Baterie kupiłem

Data: 2010-01-09 19:19:18
Autor: ToMasz
Baterie kupiłem
witam

Ze względu na coraz krótszy czas działania Omni (należącej do mojej
żony) kupiłem jej nową baterie. Były do wyboru w cenie od 12zł do ponad
70sieciu wiec wybrałem taką za 35, z nadzieją ze nie będzie to totalny
szmelc. ( firma eXtreme) po wizieciu do ręki poczułem ze jedna ze
scianek jest dziwnie miekka - poddaje sie pod naciskiem. skalpel,
nalepka 30 sekund pracy... i okazuje sie ze wewnątrz plastikwej "kasety"
jest o wiele mniejsza metalowa bateria. Podejrzewam ze pakują taką
bateryjke do 100 różnych "kaset" na wymiar do każdego modelu z osobna.
Jedyne pocieszenie ze wewnątrz jest napisane 1100mAh, wiec dostałem to
co obiecano. zobaczymy jak sie sprawdzi. Napisze jeszcze. Póki co,
następnym razem kupie za 12zł, 3 sztuki albo (jak telefon bedzie w
dobrym stanie) nabędę kosztowny oryginał.

 ToMasz

Data: 2010-01-09 19:28:53
Autor: Tomaszek
Baterie kupiłem
W dniu 2010-01-09 19:19, ToMasz pisze:
[...]

Kup od razu oryginał, te zamienniki to szmelc. Nieważne w sumie jaka firma, oryginał to oryginał.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2010-01-09 20:10:30
Autor: qwerty
Baterie kupiłem
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hiai15$uts$2@news.onet.pl...
Kup od razu oryginał, te zamienniki to szmelc. Nieważne w sumie jaka firma, oryginał to oryginał.

Tylko zdarza się, że kupuje się oryginalną a jest dobra podróbka (wizualnie).

Data: 2010-01-10 14:35:59
Autor: ToMasz
Baterie kupiłem
qwerty pisze:
[...]

omnia oryginał:30gram
i780 oryginał 32 gramy
omnia z allegro 25 gram

jeśli waga przekłada sie na zdolność magazynowania energii, to nie
dziwie sie ze Omnie "padają" a i780 "trzyma długo". Baterie z allegro
pozostawie bez komentarza.

ToMasz

PS
Pomimo ze baterie omnia/i780 różnią sie w budowie, to bateie z omni
mozna naładować w niedomknietej ładowarce z i780 ( dla tych którzy nie
wiedzą, i780 ma 2 baterie i ładowarke)

Data: 2010-01-10 15:52:20
Autor: Grzexs
Baterie kupiłem
Kup od razu oryginał, te zamienniki to szmelc. Nieważne w sumie jaka firma, oryginał to oryginał.

Tylko zdarza się, że kupuje się oryginalną a jest dobra podróbka (wizualnie).

A jeśli chodzi o starsze modele - oryginał oryginałem, ale czasem okazuje ździebko zleżały. Czas działa nawet na oryginał, niestety.

--
Grzexs

Baterie kupiłem