Battlefield Bad Company 2 - boty

Data: 2010-04-03 00:01:18
Autor: jun_dymek
Battlefield Bad Company 2 - boty
Witam

Czy orientuje się ktoś czy w BBC2 można grać z botami w mapki do
multi?

Pozdrawiam.

Data: 2010-04-13 16:07:15
Autor: kamil

"jun_dymek" <jundymek@gmail.com> wrote in message news:c3417465-a7b9-434b-9c60-27ca815b94bck13g2000yqe.googlegroups.com...
Witam

Czy orientuje się ktoś czy w BBC2 można grać z botami w mapki do
multi?

Kopia z bazaru nie chce sie polaczyc z siecia?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-14 03:28:24
Autor: jun_dymek
Battlefield Bad Company 2 - boty

Kopia z bazaru nie chce sie polaczyc z siecia?

Po czym wnosisz, że mam kopię z bazaru?
Pytałem jeszcze zanim kupiłem grę, bo z doświadczeń poprzednich gier
lagi oraz poziom grających zniechęcały mnie szybko do zabawy.
Zaskoczyłem się pozytywnie bo gra w sieci jest bardzo fajna i
specjalnych spowolnień nie widzę. Botów mi nie brakuje co nie zmienia
faktu, że początkowo zniechęcało mnie to do kupna gry i uważam, że
taka funkcja by nie zaszkodziła.

Battlefield Bad Company 2 - boty