Baza BIN

Data: 2009-03-05 17:20:39
Autor: MarekZ
Baza BIN
Co wy na to aby stworzyć bazę numerów BIN polskich kart?

Potrzeba by tylko kogoś z zacięciem, kto by jakiś interfejs do tego stworzył i można by wspólnie taką bazę zbudować. W sumie łącznie na grupie to mamy chyba prawie wszystkie polskie karty.

Wprawdzie innego celu istnienia takiej bazy oprócz zabawy za bardzo nie widzę, ale może komuś by się chciało.

marekz

Data: 2009-03-05 18:16:27
Autor: Camis
Baza BIN
A po co jak juz sa ?

Data: 2009-03-05 18:20:21
Autor: MarekZ
Baza BIN
Użytkownik "Camis" <cmx@data.plUSUN_$TO$.INVAL> napisał w wiadomo¶ci news:43187d836e7b692477ff892f0d68581enews.home.net.pl...
A po co jak juz sa ?

A gdzie s±?

Data: 2009-03-05 21:39:23
Autor: Sinus
Baza BIN
MarekZ <marekz_usun_@irc.pl> napisał(a):
>A po co jak juz sa ?

A gdzie s±?

No wła¶nie, gdzie s±?

Było kiedy¶ co¶ takiego ale posiałem gdzie¶ link (chodzi mi o tak±
nieaktualizowan± stronkę gdzie wpisuj±c np. BIN VE Inteligo pokazywało jeszcze
ten niemiecki Ge*** Bank). Jest co¶ nowszego?

--
Pozdrawiam,
Sinus

Data: 2009-03-05 23:19:08
Autor: MarekZ
Baza BIN
Użytkownik "Sinus" <sinus1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gopgqb$mk8$1inews.gazeta.pl...

Było kiedy¶ co¶ takiego ale posiałem gdzie¶ link (chodzi mi o tak±
nieaktualizowan± stronkę gdzie wpisuj±c np. BIN VE Inteligo pokazywało jeszcze
ten niemiecki Ge*** Bank). Jest co¶ nowszego?

Mnie się wydaje, że aktualnej bazy nie ma. W tamtym starym w±tku karrtę z T&T akurat miałem sam, a inne BINy znalazłem przy użyciu programu Mars Bank Base, ale tam dane s± bardzo wyrywkowe i nie ma w zasadzie żadnych BINów z PL. Więc czekamy na info Camisa.

marekz

Data: 2009-03-05 23:29:20
Autor: xbartx
Baza BIN
On Thu, 5 Mar 2009 17:20:39 +0100
"MarekZ" <marekz_usun_@irc.pl> wrote:

[...]

Wprawdzie innego celu istnienia takiej bazy oprĂłcz zabawy za bardzo
nie widzę, ale może komuś by się chciało.

Miejsce na serwerze i jakiś kawałek domeny się znajdzie, coś tam mogę
postawić w stylu drupal/wordpress/wahtever, ale na więcej nie mam czasu
niestety.

Xenocide

Data: 2009-03-06 13:26:06
Autor: blad
Baza BIN
UĹĽytkownik "xbartx"
Miejsce na serwerze i jakiś kawałek domeny się znajdzie, coś tam mogę
postawić w stylu drupal/wordpress/wahtever, ale na więcej nie mam czasu
niestety.

nie ma potrzeby, po wpisaiu w google "bin number database" dostalem wiele odpowiedzi, ale żywcem różne BINy również Polskie można zobaczyć na stronie wikipedii:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bank_Identification_Numbers
*** blad ***

Baza BIN