Baterie do PowerBank Problem

Data: 2015-04-08 16:16:12
Autor: kowtow
Baterie do PowerBank Problem
Kupilem 2 akumulatory 3,7V BRC18650  3000 MAh do power bank ale po testach okazało sie ze laduje moj telefon w ktorym jest bateria 2000 mAh tylko do 30-35 procent gdzie teoretycznie baterie maja lacznie 6000 mAh powinny naladowac 3 razy. Chce reklamowac ale za bardzo sie na tym nie znam i nie chce wyjsc na glupka.
Prosze o rade czy akumulatory sa oszukane? -- -
Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2015-04-08 16:26:48
Autor: Pawel G.
Baterie do PowerBank Problem
W odpowiedzi na maila od kowtow z dnia: 2015-04-08 16:16:
[...]
Ogniwa 18650 są _masowo_ "podrabiane". Im cena niższa tym wiarygodność napisu o pojemności niższa. Pojemność _rzeczywistą_ można sprawdzić np. opisywaną wcześniej ładowarką IMAXa.

Paweł

Data: 2015-04-08 16:39:16
Autor: J.F.
Użytkownik "kowtow"  napisał w wiadomości grup
[...]

Tam po drodze jest przetwornica albo i dwie, telefon tez cos pobiera w trakcie ladowania,  to sie tak prosto nie przelicza.

Ale oszukane 18650 tez sie spotyka.

Ladowarka modelarska ? zaroweczka, miernik i zegarek ?

J.

Data: 2015-04-08 17:42:40
Autor: ToMasz
Baterie do PowerBank Problem

>W dniu 08.04.2015 o 16:16, kowtow pisze:> Kupilem 2 akumulatory 3,7V BRC18650  3000 MAh

jakiej firmy, za ile zł? JAk za 10zł to mają 1.2Ah, jak za 46zł to mogą miec obiecane 3ah
natomiast "przelanie" prądu z 18650 do telefonu może być obarczone dużymi stratami. nawet 50%
ToMasz

Data: 2015-04-08 17:47:27
Autor: kowtow
[...]

Firma UltraFire z alieexpres
http://www.aliexpress.com/snapshot/6527314491.html?orderId=66096468859621 -- -
Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2015-04-08 17:53:51
Autor: ToMasz
W dniu 08.04.2015 o 17:47, kowtow pisze:
[...]

sory, nie licz nawet na 1.2Ah. Ja "testuje" metodą porównawczą akumulatory 18650 i te które Ty kupiłeś są jednymi z najgorszych. Spróbuj tymi akumulatorami zasilić jakieś urządzenie na 3 paluszki. latarkę, maszynkę do golenia - co tam masz. W trakcie pracy mierz co jakiś czas prąd i napięcie - będziesz mógł w przybliżeniu określić pojemność. jeśli odbiega znacząco, wyrzuć je i (sugeruje) kup z alegro od gości którzy recyclingują laptopy i mają "balancerry" PRzynajmniej uczciwie piszą jaka jest pojemność.
ToMasz

Data: 2015-04-08 17:57:02
Autor: Pawel G.
Baterie do PowerBank Problem
W odpowiedzi na maila od ToMasz z dnia: 2015-04-08 17:53:
Firma UltraFire z alieexpres
http://www.aliexpress.com/snapshot/6527314491.html?orderId=66096468859621
sory, nie licz nawet na 1.2Ah
887mAh <rotfl>
https://www.youtube.com/watch?v=mbaSAyqhzxc

tu w komentach cyt. I have two brand new red Ultrafire "3000mAh" batteries. Mine tested at 439 and 652 mAh
https://www.youtube.com/watch?v=v0dI3zxU2vY

cyt.
CHEAP CHINA FAKES - i tyle w temacie ;]

Paweł

Data: 2015-04-08 13:24:53
Autor: Pszemol
"Pawel G." <ch03@op.pl> wrote in message news:mg3j3d$h3v$1news.supermedia.pl...
[...]

Don't buy UltraFire beause they are simply rubbish :-)

Data: 2015-04-09 14:03:16
Autor: J.F.
Użytkownik "Pawel G."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mg3j3d$h3v$1@news.supermedia.pl...
[...]

Sa Ultrafire I Ultrafire

https://www.youtube.com/watch?v=eOshOXcSkDA
(trzeba doczekac 1:20)

https://www.youtube.com/watch?v=_CIapCNi9vw
https://www.youtube.com/watch?v=JzzfzGJpUS8

J.

Data: 2015-04-09 20:31:48
Autor: Pawel G.
Baterie do PowerBank Problem
Witam,

W odpowiedzi na maila od J.F. z dnia: 2015-04-09 14:03:
cyt.
CHEAP CHINA FAKES - i tyle w temacie ;]

Sa Ultrafire I Ultrafire
ta jest, i on kupił "Ultrafajer" za niecałe 3USD. ;]

Paweł

Data: 2015-04-09 14:16:11
Autor: J.F.
Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mg3iso$fi0$1@dont-email.me...
Firma UltraFire z alieexpres
http://www.aliexpress.com/snapshot/6527314491.html?orderId=66096468859621

sory, nie licz nawet na 1.2Ah. Ja "testuje" metodą porównawczą akumulatory 18650 i te które Ty kupiłeś są jednymi z najgorszych. wyrzuć je i (sugeruje) kup z alegro od gości którzy recyclingują laptopy i mają "balancerry" PRzynajmniej uczciwie piszą jaka jest pojemność.

IMO - te baterie juz mocno zuzyte, i kto wie czy degradacja nie postepuje blyskawicznie.

18650 sa dostepne, ale nie mozna kupowac od nieznanego chinczyka :-)
Albo zasiegnac opinii od modelarzy, albo np w Batimexie, albo u jakiegos oficjalnego dystrybutora UF.

Swoja droga ... to jest ich oficjalna strona ?
http://www.ultrafire.net/products.asp?enBigClassName=Battery

Przestali te 3000mAh robic ?

J.

Baterie do PowerBank Problem