Baterie w Samsungach bêd± wytrzymywa³y jeszcze krócej

Data: 2012-04-04 21:18:41
Autor: Waldek Godel
Baterie w Samsungach bêd± wytrzymywa³y jeszcze krócej

http://www.engadget.com/2012/04/04/samsung-adhub-market-advertising-platform/

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
". Apple robi dok³adnie to co mówi filozofia tej firmy"- Pawe³ "robbo"

Data: 2012-04-04 22:24:13
Autor: atm
On 2012-04-04 22:18, Waldek Godel wrote:

http://www.engadget.com/2012/04/04/samsung-adhub-market-advertising-platform/

Spokojnie, kupi sie battery packa i po klopocie ;]

Data: 2012-04-06 14:13:00
Autor: jadry¶
Baterie w Samsungach bêd± wytrzymywa³y jeszcze krócej
W dniu 2012-04-04 22:18, Waldek Godel pisze:
[...]

Co masz na my¶li? Mam pierwszego w ¿yciu Samsunga, i bije on wcze¶niej posiadane baterie w aparatach Motoroli, SE. i Nokii o kilka d³ugo¶ci.

Data: 2012-04-14 12:55:19
Autor: Titus Atomicus
In article <jlmmkh$bjg$1@node2.news.atman.pl>, jadry¶ <rg@yachoo.com> wrote:

> [...]

Co masz na my¶li? Mam pierwszego w ¿yciu Samsunga, i bije on wcze¶niej posiadane baterie w aparatach Motoroli, SE. i Nokii o kilka d³ugo¶ci.

Ja tez tego nie rozumiem. Odnioslem wrazenie ze telefony Samsunga 'trzymaja' dluzej niz inne.

TA

Data: 2012-04-18 00:19:37
Autor: Skrypëk
wrote:

[...]

To z³udzenie wytworzone przez nielicznych androidziarzy wytwarzaj±cych wokó³ siebie wiele szumu. W³±czaj± oni Wifi lub 3G tylko na pó³ godziny dziennie w czasie lanczu i opowiadaj± ¿e maj± smartfon trzymaj±cy trzy dni.

Data: 2012-04-18 10:59:53
Autor: jadry¶
W dniu 2012-04-18 00:19, Skrypëk pisze:

[...]

Akurat Android nie ma z tym nic wspólnego. W mój telefon nie jest na Androidzie.

Data: 2012-04-18 11:37:03
Autor: atm
On 2012-04-18 10:59, jadry¶ wrote:
[...]

Bo to widzisz, niektorzy maja zal do swojej ukochanej firmy o to ze kazala im pokornie czekac na patch przywracajacy w miare normalne parametry pracy na baterii. Nie chce sie tylko do tego przyznac ;]
Wyglada na to, ze sa nawet lepiej wytre.... wychowani niz fani sprzetu Apple, bo oprocz buga zwiazanego z bateria przelkneli grzecznie marna jakosc dzwieku, podobnie jak zaszumione fotki.
Inne firmy potrafia sie odpowiednio zachowac, obdarowujac swoich wiernych fanow gumowymi ubrankami czy gpsami wielkosci malego wedziska bambusowego; a Nokia? Nawet nie dala ladowarki z kablem dlugosci 100m
(wiecej nie trzeba bo ograniczona ilosc pamieci tych telefonow nie zmiesci wiecej map... no chyba zeby potraktowac nic Ariadny jako pierwszy system GPS z funkcja powrotu do punktu wyjsciowego)
Zal wiec wydaje sie w pelni zrozumialy ;] Lacze sie w bolu choc nie potrafie do konca zrozumiec jak to jest.
Nie dosc, ze wlasciciele Lumii w Europie musieli dluuugo czekac na usuniecie bledow to jeszcze w zaden sposob nie zostali wynagrodzeni.
A jak za oceanem? Glaskanie po glowce, zwroty pieniedzy, telefon za dolara, bug usuniety w niecaly tydzien.
Naprawde jestem pod wielkim wrazeniem europejskich fanow Nokii.
Chlopaki, chyba naleza im sie wielkie brawka w stylu Applestorow, co? ;]
http://thefabweb.com/wp-content/uploads/2012/02/pb-111014-iphone-jb-05.photoblog9001.jpg
Bear Grylls przy nich to cienki Boleslaw.

Dobry tekst do spoznionego sniadania:
http://www.spidersweb.pl/2012/04/europejscy-operatorzy-nie-lubia-nokii-co-poszlo-nie-tak.html

Data: 2012-04-18 13:35:20
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-18 10:59, jadry¶ wrote:
[...]

Co ty masz jaka¶ obsesjê na temat tej Nokii? Nie zmieniaj tematu, psychopato. Liczni nabywcy SGS2 niebêd±cy palmiarzami zeznaj±, ¿e im ten telefon z w³±czonymi funkcjami smartfonowymi dzia³a raptem osiem godzin.

Data: 2012-04-18 14:54:41
Autor: atm
On 2012-04-18 13:35, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-18 10:59, jadry¶ wrote:
[...]

Nie, to nie obsesja. Mam sporo frajdy w zwiazku z ostatnimi posunieciami Nokii.
Sadze jednak, ze mususz miec ciezkie zycie jesli ktos posiadajacy sprzet z Androidem jest w Twoim odczuciu psychopata :] Wszedzie jest ich pelno, czaja sie na kazdym kroku... Trzeba zachowywac daleko posunieta czujnosc. Co gorsza - bedzie ich jeszcze wiecej.
Powiedz Skrypek, co mam opisywac odnosnie sprzetu z WP?
Telefon HTC z ekranem jak zagiel Daru Mlodziezy i rozdzielczoscia, ktora jest stosowana na ekranach 3.7? Skoro MS zdecydowal sie wejsc w uklad z Nokia, mozna chyba smialo przyjac ze jest to sprzet referencyjny.
Piszesz o osmiu godzinach pracy SGS2 pod obciazeniem. Nie bede sie sprzeczal, sprzet uzywam wg wlasnych potrzeb a nie narzucaonych przed producenta schematow. Ok, zatem jesli SGS2 ktory pod wzgledem obchodzenia sie z energia wypada naprawde dobrze chodzi osiem godzin to ile chodzila Lumia 800 przed ostatnim patchem: 2,5 godziny?

Wczoraj rozwazalem zakup Lumii 710, tak zeby poznac nowy system. Sprawdzic z czym to sie je i jak widzisz nawet ze swoja agresywna kampania antywindowsphone'owa nie zraziles mnie do tego pomyslu.
W kazdym razie poszukalem jeszcze raz aplikacji obslugujacych sensowne slowniki, pozniej kilka razy natknalem sie na informacje odnosnie aktualizacji fajnych programow, jak na przyklad ReadItLater:
http://www.spidersweb.pl/2012/04/nowe-read-it-later-pocket-jest-genialne.html WP nadal nie zalapalo sie na liste obslugiwanych systemow.
Wzialem tez pod uwage fakt, ze zaden sprzet z WP nie ma killer feature'a
(aparaty sa co najwyzej przecietne, ekrany - przecietne, nawigacja - ok plus ale tez nie jest szczytem techniki w tym zakresie). Pozostaje zwykly telefon z duzym ekranem i spora iloscia dobrych aplikacji, ktorych jeszcze nie ma na ta platforme.
Koniec koncow odpuscilem sobie. N8 na Symbianie ma znacznie wiecej feature'ow.

PS
Zeby Ci nie bylo smutno - tu masz bratnia dusze, ten gosc tez dalby sobie wiele obciac (pewnie nawet paznokcie u stop) w obronie WP.
Masz tez interesujace zestawienie wad Androida:
http://www.spidersweb.pl/2012/04/piec-grzechow-glownych-androida-przez-ktore-nie-kupie-galaxy-s-iii.html

Data: 2012-04-18 15:55:56
Autor: Skrypëk
On 2012-04-18 13:35, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-18 10:59, jadry¶ wrote:
[...]

Nie, nie wszyscy s± takimi psycholoami jak androidowe trolle oblegaj±ce tê grupê.

Powiedz Skrypek, co mam opisywac odnosnie sprzetu z WP?

Swoje tramatuczne prze¿ycia z przewijania listy aplikacji, jak ciê a¿ paluszek rozbola³ od zbyt du¿ego tarcia na naklejonej folii.

[...]

Nie, oko³o osiem. I dlatego ludzie p³akali. Bo to u¿ytkownicy smartfonów zrobili dramê, czyli tacy co maj± 3G nonstop w³±czone i odbieraj± pocztê na bie¿±co. Nie palmiarze, którzy telefonu u¿ywaj± jako pendrajwa i do rozmówek polsko-pakistañskich pod budk± z kebabem a pocztê sprawdzaj± dwa razy dziennie.

[...]

Omatko, znowu te amejzing s³owniki.

[...]

Wzruszaj±ce niezwykle nie bardzo. Dlaczego mia³oby mnie to obchodziæ?
Czy bateria d³u¿ej trzyma po zainstalowaniu tej aplikacji?

Data: 2012-04-18 16:44:20
Autor: atm
[...]

To wlasnie jest super, ze nie musze wkuwac na pamiec listy zainstalowanych aplikacji, zeby skorzystac z wyszukiwarki... choc z drugiej strony patrzac na niewielki wybor sensownych aplikacji w WP Markecie nie ma z tym problemu. Ja zas sobie wyciagam skrot lub widget na jeden z pulpitow i jest po klopocie. Ale dzieki, ze sie martwisz o moje palce. To jest naprawde wzruszajace, moge Ci sie zrekompensowac linkiem do fajnych slownikow... a no tak, zapomnialem ze nie chodza na WP ehhhh, no szkoda, choc pewnie jestem jedyna osoba, ktora potrzebuje baz danych offline. A nie, przepraszam - sa tez inni:
http://zone.jogger.pl/2011/11/29/poszukiwania-slownika-pod-windows-phone-7-i-rozczarowanie-w/

[...]

To jak to jest z tym patchem: wg ostatnich informacji mial poprawic wydajnosc nawet trzykrotnie:
http://www.engadget.com/2012/03/28/nokias-lumia-800-firmware-update-juices-handsets-banishes-batt/
Zatem mozna smialo obwiescic,ze Lumia 800 jest swiatowym krolem wydajnosci, chodzacym trzy razy dluzej niz jakikolwiek inny smartfon na rynku ;]

[...]

Widzisz tak to juz jest, ze uzytkownicy oczekuja iz sprzet bedzie spelnial ich potrzeby nie zas odwrotnie.

W pewnych okolicznosciach z pewnoscia.

Data: 2012-04-18 17:38:34
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

A kto¶ musi?

choc z
drugiej strony patrzac na niewielki wybor sensownych aplikacji w WP
Markecie nie ma z tym problemu.

Jak ty instalujesz po 10 aplikacji do tego samego, to jak to ¶wiadczy o ich jako¶ci?

Ja zas sobie wyciagam skrot lub widget
na jeden z pulpitow i jest po klopocie.

Mo¿esz umie¶ciæ skrót do aplikacji na pulpicie? AMEJZING!

Ale dzieki, ze sie martwisz o
moje palce. To jest naprawde wzruszajace, moge Ci sie zrekompensowac
linkiem do fajnych slownikow...

A znasz jakie¶ fajne ksi±¿i telefoniczne? Akcja trochê powolna, ale ilu bohaterów!
Czy ty przypadkiem nie by³e¶ milicjantem?

[...]

Omatko, niedobra Nokia i M$ kaza³y collinsowi tak drogo sprzedawaæ swój durny s³ownik?

[...]

A jak ma byæ?

[...]

Tak. A nie twoje.

[...]

Aha. To dlatego na SGSII trzeba koniecznie zainstalowaæ dziesi±tki dubluj±cych siê aplikacji - bo wyd³u¿aj± czas ¿ycia baterii do 3 dni i ego do 13 cm.

Data: 2012-04-19 09:47:53
Autor: J.F.
Baterie w Samsungach bêd± wytrzymywa³y jeszcze krócej
Dnia Wed, 18 Apr 2012 00:19:37 +0200, Skrypëk napisa³(a):
[...]

Skypku, a jaki jest prawidlowy tryb pomiaru ? Bo moja nokia to nie wiem czy godzine wytrzyma, a dwoch to na pewno nie.

Jak sie wlaczy muzyczke i naviexperta, ktory to musi gps wlaczyc, ekran
podswietlic i lacze utrzymywac ... to nawet nie mam do baterii wielkich
pretensji. Za to mam w "normalnym" trybie;-)

J.

Data: 2012-04-19 14:06:39
Autor: Skrypëk
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Z w³±czonym Wifi i 3G oraz synchronizacj± przynajmniej dwóch kont pocztowych.

Data: 2012-04-19 14:42:47
Autor: Andrzej Libiszewski
W dniu 2012-04-19 14:06, Skrypëk pisze:
[...]

A mo¿e byæ Wifi+3G, synchronizacja 2 kont pocztowych (gmail + exchange), Pogody, Facebooka, Google+, dwóch kont Twittera, Evernote, Readability i Flickra? Z dzia³aj±cym w tle GG i Skype?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

Data: 2012-04-19 17:38:31
Autor: Skrypëk
Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote:
[...]

Nie ma sprawy. Ale z systemem takim od producenta, nierootowanym, nietuningowanym i niepodkrêcanym pracowicie przez miesi±c, by trzyma³ d³u¿ej ni¿ o¶m godzin.

Data: 2012-04-19 17:49:39
Autor: Andrzej Libiszewski
Baterie w Samsungach będą wytrzymywały jeszcze krócej
Dnia Thu, 19 Apr 2012 17:38:31 +0200, Skrypëk napisał(a):

Skypku, a jaki jest prawidlowy tryb pomiaru?

Z włączonym Wifi i 3G oraz synchronizacją przynajmniej dwóch kont
pocztowych.

A może być Wifi+3G, synchronizacja 2 kont pocztowych (gmail +
exchange), Pogody, Facebooka, Google+, dwóch kont Twittera, Evernote,
Readability i Flickra? Z działającym w tle GG i Skype?

Nie ma sprawy. Ale z systemem takim od producenta, nierootowanym, nietuningowanym i niepodkręcanym pracowicie przez miesiąc, by trzymał dłużej niż ośm godzin.

Półtora dnia. Przy używaniu dodatkowo jako odtwarzacz muzyczny,
okazjonalnym użyciu przeglądarki i nieco mniej okazjonalnym twittera. To
chyba trochę więcej niż to twoje 8h?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
God created Arrakis to train the faithful.

Data: 2012-04-19 18:14:23
Autor: Skrypëk
[...]

Evernote, Readability i Flickra? Z działającym w tle GG i Skype?

[...]

Nawet jeśli, a tobie nie wierzę boś znany krętacz, półtora dnia to znacznie krócej niż 3 dni wyciągane przez palmiarzy, prawda? No i to i tak oznacza to konieczność podłączania co noc do ładowarki, czyli zupełnie przeciętny wynik.

A 8h to nie moje. To użytkowników którym zapewne jeszcze nie udało się powyłączać połowy usług, ktorymi uszczęśliwił ich na siłe Google wespół w zespół z Samsungiem lub przetestować wszystkich niestandardowych ROMów i znaleźć najlepszy, bo fabryczny ssał pałę.
O zobacz:
http://forum.android.com.pl/f166/ile-godzin-wytrzymuje-wam-bateria-w-sgs2-118960/
Jaka chujowa statystyka, mimo że pewnie z połowa tych telefonów to jakieś ostre modowanie a wiele z nich ma nawet baterie wymienione na większe.

Nie musisz wyjaśniać, domyślam się odpowiedzi: ci wszyscy co im pada po 10 godzinach to pewnie robią coś źle, nie ogarniajo androida albo piąta kolumna MS i Nokii.

Data: 2012-04-19 18:33:05
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Thu, 19 Apr 2012 18:14:23 +0200, Skrypëk napisał(a):

[...]

- No przecież nie oczekuję, że uwierzysz w coś, co nie zgadza się z twoim
widzimisię. Choćbym ci ekran z czasem pracy pokazał :)
- Miały być dwa konta pocztowe. Kont jest znacznie więcej niż tylko te dwa
pocztowe. Twitter robi synchro co 15 minut, nie jak większość klientów
poczty co godzinę (zresztą akurat oba konta pocztowe używają u mnie push).
Więc jeśli ograniczę synchronizację do takiej właśnie o jakiej pisałeś, że
da koszerny pomiar, to przekroczÄ™ dwa dni na pewno.
- Konieczności podłączania na noc nie ma. Jak nie podłączę, świat się nie
zawali. Doładuję w dzień.

[...]

Czasy które ci podałem są uzyskiwane na fabrycznym oprogramowaniu. Tyle że
nie jest to Samsung, co akurat nie ma większego znaczenia.

[...]

Modowanie zwykle pogarsza, a nie poprawia czas pracy na baterii.

Nie musisz wyjaśniać, domyślam się odpowiedzi: ci wszyscy co im pada po 10 godzinach to pewnie robią coś źle, nie ogarniajo androida albo piąta kolumna MS i Nokii.

Nie zamierzam ci nic wyjaśniać, jesteś i tak zaimpregnowany na fakty i
argumenty.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

Data: 2012-04-19 19:58:47
Autor: Skrypëk
[...]

jakiej pisałeś, że da koszerny pomiar, to przekroczę dwa dni na pewno.
[...]

Tylko że w tym wątku rozmawiamy o Samsungach, krętaczu.

Data: 2012-04-19 21:36:29
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Thu, 19 Apr 2012 19:58:47 +0200, Skrypëk napisał(a):

[...]

Jest to Android, z przeciętnie wielką baterią i bardzo podobnym procesorem
jak SGS2. Do celów porównania wystarczy, chyba że zaraz uroisz tezę, że
inny producent przy tym samym systemie i sprzęcie da w efekcie kilkaset
procent różnicy w czasie pracy.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
A world is supported by four things ... the learning of the wise,

Data: 2012-04-19 21:42:45
Autor: Skrypëk
[...]

Już nie matacz, krętaczu. Urój lepiej jakąś tezę, co połowa użytkowników SGS2 robi źle, skoro nie może z niego wyciągnąć powyżej doby działania.

Data: 2012-04-19 21:49:57
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Thu, 19 Apr 2012 21:42:45 +0200, Skrypëk napisał(a):

[...]

Może używają go intensywniej niż ja i o wiele intensywniej niż przy twojej
wymyślonej procedurze z dwoma kontami pocztowymi.

Data: 2012-04-19 23:34:48
Autor: Skrypëk
[...]

O, znaczy prawdziwi użytkownicy smartfonów a nie takie lamy jak ty?

i o wiele intensywniej niż przy
twojej wymyślonej procedurze z dwoma kontami pocztowymi.

Moja "procedura" jest dlatego tak delikatna, że "wymyślona" jest dla palmiarzy włączających internet w telefonie tylko w czasie lanczu.

Data: 2012-04-20 00:08:59
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Thu, 19 Apr 2012 23:34:48 +0200, Skrypëk napisał(a):

[...]

Nie wiem i szczerze mówiąc nie interesuje mnie to. Z całą pewnością nie
takie lamy jak ty.

[...]

Och, oczywiście. szkoda że wcześniej tego zastrzeżenia nie zrobiłeś, może
by ktoś uwierzył :)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"You're not the same as you were before. You were much

Data: 2012-04-20 01:05:57
Autor: Skrypëk
[...]

Prawda w oczy kole?

[...]

Było w poprzednim poście, kłamco flustracyjny.

Data: 2012-04-20 08:12:39
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Fri, 20 Apr 2012 01:05:57 +0200, Skrypëk napisał(a):

[...]

Proszę cię, wymyśl coś nowego.

Data: 2012-04-18 10:59:27
Autor: jadry¶
W dniu 2012-04-14 12:55, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

W moim przypadku to nie wra¿enie, - mój Samsung naprawdê ma lepsz± bateriê od w.w. aparatów.

Data: 2012-04-14 15:53:24
Autor:
Baterie w Samsungach bêd± wytrzymywa³y jeszcze krócej
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> napisa³(a):
Dnia Fri, 06 Apr 2012 14:13:00 +0200, jadry¶ napisa³(a):

> Co masz na my¶li? Mam pierwszego w ¿yciu Samsunga, i bije on wcze¶niej > posiadane baterie w aparatach Motoroli, SE. i Nokii o kilka d³ugo¶ci.

Mam na my¶li smartfony z Androidem i duzymi ekranami, jak Galaxy S2, które
rano zdjête z ³adowarki z trudem wytrzymuj± do zmierzchu, zw³aszcza jak to
nie jest zima.

Nie bardzo wiem o czym piszesz - mam S2 od jakiego¶ miesi±ca i ¶rednio
wytrzymuje mi 3 dni na jednym ³adowaniu. Faktycznie dziennie rozmawiam
niewiele- tak do 20 minut, a w domu wi-fi do sprawdzenia poczty (te¿ z 15-20
minut bêdzie). Oczywi¶cie fizyki nie przeskoczysz - jak kto¶ ca³y czas co¶ w
telefonie grzebie to niestety pr±d leci. Sporo bierze Sigic, trzeba u¿ywaæ na
³adowarce, ale w samochodzie to nie problem.
Poprzednio mia³em Nokie N85 i wydaje mi siê, ¿e jako¶ tak czê¶ciej na
³adowarce by³a.

Pozdrawiam
Janusz

Data: 2012-04-14 18:11:52
Autor: atm
On 2012-04-14 17:53, alr_gw.WYTNIJ@gazeta.pl wrote:
[...]

Ehhh, Panowie; przegapiliscie wczesniejszy watek o pradozernosci reklam mobilnych ;P

Baterie w Samsungach bêd± wytrzymywa³y jeszcze krócej