Batman...

Data: 2009-11-02 04:57:20
Autor: Leszczur
Batman...
http://www.youtube.com/watch?v=yT-F5QznjrA

Podziwiam refleks, potepiam morderstwo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-02 06:40:39
Autor: Tomasz Waszczyński
Batman...
On 2 Lis, 13:57, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=yT-F5QznjrA

Podziwiam refleks, potepiam morderstwo.

Pozdro

L'e-szczur

Podobno przeżył, bo go nie znaleźli po meczu -
http://blogs.mysanantonio.com/weblogs/courtside/2009/11/a-halloween-mir.html

Pzdr. Washko

Data: 2009-11-02 06:47:58
Autor: Leszczur
Batman...
On 2 Lis, 15:40, Tomasz Waszczyński <was...@washko.org> wrote:
On 2 Lis, 13:57, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

Sranie w banie. To juz zwyczajny PR - zeby organizacje obrony praw
zwierzat nie dobraly sie im do dupy.
Nietoperze to niezwykle delikatne zwierzeta, kosci maja cieniutkie i
kruche (preparowałem kiedys szkielet i to naprawde ogromne wyzwanie).
Po takim uderzeniu zwierzak zginął na miejscu i nikt mi nie wmowi, ze
moglo byc inaczej.
Ale w Stanach nie ma mowy o morderstwie o ile nie ma zwłok, wiec nic
dziwnego, ze ranny nietoperz rzekomo wstał, otrzepał się po czym
zbiegł w bliżej nieokreślonym kierunku.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-02 14:01:06
Autor: Kriszot
Batman...
Moge liczyc na jakies specjalne Punkty  w FBBest za ten przechwyt ???

Data: 2009-11-02 06:11:09
Autor: Leszczur
Batman...
On 2 Lis, 15:01, " Kriszot" <kriszot1.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Moge liczyc na jakies specjalne Punkty  w FBBest za ten przechwyt ???

Juz predzej kare zawieszenia i zakaz wystawiania na 3 miesiace za
nastawanie na zycie istot bezbronnych, znecanie sie nad zwierzetami i
sadyzm.

Swoja droga w zeszlym roku byl podobny incydent w hali Hawks z ich
zywą maskotką - jastrzebiem. Ptaszyna ta przysiadła sobie w czasie
meczu na zegarze i czasami robiła nalot na boisko wywolujac panike
wsrod zawodnikow.
Ciekawe czy w tej sytuacji Manu tez bylby gotowy zabawic sie w Chucka
Norrisa. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-11-02 06:12:03
Autor: Leszczur
Batman...
On 2 Lis, 15:01, " Kriszot" <kriszot1.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Moge liczyc na jakies specjalne Punkty  w FBBest za ten przechwyt ???

Poza tym to chyba bardziej pasuje pod blok niz przechwyt.

Data: 2009-11-02 16:33:59
Autor: wiLQ
Batman...
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Moge liczyc na jakies specjalne Punkty  w FBBest za ten przechwyt ???

Poza tym to chyba bardziej pasuje pod blok niz przechwyt.

Przeciez tam byl faul, ewidentnie zdzielil go po odnozach ;-)

--
pzdr
wiLQ

Batman...