Batmani szykujcie 50zl......

Data: 2009-10-23 19:08:43
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Batmani szykujcie 50zl......
Dnia 23.10.2009 17:18 użytkownik Jacek23 napisał :
http://www.sfora.pl/Jezdzisz-na-rowerze-Szykuj-pieniadze-na-mandat-a12542

Pitu pitu, psy szczekają, a karawana jedzie dalej. Przyjdą mrozy, szybko im się odechce wszelkich akcji. Przy okazji artykuł to dno. Nie pisze się o przyczynach wypadków, tylko gdyba i ssie z palca. Najlepsze jest o śmiertelnym potrąceniu rowerzysty, wprawdzie dodane jest, że nie wiadomo, czy miał oświetlenie, ale przecież wiadomo, że nie miał, bo to rowerzysta i pijak!

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-23 19:24:19
Autor: Adrian S.
Batmani szykujcie 50zl......
"Mikołaj \"Miki\" Menke" wrote:

bo to
rowerzysta i pijak!

i może jeszcze złodziej :) --
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-23 19:46:58
Autor: BoDro
Batmani szykujcie 50zl......
"Adrian S."napisał:

> bo to rowerzysta i pijak!

i może jeszcze złodziej :)

a na dodatek pajac, bo ukradł rower bez lampek :-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-10-23 13:17:24
Autor: cyclomaniak
Batmani szykujcie 50zl......
On 23 Paź, 19:46, "BoDro" <bo...@lolek.pl> wrote:
"Adrian S."napisał:

> i może jeszcze złodziej :)

a na dodatek pajac, bo ukradł rower bez lampek :-)

Dziwne. Ani słowa o tym, jak straszliwym zagrożeniem sią rowerzyści....
Podoba mi się w artykule ten dowcip "Tak policja chce poprawić krwawą
statystykę z zeszłego roku." A ja się zastanawiam, czy w takim razie w
ogóle czytają statystyki, które sami tworzą.

Data: 2009-10-26 21:02:21
Autor: karmi
Batmani szykujcie 50zl......
cyclomaniak pisze:
Tak policja chce poprawić krwawą
statystykę z zeszłego roku."

Znaczy teraz będą do nas strzelać, żeby krwawa statystyka miała rosnące słupki?

karmi

Data: 2009-10-26 13:10:01
Autor: cyclomaniak
Batmani szykujcie 50zl......
On 26 Paź, 21:02, karmi <gbr...@wnc.katowice.pl> wrote:

Znaczy teraz będą do nas strzelać, żeby krwawa statystyka miała rosnące
słupki?

karmi

Nie wiem. Zapytaj:) . To w cudzysłowiu to był cytat z artykułu.Nie ja
to wymyśliłem.

Batmani szykujcie 50zl......