepu. Jak widać "system dla mas" nadal jest dosyć trudny. Jak widać część masy nadal nie potrafi go ogarnąć. A ponoć taki prosty i "dla każdego"

I co to wlasciwie znaczy "system dla nerdow" ?

To były inne czasy i inne smartfony. Tego się nie da się opowiedzieć, to trzeba było zobaczyć. Ale kto raz zobaczył Symbiana, nie mógł już się odkochać :-)
Ewentualnie Windows Mobile, bo też był niezły :-)

Data: 2015-07-14 19:47:38
Autor: ToMasz
Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?

To po co ci S4 ? :-)

S4 jest bardzo pradozerny.
s4(i9505) i s4 który ma być kupiony czyli i9506 (sześć) to dwa różne telefony w tej samej obudowie, więc nie generalizuj.
Mam znajomego, on ma córkę. Córka w takim wieku że lubi szpanować. ona miała zkę on s3. jego s3 było TYLKO do dzwonienia. wytrzymywało 3-4 dni. jej ztka wytrzymywała do powrotu ze szkoły, i ok15stej wymagała ładowarki. Córka poprosiła o możliwość zamiany. i co? s3 o 15ste woła o ładowarkę, ztka nagle wytrzymuje 3 dni! winny w zasadzie jest ekran i transmisja danych. Obojętnie czy rozmawiamy, czy transmitujemy dane moduł nadawczo odbiorczy żre prąd jak dziki. Tego się nie obejdzie, ale da sie z tym żyć. Ja kumplowi mówię tak: jak Ci telefon wytrzymuje 3 dni, to znaczy że go źle używasz. po kija wydałeś tysiaka na coś co wykorzystujesz jak nokie 3310?

ToMasz

Data: 2015-07-14 20:13:37
Autor: Irokez
W dniu 2015-07-14 o 19:47, ToMasz pisze:

[...]

Å‚adowarkÄ™, ztka nagle wytrzymuje 3 dni! winny w zasadzie jest ekran i
[...]

Dobre ;) 3310 trzymała ponad tydzień.

Ale, tak patrząc na smartfony to jeśli kupię coś za tysiaka i za 300zł to i jedno i drugie będzie trzymało podobnie a się tylko będę wqr..ł na ekran, plastiki, szybkość pojawiania się listy kontaktów i inne pierdoły.

Chyba wezmę tymczasowo LG G3s, cena w sklepach bardzo dobra a różnicy w działaniu nie zobaczę chyba względem S4 (nie gram).
Powinna bateria na więcej starczyć. G3 za wielkie, Xperia Z2 za droga.

Pozdrawiam.

PS. podoba mi się w tym zestawieniu na gsmarena z linka wyżej czas rozmów HTC One M8: Windows 28 godzin, Android 14 godzin.

--
Irokez

Data: 2015-07-14 20:48:03
Autor: atm
[...]

Wez pod uwage LG G2, czas pracy na jednym ladowaniu rewelacyjny.

Data: 2015-07-14 11:54:00
Autor: krzysztofsf
Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?
W dniu wtorek, 14 lipca 2015 20:48:49 UTC+2 u¿ytkownik atm napisa³:

Wez pod uwage LG G2, czas pracy na jednym ladowaniu rewelacyjny.

Rowniez polecam.

Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?