Batman Begins

Data: 2010-03-07 18:34:17
Autor: Titus Atomicus
Batman Begins
Witam,
W ramach odrabiania zaleglosci obejrzalem 'Batman Begins' Nolana (http://en.wikipedia.org/wiki/Batman_Begins).
DVD mozna kupic luzem, albo w bundlu z Newsweekiem za 10zl.
No wiec - obejrzalem i... lipa.
Jakis cienki ten Batman. Mimo takiej obsady...
:-(
Pozdrav
TA

Data: 2010-03-07 18:41:29
Autor: Tiber
Batman Begins
Silly, silly Użytkownik nabazgrału:

Jakis cienki ten Batman. Mimo takiej obsady...

A mi się bardzo. Fabułowo nawet bardziej niż sequel. Dawno nie widziałem
jednego filmu tyle razy.

--
tbr

Data: 2010-03-07 19:05:26
Autor: Street Fighter
Batman Begins
Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:
[...]

ja mialem takie wrazenie po obejrzeniu w kinie

a teraz wzialem na DVD i obejrzalem ponownie i zaskoczenie - bardzo mi sie podobal :)

Data: 2010-03-07 23:37:46
Autor: Titus Atomicus
Batman Begins
In article <hn0pus$njk$1@news.onet.pl>,
 Street Fighter <"street.fighter"@amorki.pl> wrote:

> [...]

ja mialem takie wrazenie po obejrzeniu w kinie

a teraz wzialem na DVD i obejrzalem ponownie i zaskoczenie - bardzo mi sie podobal :)

E tam. A Bale w stroju Batmana przypominal mi Danego de Vito jako tego Pingwina z jednego z poprzednicj Batmanow.

TA

Data: 2010-03-08 19:05:26
Autor: Telev
Batman Begins
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
No wiec - obejrzalem i... lipa.
Jakis cienki ten Batman. Mimo takiej obsady...

cienki cienki

dopiero sequel jest niezły

w tym tempie 4 lub 5 część będzie dobrym filmem

TV

Data: 2010-03-11 21:27:39
Autor: Habeck Colibretto
Batman Begins
Dnia 07.03.2010, o godzinie 18.34.17, na pl.rec.film,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

[...]

To film w zupełnie innej formie niż poprzednie wszystkie Batmany (choć mam
wrażenie, że sporo w nim tych animowanych, które były poważniejsze od
Burtonowskich czy Schumacherowskich). Nie wiem co Ci się w nim mogło nie
podobać jak na film, który miał taki być. Akcja jest, zagadka jest (niezbyt
skomplikowana co prawda, ale jednak), świetne zdjęcia, dobra gra i ekipa
oraz zjadliwa muzyka. Następna część jest o niebo lepsza, ale jedynka jest
niezłym preludium do tego co jest w dwójce.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Batman Begins