Baterie- problem dla hydraulika pasjonata

Data: 2013-02-28 22:32:55
Autor: Rentier
Baterie- problem dla hydraulika pasjonata
Kupiłem nowe baterie, wszystkie jednouchwytowe. Nowa instalacja z Cu.Tymczasem to cholerstwo strasznie hałasuje. Rozumiem,że należało kupić Hans-Grohy a nie Tres.
(mam HG jedną w umywalce i działa bez zarzutu)Problem tkwi, widzę, w sammych wewnetrznych kanałkach lub zaworkach itd. Czy jest jakis sposób na wyeliminowanie b. głośnych szumów?
Zawór do spłuczki spróbuję wymienić na jakiś inny, to grosze. Testy metodą prób i błędów.
Może ktoś próbował to rozwiązać? Rozwiercać kanały, szlifować?

Baterie- problem dla hydraulika pasjonata