Baza aktualnych numerów w poszczególnych sieciach gsm

Data: 2012-02-21 06:41:16
Autor: BieJe
Baza aktualnych numerów w poszczególnych sieciach gsm
Witam.
Czy orientujecie się skąd można czerpać aktualną wiedzę na temat
przeniesionych numerów u poszczególnych operatorów GSM.
Nie wchodzi w grę rozwiązanie - sprawdzanie na stronie internetowej,
potrzebny jest dostęp do aktualizowanej na bieżąco bazy.

Data: 2012-02-21 07:39:33
Autor: Ircys
Baza aktualnych numerów w poszczególnych sieciach gsm
On 21 Lut, 15:41, BieJe <jerzy...@gmail.com> pisze...

http://tinyurl.com/7k897qf

Ircys

Data: 2012-02-21 16:14:59
Autor: ciekawski typek
Użytkownik "BieJe" <jerzybie@gmail.com> napisał w wiadomości news:c048c4d8-e4bc-479f-bb77-74bb3e5b9f07t30g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

Myślisz że istnieje centralasta baza, a nawet jeśli to ktoś by Ci udostępnił listę numerów które migrowały? Jaja sobie robisz?

Data: 2012-02-21 07:43:35
Autor: Ircys
Baza aktualnych numerów w poszczególnych sieciach gsm
On 21 Lut, 16:14, "ciekawski typek" <comamwpi...@niewiem.pl> pisze...
> [...]

Myślisz że istnieje centralasta baza, a nawet jeśli to ktoś by Ci
udostępnił listę numerów które migrowały? Jaja sobie robisz?

Istnieje, istnieje tylko z dostępnością do niej zwykły szaraczek
może mieć problemy.
http://tinyurl.com/7qhtkwp  i późniejsze.

Ircys

Data: 2012-02-21 18:02:35
Autor: ciekawski typek

Użytkownik "Ircys" <ircys@post.pl> napisał w wiadomości news:26102021-bfc7-4d1b-85de-8ca77ad0578eh6g2000yqk.googlegroups.com...
> [...]

udostępnił listę numerów które migrowały? Jaja sobie robisz?

Istnieje, istnieje tylko z dostępnością do niej zwykły szaraczek

To co tam napisane, to raczej się tyczy sieci stacjonarnych, bo nie wiem co ma przeniesiony numer komórkowy do jego lokalizacji w przypadku połączeń alarmowych, przecież szuka się BTS do którego jest zalogowany delikwent. Co innego w stacjonarkach, tutaj wyróżnik może wskazywać na centralę w danym miejscu, a zmigrowany numer może być w innym rejonie miasta czy zupełnie innym powiecie.
Tak czy inaczej, o dostępie do takiej bazy można sobie pomarzyć, tak samo jak do wglądu w system PESEL i sprawdzenie kto się przeprowadzał...

Data: 2012-02-21 18:44:09
Autor: WAM
Baza aktualnych numerów w poszczególnych sieciach gsm
On Tue, 21 Feb 2012 18:02:35 +0100, "ciekawski typek"
<comamwpisac@niewiem.pl> wrote:

To co tam napisane, to raczej się tyczy sieci stacjonarnych,
PLI-CBD dotyczy wszystkich operatorów, zarówno stacjonarnych jak i
mobilnych

bo nie wiem co ma przeniesiony numer komórkowy do jego lokalizacji w przypadku połączeń alarmowych,
PLI-CBD udostępnia(ć ma) dane lokalizacyjne oraz dane abonenta (nazwa,
adres).

WAM
--
nad morze? www.nadmorze.pl

Data: 2012-02-22 09:42:16
Autor: ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)
W dniu 2012-02-21 15:41, BieJe pisze:
[...]

Na androida działało:
https://market.android.com/details?id=net.dlawas.android.calldirection&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm5ldC5kbGF3YXMuYW5kcm9pZC5jYWxsZGlyZWN0aW9uIl0.

Działało na numerach przenoszonych. Przed wykonaniem połączenia pokazywał ikonkę operatora.

ALex

Data: 2012-02-22 13:36:01
Autor: ciekawski typek

Użytkownik ""ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)"" <alex@niechcedluzszegopenisa.graf.torun.pl> napisał w wiadomości news:ji29qp$pfi$1inews.gazeta.pl...
[...]

A skąd to niby zasysa dane? Pewnie ze stron operatorów, a gość tego nie chce, on pragnie szczebel wyżej.

Baza aktualnych numerów w poszczególnych sieciach gsm