Baza noclegowa nad Bia³ym

Data: 2010-08-25 09:38:40
Autor: in for
Baza noclegowa nad Bia³ym
Od kilku tygodni korzystamy z zaplecza noclegowego poczty w Lucieniu, oferuje
ona ponad 20 miejsc noclegowych, toalety i prysznice oraz salê konferencyjn± na
ponad 30 osób. Pokoje s± 2, 3, 4 osobowe. Szczegó³owo (wraz ze zdjêciami) jest
to opisane tu:

http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=216&p=758#p758

Standard jest najwy¿szy spo¶ród wszystkich gospodarstw turystycznych, a cena
najni¿sza, dla grup, klubów oraz szkó³ nurkowych dodatkowo ni¿sza cena.

Na noclegi od poniedzia³ku do czwartku jest jeszcze dodatkowa zni¿ka, od
pa¼dziernika do koñca kwietnia - jeszcze taniej :).

Rezerwujemy noclegi u mnie: 513-129-887, jacek@shark.net.pl

Jacek

Data: 2010-08-25 00:51:12
Autor: waterman
Baza noclegowa nad Bia³ym
On 25 Sie, 09:38, in_...@vp.pl wrote:
[...]

Rezerwujemy noclegi u mnie: 513-129-887, ja...@shark.net.pl

Jacek

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Cena jest znacznie ni¿sza ni¿ w gospodarstwach agroturystycznych nad
Bia³ym.
podasz jakies przyk³ady?

Data: 2010-08-25 07:50:28
Autor: jacekplacek
Baza noclegowa nad Bia³ym
in_for@vp.pl napisa³(a):
[...]

Gdyby post by³ kierowany do nurków, warto zawrzeæ takie informacje jak: mo¿liwo¶æ rozwieszenia i wysuszenia sprzêtu(w tym skafandrów i ocieplaczy, oraz bezpieczeñstwo sprzêtu pozostawionego w samochodach i ew. konieczno¶æ jego przenoszenia(schody, winda itp.) Ale to tylko w wypadku, gdyby¶ post kierowa³ do nurków np. na nurkow± grupê dyskusyjn±. Mi³ego dnia.

Data: 2010-08-25 09:21:09
Autor:
Baza noclegowa nad Bia³ym
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
in_for@vp.pl napisa³(a): > Od kilku tygodni korzystamy z zaplecza noclegowego poczty w Lucieniu, oferuje
> [...]
> Gdyby post by³ kierowany do nurków, warto zawrzeæ takie informacje jak: mo¿liwo¶æ rozwieszenia i wysuszenia sprzêtu(w tym skafandrów i ocieplaczy, oraz bezpieczeñstwo sprzêtu pozostawionego w samochodach i ew. konieczno¶æ jego przenoszenia(schody, winda itp.) Ale to tylko w wypadku, gdyby¶ post kierowa³ do nurków np. na nurkow± grupê dyskusyjn±. Mi³ego dnia.

Drogi Jackuplacku,
Przeczytaj post o zapleczu noclegowym poczty w Lucieniu. Zapoznaj siê z za³±czonym linkiem. S± tam zdjêcia i trochê rozszerzony opis. Czytaj te teksty tak d³ugo, a¿ zrozumiesz ich tre¶æ.
Pomocniczo, na podstawie przeczytanego tekstu oraz zamieszczonych zdjêæ postaraj siê odpowiedzieæ sobie na nastêpuj±ce pytania:
Czy miejsca noclegowe w budynku Poczty Polskiej mog± z za³o¿enia byæ przystosowane dla osób nurkuj±cych i posiadaj±cych do obs³ugi sprzêt nurkowy?
Czy gdzie¶ w po¶cie jest napisane, ¿e jest to baza noclegowa przygotowana na potrzeby nurków?
Je¶li mo¿esz podaj przyk³ady na terenie Polski hoteli, gospodarstw agroturystycznych lub innych miejsc noclegowych przystosowanych specjalnie dla osób nurkuj±cych?
Czy na za³±czonym w linku zdjêciu widzisz wyra¼nie schody?
Czy na za³±czonym w linku zdjêciu widzisz gdziekolwiek windê?
Czy przez jaki¶ czas przebywa³e¶ w Polsce i znane Ci s± problemy bezpieczeñstwa przedmiotów pozostawionych w pojazdach na terenach nieogrodzonych i ogrodzonych oraz na tak zwanych parkingach strze¿onych i dozorowanych?
Je¶li odpowiesz sobie na powy¿sze pytania to zastanów siê g³êboko nad sensem pisania przez Ciebie postów. Nie mam na my¶li postu tylko w tym w±tku, ale we wszelkich mo¿liwych w±tkach na tym forum oraz na innych. Mam nadziejê, ¿e ju¿ po krótkiej analizie dojdziesz do wniosku, ¿e 90 % Twoich postów nie wnosi swoj± tre¶ci± zupe³nie nic. Zastanów siê w takim razie jakie efekty przyniesie g³êboka analiza!!!
Na koniec chcia³bym zaznaczyæ, ¿e nie dzia³am ani na zlecenie ani w interesie CS. Wyra¿am swoja prywatn± opiniê, która ma przy okazji pobudziæ do my¶lenia. Mam nadziejê, ¿e przyczyni siê to trochê do ograniczenia tego beznadziejnego napadania na siebie i rozwijania w±tków obok tematów zasadniczych. Mam tylko taka nadzieje &#8230;

Data: 2010-08-25 09:41:30
Autor: jacekplacek
Baza noclegowa nad Bia³ym
  <eloster@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]
Na koniec chcia³bym zaznaczyæ, ¿e nie dzia³am ani na zlecenie ani w interesie CS. Wyra¿am swoja prywatn± opiniê, która ma przy okazji pobudziæ do my¶lenia. Mam nadziejê, ¿e przyczyni siê to trochê do ograniczenia tego beznadziejnego napadania na siebie i rozwijania w±tków obok tematów zasadniczych. Mam tylko taka nadzieje &#8230;

Kluczem w moim po¶cie mog± byæ s³owa: "Gdyby post by³ kierowany do nurków, warto zawrzeæ takie informacje jak: "
Przykro mi, ¿e nie znasz miejsc noclegowych z infrastruktur± dla nurków i mo¿liwo¶ci± bezpiecznego pozostawienia sprzêtu. Takie mo¿liwo¶ci s± np. nad Pi³aknem, w Jastarni, Wdzydze i wielu, wielu innych miejscach w Polsce, gdzie mo¿na spokojnie wysuszyæ skafander, pod³±czyæ kompresor, pozostawiæ pojazdy na terenie ogrodzonej posesji... ¯eby daleko nie szukaæ, zapytaj jacka kurz±tkowskiego o noclegi które oferowa³/po¶redniczy³ w zesz³ym roku - dok³adnie spe³nia³y te kryteria. A windy byæ nie musia³o, bo to parter by³, drog kolego - dlarego te¿ spyta³em o schody. Kolejn± istotn± dla nurka informacj±, jest np. ilo¶æ gniazdek pr±dowych, gdzie mo¿na pod³±czyæ akumulatory do ³adowania. Gdyby¶ kolego eloster nie wiedzia³, u¿ywamy ich do latarek i ¶wiat³a w aparatach i kamerach.

Data: 2010-08-25 10:05:05
Autor:
[...]

Fajnie ¿e masz odwagê zaj±c stanowisko, lecz to pró¿ny trud.

Co do stanowiska 90%, to robi kapitaln± nied¼wiedzi± przys³ugê swojemu
¶rodowisku. Dziêki jego materia³owi o nudnym nurkowaniu wyszed³ NOF na
powierzchniê. Okaza³o siê ¿e g³ówny propagator przepisuje bez zrozumienia
ró¿ne numerologiczne regu³ki. Wychodzi z tego mordercza dekompresja awaryjna.
To naprawdê cenny wk³ad w wiedzê nurkow± te¿ o ¶rodowisku nurków i
instruktorów nurkowania. Którzy musz± manipulowaæ nag³ówkami, k³amaæ, uciekaæ
w brak odpowiedzi o dekompresjê awaryjn± i ilo¶æ lotów ¶mig³owca ratowniczego.

pozdrawiam rc

--

Baza noclegowa nad Bia³ym