Baytown Outlaws

Data: 2013-01-06 21:01:30
Autor: frank drebin
Baytown Outlaws
piszę, bo grupa jakby odżyła i trzeba trochę rozruszać statystykę.
BTW brak mi tu gościa, co się zwał Abe Lincoln. Ten to jak walnął reckę, to czytając go czułem się jak troglodyta i odechciewało mi się pisać :) Bo ja to mogę tylko napisać czy fajne czy nie, ale dlaczego tak, to już trudniej uzasadnić.

Ale co do tematu to http://www.filmweb.pl/film/Baytown+Outlaws%2C+The-2012-623020
Prosty film, powinien podobać się fanom Maczety i tego rodzaju przerysowanych filmów Tarantinopodobnych. Sympatyczni bohaterowie, historia nierealna, za to prosta jak drut, wesoła rozpierducha, trochę onelinerów i dziwacznych postaci drugo i trzecioplanowych.
Obejrzałem z uśmiechem mimo, że fanem Maczety nie jestem i bardziej mi się podobało.

Data: 2013-01-06 21:48:30
Autor: megrims
Baytown Outlaws
W dniu 2013-01-06 21:01, frank drebin pisze:
[...]

Zobaczyłem zwiastun i już mi się podoba

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....