Baterie do UPSow - gdzie kupujecie ?

Data: 2012-05-12 12:59:42
Autor: Rafal Lukawski
Baterie do UPSow - gdzie kupujecie ?
On 2012-05-05 11:12, T.F. wrote:
Witam

Czy mozecie polecic firme,
ktora handluje bateriami (zamiennikami) do UPSow (APC)
i MA towar na stanie ?
Najlepiej z W-wy.

Sprawdziłem teraz maile z CSS Beskidy (serwis APC), jedna baterial do Smart-Pro 750 w 2010 kosztowała 64zł netto, do tego UPS'a wchodzą dwie (oryginalny zestaw APC z kabelkami wówczas kosztował ok 270zł netto).

Jak wspomniałem w innym poście Firma która sprzedaje taki towar dostaje go kurierem, ja także zamawiam go kurierem pomimo tego, że jest w tym samym mieście.

UPS APC już mi świeci na czerwono potrzebe wymiany aku, oczywiście zamówie kuriera.

Baterie do UPSow - gdzie kupujecie ?