Baterie do UPSow - gdzie kupujecie ?

Data: 2012-05-07 11:12:00
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Baterie do UPSow - gdzie kupujecie ?
Dnia 2012-05-05, o godz. 11:12:40
"T.F." <tom_fed@usunto.wp.pl> napisał(a):

Witam

Czy mozecie polecic firme,
ktora handluje bateriami (zamiennikami) do UPSow (APC)
i MA towar na stanie ?
Najlepiej z W-wy.

Na bazarze na Wolumenie masz 2 sklepy z akumulatorami - jeden to Batpol
a drugi Avant. Mieszczą się obok i wygooglasz bez problemu. Mają różne
akumulatory w tym także akumulatory do UPS-ów i to na bieżąco. Działają
normalnie w tygodniu. Brałem w obu do wymiany akumulatory do UPS-ów UPC
i Fideltronik. Jakieś 2 miesiące temu zamienniki 7.2Ah do UPC mili Od
~70PLN brutto zależnie od producenta. Brałem 20 sztuk i nie było
żadnego problemu z taką ilością od reki.

Zdrówko

Data: 2012-05-08 23:43:49
Autor: T.F.
Baterie do UPSow - gdzie kupujecie ?
"Maciek Babcia Dobosz" ...

[...]

Wielkie dzieki.
Niech Ci Bozia w dzieciach wynagrodzi :-)

--
T.F.

Data: 2012-05-09 08:54:46
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Baterie do UPSow - gdzie kupujecie ?
Dnia 2012-05-08, o godz. 23:43:49
"T.F." <tom_fed@USUNTO.wp.pl> napisał(a):

"Maciek Babcia Dobosz" ...
> Batpol a drugi Avant.

Wielkie dzieki.
Niech Ci Bozia w dzieciach wynagrodzi :-)

HaSzem już z góry wynagrodził :-P

Zdrówko

Baterie do UPSow - gdzie kupujecie ?