Batmani szykujcie 50zl......

Data: 2009-10-23 17:18:16
Autor: Jacek23
Batmani szykujcie 50zl......
Data: 2009-10-23 08:40:49
Autor: Przemek
Batmani szykujcie 50zl......
On 23 Paź, 17:18, "Jacek23" <jace...@post.pl> wrote:
http://www.sfora.pl/Jezdzisz-na-rowerze-Szykuj-pieniadze-na-mandat-a1...

się obudziłeś. Od dwóch tygodni o tym trąbią, widocznie dziura w
budżecie się powiększa :D

A dzwonek masz? :)

pozdr

Data: 2009-10-23 18:52:01
Autor: #:-) gps
Batmani szykujcie 50zl......
Jacek23 pisze:
http://www.sfora.pl/Jezdzisz-na-rowerze-Szykuj-pieniadze-na-mandat-a12542

Zdecydowanie za ma?o. Powinna byc' dodatkowo czasowa konfiskata roweru z op?ata; za jego przechowywanie.

#:-)
gps

Data: 2009-10-23 18:59:09
Autor: amcinpiL
Batmani szykujcie 50zl......
Dnia Fri, 23 Oct 2009 17:18:16 +0200, Jacek23 napisał(a):

http://www.sfora.pl/Jezdzisz-na-rowerze-Szykuj-pieniadze-na-mandat-a12542

Jakieś 7 lat temu zapłaciłem za jazdę bez świateł za dnia. Teraz już taki
miekki nie jestem ;)

--
amcinpi:L

Data: 2009-10-23 19:08:43
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Batmani szykujcie 50zl......
Dnia 23.10.2009 17:18 użytkownik Jacek23 napisał :
http://www.sfora.pl/Jezdzisz-na-rowerze-Szykuj-pieniadze-na-mandat-a12542

Pitu pitu, psy szczekają, a karawana jedzie dalej. Przyjdą mrozy, szybko im się odechce wszelkich akcji. Przy okazji artykuł to dno. Nie pisze się o przyczynach wypadków, tylko gdyba i ssie z palca. Najlepsze jest o śmiertelnym potrąceniu rowerzysty, wprawdzie dodane jest, że nie wiadomo, czy miał oświetlenie, ale przecież wiadomo, że nie miał, bo to rowerzysta i pijak!

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-23 19:24:19
Autor: Adrian S.
Batmani szykujcie 50zl......
"Mikołaj \"Miki\" Menke" wrote:

bo to
rowerzysta i pijak!

i może jeszcze złodziej :) --
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-23 19:46:58
Autor: BoDro
Batmani szykujcie 50zl......
"Adrian S."napisał:

> bo to rowerzysta i pijak!

i może jeszcze złodziej :)

a na dodatek pajac, bo ukradł rower bez lampek :-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-10-23 13:17:24
Autor: cyclomaniak
Batmani szykujcie 50zl......
On 23 Paź, 19:46, "BoDro" <bo...@lolek.pl> wrote:
"Adrian S."napisał:

> i może jeszcze złodziej :)

a na dodatek pajac, bo ukradł rower bez lampek :-)

Dziwne. Ani słowa o tym, jak straszliwym zagrożeniem sią rowerzyści....
Podoba mi się w artykule ten dowcip "Tak policja chce poprawić krwawą
statystykę z zeszłego roku." A ja się zastanawiam, czy w takim razie w
ogóle czytają statystyki, które sami tworzą.

Data: 2009-10-26 21:02:21
Autor: karmi
Batmani szykujcie 50zl......
cyclomaniak pisze:
Tak policja chce poprawić krwawą
statystykę z zeszłego roku."

Znaczy teraz będą do nas strzelać, żeby krwawa statystyka miała rosnące słupki?

karmi

Data: 2009-10-26 13:10:01
Autor: cyclomaniak
Batmani szykujcie 50zl......
On 26 Paź, 21:02, karmi <gbr...@wnc.katowice.pl> wrote:

Znaczy teraz będą do nas strzelać, żeby krwawa statystyka miała rosnące
słupki?

karmi

Nie wiem. Zapytaj:) . To w cudzysłowiu to był cytat z artykułu.Nie ja
to wymyśliłem.

Data: 2009-10-23 22:54:18
Autor: Świstak
Batmani szykujcie 50zl......
Jacek23 schrieb:
http://www.sfora.pl/Jezdzisz-na-rowerze-Szykuj-pieniadze-na-mandat-a12542

Za brak oświetlenia jest 50zł, a za przejazd
po przejściu dla pieszych 100zł. Czy też uważacie, że powinno być odwrotnie?

Michał

Data: 2009-10-23 22:58:49
Autor: Adrian S.
Batmani szykujcie 50zl......
Świstak wrote:

Jacek23 schrieb:
[...]

zdarza mi się jechać rowerem po chodniku, oznacza to że od czasu do czasu
przejeżdżam po przejściu. Czy jeśli będę przejeżdżał nie po pasach ale
równolegle do przejścia (w poprzek jezdni), 50cm od ich krawędzi, to mandat
mi nie grozi?

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-23 23:36:40
Autor: urwis
Batmani szykujcie 50zl......

[...]

wtedy będzie paragraf za przekraczanie jezdni w miejscu niedozwolonym. Nie biore na serio tych 50 cm.

--
       //urwis//
//siwru'at'gazeta.pl//

Data: 2009-10-24 05:02:46
Autor: mocniak
Batmani szykujcie 50zl......
Użytkownik urwis napisał:

[...]

Rowerem? Chyba żartujesz. Jeżeli nie przejeżdża się po ciągłych liniach jest to zwykłe włączanie się i wyłączanie z ruchu.

--
Mocniak

Data: 2009-10-24 00:56:12
Autor:
Batmani szykujcie 50zl......

Świstak wrote:

[...]

Proponuje obejrzec jeden z odcinkow "Jedz Bezpiecznie" :
http://ww6.tvp.pl/6287,20091005934396.strona - okolo 6.40 Piotr

Data: 2009-10-24 08:42:26
Autor: Wojtek Paszkowski
Batmani szykujcie 50zl......
"Adrian S." <adriansochoSPAM@NIEgmail.com> wrote in message

[...]

musisz uważać na ciągłe linie, bo inaczej będzie to Ciebie kosztowało 2x
tyle, co przejazd po pasach ;)

W miastach R. i W. ktoś chyba chce zarobić na rowerzystach, bo nawet w podstępny
sposób podpuszczają do popełniania takiego wykroczenia:

http://picasaweb.google.com/wpaszk/PseudoInfraRowerowa#5361365905515132386
http://picasaweb.google.com/wpaszk/PseudoInfraRowerowa#5361365790072226706

Co śmiejsze, dwukrotnie tańsze od przekraczania ciągłej linii jest
przekraczanie "wypukłych" ciągłych linii, znaczy się wysepek itp. W mieście
R. taki mandat też można nieświadomie zaliczyć:

http://picasaweb.google.com/wpaszk/PseudoInfraRowerowa#5361365838408085346

pozdr

Data: 2009-10-24 10:03:20
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Batmani szykujcie 50zl......
Dnia 24.10.2009 08:42 użytkownik Wojtek Paszkowski napisał :
[...]

W Krakowie też takie kwiatki są. Co ciekawe od strony kierowcy jest znak informujący o przejeździe, na Twoich zdjęciach chyba też.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-24 10:11:03
Autor: BoDro
Batmani szykujcie 50zl......
"Wojtek Paszkowski" napisał:

W miastach R. i W. ktoś chyba chce zarobić na rowerzystach,
bo nawet w podstępnysposób podpuszczają do popełniania
takiego wykroczenia:

późna noc, czarne ciuchy, kominiarka, trochę białej farby i ewentualnie
nieco farby czarnej, pędzel lub wałek, "czujkowi"...:-). Drogowcy się raczej
nie zorientują  - jak w przypadku sugerowanego tu naklejenia B-33 ( "30" )
na B-9 :-). Małe tego - bedą to już "profesjonalnie" odnawiać przy okazji
konserewacji znaków poziomych...:-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-10-24 15:36:15
Autor: Gotfryd Smolik news
Batmani szykujcie 50zl......
On Sat, 24 Oct 2009, Wojtek Paszkowski wrote:

[...]

[...]
http://picasaweb.google.com/wpaszk/PseudoInfraRowerowa#5361365790072226706

  Prawdę powiedziawszy, to po przyjrzeniu się liniom po lewej mamy do
wyjaśnienia czy:
- kierowcy skręcający z lewej drogi w prawo też "przekraczają ciągłą"
- czy może te linie (jednakowe) nie są "rozdzielające pasy" :P

[...]

  Tam na środku jest chyba coś, co przypomina pozostałości po rysunku
roweru? (dobra, chyba powinien być znak pionowy, ale "w razie
wątpliwości..." ;))

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-10-24 18:48:41
Autor: nb
Batmani szykujcie 50zl......
at Fri 23 of Oct 2009 22:54, Świstak wrote:

Jacek23 schrieb:

http://www.sfora.pl/Jezdzisz-na-rowerze-Szykuj-pieniadze-na-mandat-a12542

Za brak oświetlenia jest 50zł,

Jeśli w dzień - zero

a za przejazd po przejściu dla pieszych 100zł.

Jeśli tylko za sam fakt, że na przejściu - zero.

Data: 2009-10-24 11:27:12
Autor: Budzik
Batmani szykujcie 50zl......
Osobnik posiadający mail jacek23@post.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

http://www.sfora.pl/Jezdzisz-na-rowerze-Szykuj-pieniadze-na-mandat-a12542

zastanawiaja mnie dwie rzeczy:
- gdzie jest napisane ze rower powinien posiadac dzwonek.
- o ile nie do konca zgadzam sie z karaniem w ciagu dnia (imo powinno sie karac tylko wtedy gdy rowerzysta powinien jechac z wlaczoymi a jedzie bez - czyli np. w czasie deszczu czy w nocy, czy w tunelu) o tyle wtedy juz mandat w wysokosci 50 zł wydaje sie dosc mały. Wiecej zaplaciłem za jazde na postojówkach samochodem, jak zapomniałem przełaczyc.

Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,
a odpowiedzi nie uwzględniają innego niż mój punktu widzenia.

Data: 2009-10-24 15:05:12
Autor: Wojtek Paszkowski
Batmani szykujcie 50zl......

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:24102009.19238A50budzik61.poznan.pl...

zastanawiaja mnie dwie rzeczy:
- gdzie jest napisane ze rower powinien posiadac dzwonek.

w Konwencji Wiedeńskiej ;-p

[...]

też się kiedyś zdziwiłem, że tak mało. Żeby chociaż i tymi 50zł karali, chociaż tych jeżdżących szosami po zmroku...

pozdr

Data: 2009-10-24 15:27:10
Autor: Budzik
Batmani szykujcie 50zl......
Osobnik posiadający mail wo.pa@pocztanawirtualnej.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

zastanawiaja mnie dwie rzeczy:
- gdzie jest napisane ze rower powinien posiadac dzwonek.

w Konwencji Wiedeńskiej ;-p

a konwencja wiedenska obowiazuje w Polsce?
Z tego co wiem, jest wrecz niezgodna z kilkoma naszymi przepisami wiec chyba tak wprost nie obowiazuje?

[...]

no juz nie raz pisałem o tym, ze mogliby zajac sie czyms innym niz tylko 70/50, 100zł i "punkciki"

"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
A może nawet jeszcze gorsza."  Benjamin Hoff

Data: 2009-10-24 15:29:31
Autor: Jan Srzednicki
Batmani szykujcie 50zl......
On 2009-10-24, Budzik wrote:
[...]

Obowiązuje wprost, nadrzędnie wobec PoRD. Poczytaj sobie konstytucję. ;)

Data: 2009-10-24 18:42:07
Autor: Budzik
Batmani szykujcie 50zl......
Osobnik posiadający mail w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

;)
a w tematach gdzie jest z PoRd wzajemnie wykluczająca sie?

"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
ale cóż - jestem w tym najlepszy."  Szymon Majewski

Data: 2009-10-25 11:25:34
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Batmani szykujcie 50zl......
Dnia 24.10.2009 20:42 użytkownik Budzik napisał :
[...]

Przecież napisał - poczytaj sobie Konstytucję.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-25 11:57:08
Autor: Budzik
Batmani szykujcie 50zl......
Osobnik posiadający mail miki@menek.one.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

a w tematach gdzie jest z PoRd wzajemnie wykluczająca sie?

Przecież napisał - poczytaj sobie Konstytucję.

no, no - posty nalozyły sie czasowo.

"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
siedzieć i przyglądać się jej."   Jerome K. Jerome

Data: 2009-10-25 19:18:14
Autor: chester
Batmani szykujcie 50zl......
Budzik pisze:
[...]

1. Poczytaj sobie konstytucję
2. KW ratyfikował Sejm więc wnioski wyciągnij sam :-)

chester

PS. Tak, KW jest *nadrzedna* i w razie kolizji z PoRD, ma większą moc.

Data: 2009-10-25 18:19:39
Autor: Jan Srzednicki
Batmani szykujcie 50zl......
On 2009-10-25, chester wrote:

a w tematach gdzie jest z PoRd wzajemnie wykluczająca sie?

1. Poczytaj sobie konstytucję
2. KW ratyfikował Sejm więc wnioski wyciągnij sam :-)

Nie Sejm, ale ówczesna Rada Państwa. :)

Data: 2009-10-29 18:59:13
Autor: Gotfryd Smolik news
Batmani szykujcie 50zl......
On Sun, 25 Oct 2009, chester wrote:

PS. Tak, KW jest *nadrzedna* i w razie kolizji z PoRD, ma większą moc.

  Zgoda, dlatego sprzeczny z logiką prawną jest np. zapis PoRD *sugerujący*
zobowiązania rowerzysty tam gdzie ich nie ma (przy przejeździe).

  Chciałem tylko podkreślić to co w poście obok: "nadrzędność" to
jedno.
  Ale przecież KW *nie ustanawia* *nakazu* karania za niestosowanie
się do KW, prawda?

  No to co za problem, aby polskie prawo *nie* przewidywało kary
za brak dzwonka (mimo, że "powinien być"), pod warunkiem
stosowania "innego nieprzeraźliwego sygnału"?

  Dlatego *formalny* obowiązek dysponowania dzwonkiem (proponuję
taki od tramwaju, na pewno ma homologację) nie jest tożsamy
z karaniem za używanie "innego sygnału" zamiast dzwonka!

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-10-24 17:36:00
Autor: MadMan
Batmani szykujcie 50zl......
Dnia Sat, 24 Oct 2009 15:27:10 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

w Konwencji Wiedeńskiej ;-p

a konwencja wiedenska obowiazuje w Polsce?

Tak.
Z tego co wiem, jest wrecz niezgodna z kilkoma naszymi przepisami wiec chyba tak wprost nie obowiazuje?

Te przepisy nie obowiązują, gdyż są niezgodne z Konwencją Wiedeńską. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-10-24 21:24:45
Autor: Jacek_P
Batmani szykujcie 50zl......
Budzik napisal:
- gdzie jest napisane ze rower powinien posiadac dzwonek.

(Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262) art.53.1

Rower powinien byc wyposazony:

1) z przodu - w jedno swiatlo pozycyjne barwy bialej lub zoltej selektywnej;
2) z tylu - w jedno swiatlo odblaskowe barwy czerwonej o ksztalcie innym niz trojkat oraz jedno swiatlo pozycyjne barwy czerwonej, ktore moze byc migajace;
3) co najmniej w jeden skutecznie dzialajacy hamulec;
4) w dzwonek lub inny sygnal ostrzegawczy o nieprzerazliwym dzwieku.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-10-24 23:42:09
Autor: Budzik
Batmani szykujcie 50zl......
Osobnik posiadający mail Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

- gdzie jest napisane ze rower powinien posiadac dzwonek.

4) w dzwonek lub inny sygnal ostrzegawczy o nieprzerazliwym dzwieku. To musi miec ten dzwonek czy nie? ;-)

"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
że w ten sposób staje się potworem."  Fryderyk Nietzsche

Data: 2009-10-24 23:49:46
Autor: Ryszard Mikke
Batmani szykujcie 50zl......
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):
> [...]
nku co następuje:

4) w dzwonek lub inny sygnal ostrzegawczy o nieprzerazliwym dzwieku. To musi miec ten dzwonek czy nie? ;-)

Konwencja wiedeńska mówi, że ma być dzwonek.
Polska ratyfikowała Konwencję Wiedeńską.
Polska konstytucja mówi, że w przypadku sprzeczności
ratyfikowanej umowy międzynarodowej z polskimi przepisami,
stosuje się bezpośrednio przepisy tej umowy, a nie polskie.

Zatem - dzwonek być musi.

Było to wałkowane ze sto razy na preclu...

rmikke

Data: 2009-10-25 00:42:08
Autor: Budzik
Batmani szykujcie 50zl......
Osobnik posiadający mail rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Zatem - dzwonek być musi.

juz wyczytałem to 3 posty wczesniej.
Odnosiłem sie do posta Jacka_P ktory jako potwierdzenie faktu koniecznosci przytaczał przepis ktory akurat o wymogu dzwonka nie decyduje.

"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo
jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia"

Data: 2009-10-29 18:55:12
Autor: Gotfryd Smolik news
Batmani szykujcie 50zl......
On Sat, 24 Oct 2009, Ryszard Mikke wrote:

[...]

  Dotąd zgoda.

Zatem - dzwonek być musi.

  Nie musi, czego dowodzą rowery bez dzwonka.
  Powinien ;) (dobra, nie bić!)

Było to wałkowane ze sto razy na preclu...

  Było.

  Pytani jest inne: czy za brak dzwonka, w razie posiadania
"innego nieprzeraźliwego dźwięku" jest kara.

  Uprzedzając:
- istnienie nakazu bądź powinności *nie* musi być obłożone
   karą. Przykładem w .pl jest uczestnictwo w wyborach :P
- możliwe jest nałożenie kary uzależnionej od spełnienia
   pewnych warunków
- i tylko od zapisów w regulacjach prawnych zależy, czy
   przypadkiem nie jest tak: "rower powinien mieć dzwonek,
   ale jak nie ma dzwonka lecz ma inny nieprzeraźliwy
   sygnał dźwiękowy to brak dzwonka nie jest karalny".

  IMO Konwencja tego *nie* zabrania - nikt, kto jeździ
"zgodnie z Konwencją" nie może zostać ukarany, a że
nie będzie karany ktoś kto jeździ "nie do końca zgodnie
z Konwencją" - to co, jest nakaz ukarania?

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-10-29 19:32:39
Autor: Mariusz Kruk
Batmani szykujcie 50zl......
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ryszard Mikke"
[...]

No, widać niewystarczająco dużo razy.
KW mówi, że w dzwonek powinien być wyposażony rower _w ruchu
międzynarodowym_.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2009-10-29 23:26:59
Autor: Ryszard Mikke
Batmani szykujcie 50zl......
Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał(a):
> [...]
>
>Było to wałkowane ze sto razy na preclu...

No, widać niewystarczająco dużo razy.
KW mówi, że w dzwonek powinien być wyposażony rower _w ruchu

A, to rzeczywiście było wałkowane znacznie rzadziej.
Ale jak sobie dobrze przypomnę, to faktycznie przynajmniej raz było.

rmikke

Data: 2009-10-30 10:11:36
Autor: Budzik
Batmani szykujcie 50zl......
Osobnik posiadający mail Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

No, widać niewystarczająco dużo razy.
KW mówi, że w dzwonek powinien być wyposażony rower _w ruchu
międzynarodowym_.

co to znaczy?
Serio pytam.
Znaczy musze miec dzwonek jak mieszkam w Polsce i jade do Niemiec? Wtedy w Niemczech musze miec dzwonek a w Polsce nie? --
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,
że ktoś wbrew woli próbował będzie mnie leczyć

Data: 2009-10-30 11:15:28
Autor: Mariusz Kruk
Batmani szykujcie 50zl......
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Budzik"

O ile dobrze rozumiem, to tak.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb `b  Kruk@epsilon.eu.org   d' d' http://epsilon.eu.org/ Yb `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

Data: 2009-10-30 16:11:28
Autor: Budzik
Batmani szykujcie 50zl......
[...]

niezły absurd.

Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2009-10-30 19:31:00
Autor: Gotfryd Smolik news
Batmani szykujcie 50zl......
On Fri, 30 Oct 2009, Budzik wrote:

[...]

  Niekoniecznie.
  Po prostu "niemanie" dzwonka nie musi być w .pl karalne, pod warunkiem
że masz "inny sygnał".

  Kto się stosuje do KW, ten nie musi pamiętać co na której granicy
ma "przepinać", jedzie z dzwonkiem i już.

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-10-30 21:11:25
Autor: Budzik
Batmani szykujcie 50zl......
Osobnik posiadający mail smolik@stanpol.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ale mnie chodzi o to ze zgodnie z tym, Polak w Polsce nie musi miec dzwonka, ale juz Niemiec w Polsce musi...

"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."
Henry Louis Mencken

Data: 2009-11-02 10:05:18
Autor: Gotfryd Smolik news
Batmani szykujcie 50zl......
[...]

  Nie, Niemiec w Polsce nie musi.
  Ani nikt tego nie sugerował, ani nie wynika z cytatu, to Twoje odrębne
tłumaczenie pojęcia "ruch międzynarodowy" :)
  Niemiec w Polsce to będzie "zagraniczny ruch krajowy" ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-11-02 21:38:40
Autor: Budzik
Batmani szykujcie 50zl......
Użytkownik Gotfryd Smolik news smolik@stanpol.com.pl ...

  Nie, Niemiec w Polsce nie musi.
  Ani nikt tego nie sugerował, ani nie wynika z cytatu, to Twoje odrębne
tłumaczenie pojęcia "ruch międzynarodowy" :)

to znaczy ze niemca nie obowiazuje konwencja wiedenska w zakresie przepisów ruchu drogowego?

  Niemiec w Polsce to będzie "zagraniczny ruch krajowy" ;)

z naszego punktu widzenia.
Ale z punktu widzenia Niemca wjezdzajacego do Polski?

Data: 2009-11-04 01:44:04
Autor: Gotfryd Smolik news
Batmani szykujcie 50zl......
On Mon, 2 Nov 2009, Budzik wrote:

[...]

  Jak najbardziej obowiązuje.
  Podobnie jak przepisy polskie.
  I polskie muszą "ustąpić pola", jeśli są sprzeczne z Konwencją.
  Ale Niemiec nie ma ochoty na powoływanie się na sprzeczność
z Konwencją, więc co mu zrobisz? ;)
  Sprzeczność może mieć znaczenie, jeśli ktoś chce się na nią powołać.
  Ale kto ma się powołać - państwo polskie, w osobie swojego urzędnika,
ma się powołać na swój przepis? No to właśnie to zrobi.
  A Niemiec nie skorzysta z prawa "zablokowania" tego powołania się
(na polski przepis), skoro mu to będzie pasowało.

  Niemiec w Polsce to będzie "zagraniczny ruch krajowy" ;)

z naszego punktu widzenia.
Ale z punktu widzenia Niemca wjezdzajacego do Polski?

  To samo.
  Konwencja daje mu (i nie tylko mu, nam też) *pewność*, że jak
będzie stosował się do jej zapisów, to nie zostanie ukarany.
  Ale teraz napotykamy "problem nisko latających kwantyfikatorów":
z tego wcale nie wynika, że jeśli *nie* będzie się stosował
do Konwencji, to może zostać ukarany, bo to nie tak neguje
się zbiory (w tym przypadku: zdarzeń).
  Jak będzie stosował się do polskich przepisów, to nie może
(być karany).

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-11-04 08:52:47
Autor: Budzik
Batmani szykujcie 50zl......
Osobnik posiadający mail smolik@stanpol.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

  A Niemiec nie skorzysta z prawa "zablokowania" tego powołania się
(na polski przepis), skoro mu to będzie pasowało.

Ja to bym chciał słyszec jak ty dziecku tłumaczysz zawiłosci kontaktów seksualnych... :)
Bo ja sie poddaje :))))))

"Czy ty jesteœ normalny, czy tylko listonoszem?"
by Jenka

Data: 2009-10-25 12:11:35
Autor: ąćęłńóśźż
Batmani szykujcie 50zl......
Czyli sygnał ostrzegawczy paszczą przeraża?
JaC

-- -- -

inny sygnal ostrzegawczy o nieprzerazliwym dzwieku.

Data: 2009-10-25 11:57:08
Autor: Budzik
Batmani szykujcie 50zl......
Osobnik posiadający mail usun_to@wp.eu napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

inny sygnal ostrzegawczy o nieprzerazliwym dzwieku.

Czyli sygnał ostrzegawczy paszczą przeraża?

kogo? Mnie nie!
Przypinam siebie do pedałów i w razie czego krzycze odpowiednio glosno - uwaga - to jest moj nieprzerazliwy sygnał dzwiekowy. :)

"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
że jego więzienna cela jest taka obszerna."  Anthony de Mello SJ

Data: 2009-10-25 13:44:18
Autor: ąćęłńóśźż
Batmani szykujcie 50zl......
Jesteś sado czy maso??
JaC

-- -- -

Przypinam siebie do pedałów i w razie czego krzycze

Data: 2009-10-25 14:33:37
Autor: ąćęłńóśźż
Batmani szykujcie 50zl......
Po nocach dzwonię łańcuchem ;-))
JaC

-- -- -

masz dzwonić

Data: 2009-10-25 16:57:08
Autor: Budzik
Batmani szykujcie 50zl......
Osobnik posiadający mail grodmich@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

masz dzwonić ;)

no to robie: dzyn, dzyn.

....i to by było na tyle
Jan T. Stanisławski

Data: 2009-10-25 22:49:06
Autor: MichałG
Batmani szykujcie 50zl......
Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail grodmich@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

masz dzwonić ;)

no to robie: dzyn, dzyn.

juz lepiej....
Pozostaje jeszcze świecenie oczami.... ;)

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-10-25 22:27:08
Autor: Budzik
Batmani szykujcie 50zl......
[...]

o nie, nie, nie.
Wyposazenie, które rzeczywiscie jest potrzebne, czyli np. lampki przednie i tylne - oczywiscie posiadam.

udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2009-10-25 13:44:59
Autor: MichałG
Batmani szykujcie 50zl......
ąćęłńóśźż pisze:
Czyli sygnał ostrzegawczy paszczą przeraża?
JaC

jak bedziesz nieprzeraźliwie dzwonił zebami to nawet wymogi KW spełnisz...

Pozdrawiam
Michał

Batmani szykujcie 50zl......