Baterie Nokia

Data: 2010-10-11 08:20:05
Autor: Dominik & Co
Baterie Nokia
Witam,

Pamiętam, że dawniej baterie od Nokii miały na hologramie
czarny pasek, pod którym- po zdrapaniu- można było odczytać
swego rodzaju kod kontrolny, który po wklepaniu na stronie
Nokii świadczył o oryginalności (bądź nie) baterii.

No i patrzÄ™ ja sobie i widzÄ™:

- na polskiej stronie Nokii weryfikacja baterii sprowadza siÄ™
do sprawdzenia, czy wszystkie kropki sÄ… na swoich miejscach
http://www.nokia.pl/pomoc/baterie
Co ciekawe, hologram na baterii pokazano z paskiem
(przed zbliżeniem).

Na stronie Nokia UK sprawdzanie kodu jest:
http://www.nokia.co.uk/support/learn-how/check-your-battery/hologram-and-code

W sprzedaży widzę baterie z hologramem jak na stronie polskiej
po zbliżeniu (bez czarnego paska), za to z nadrukiem "na rękach".

Stąd moje pytanko do znawców: Nokia zmieniła coś w oznaczaniu
baterii?

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2010-10-12 16:56:05
Autor: m4rkiz
Baterie Nokia
Użytkownik "Dominik & Co" <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8uaal$a7m$1@news.onet.pl...
Stąd moje pytanko do znawców: Nokia zmieniła coś w oznaczaniu
baterii?

pamietam pasek, ale zadnej baterii z tym nadrukiem nie widzialem juz dobre
dwa czy trzy lata, a kilka nowych telefonow i osobno kupowanych do nich
oryginalnych baterii przewinelo mi sie przez rece, zarowno w pl jak i
w irlandii (2330, 6300, e71, e72 5230, e61, n82, n79)

Data: 2010-10-13 09:34:09
Autor: Dominik & Co
Baterie Nokia
W dniu 12-10-2010 17:56, m4rkiz rzecze:

pamietam pasek, ale zadnej baterii z tym nadrukiem nie widzialem juz dobre
dwa czy trzy lata, a kilka nowych telefonow i osobno kupowanych do nich

Czyli sobie odpuścili (pewnie ze względu na koszty). Dzięki.

--
Dominik (& kÄ…pany)

Baterie Nokia