Baza nurkowa w Hrg

Data: 2009-05-18 16:46:13
Autor: Bea
Baza nurkowa w Hrg
Witam

Poszukuję bazy nurkowej w Hurgadzie która weźmie mnie na nurki na wrak Thistlegorma.
Nie chce kupowac całego pakietu tylko ten jeden dzień ( może zna ktoś koszty ? )
Fajnie by było, jeżeli baza była by blisko hotelu Sindbad Aquapark.
Sprzet posiadam swój, więc jestem niezależna ( uprawnienia też mam odpowiednie).

Z nurkowym pozdrowieniem
bul,bul,bul.......
Bea

Data: 2009-05-18 17:11:51
Autor: SHARMDIVER.PL
Baza nurkowa w Hrg
Bea wrote:
[...]

Świetnie, a możesz coś więcej napisać o swoim doświadczeniu nurkowym?
U kogo robiłaś kursy?

Data: 2009-05-18 20:35:14
Autor: Bea
Baza nurkowa w Hrg

[...]

Nie tobie sprawdzac moje patenty nurkowe.
Pilnuj swojego podwórka w Sharm, gdzie jesteś wielkim guru który nie potrafi
zadbac o swoich nurków.
Każdy pamięta jak zabierałeś dziecko na 30 m, jak umawiałeś się z ludźmi wystawiając ich do wiatru.
Zadałam proste pytanie na które ty nie potrafisz dac odpowiedzi.
Pytałam o Hrg a nie o Sharm gdzie rządzisz niepodzielnie jako jedyny słuszny i najlepszy instruktor.

Pozdrawiam
Bea

Data: 2009-05-18 21:33:49
Autor: SHARMDIVER.PL
Baza nurkowa w Hrg
Droga Beo,

właściwie nie powinienem odpowiadać na to co napisałaś ale postaram się Ci coś wytłumaczyć.
Otóż nurkuję w Egipcie wiele lat. Mam w wielu miejscach dużo znajomych - są to właściciele dobrych baz, instruktorzy. Tak samo jest też w Hurghadzie.
Jeśli jesteś doświadczonym nurkiem i potrafisz to udowodnić, który dużo nurkuje a szczególnie w ostatnich dniach nie ma problemu aby wzięli Cię od razu na ten wrak. W zależności od Twoich kwalifikacji mógłbym Ci coś doradzić.

Niestety, ale być może to akurat tutaj zdarzają się takie osoby, większość nurków niezależnie od stopnia ma problemy z wykazaniem się wiedzą/umiejętnościami na poziomie OWD.

A co do  innych spraw o których piszesz:

Informacja ze strony www

BAZY NURKOWE - jedna z nich wielokrotnie zostawała wyróżniana za jakość tytułem "Best SSI Diving Center in Egypt" czyli "Najlepsze Centrum Nurkowe SSI w Egipcie". Istnieje od roku 2000. Druga to PADI IDC - centrum szkolenia instruktorów PADI. Trzecia specjalizuje się w nurkowaniach technicznych.

Pracują tu instruktorzy o najwyższych kwalifikacjach ( Instructor Trainer SSI, Master Instructor SSI, Course Director PADI - tylko kursy instruktorskie, Instructor Trainer IANTD, Instructor Trainer TDI) posiadający wieloletnie doświadczenie w szkoleniu i nurkowaniu na tutejszych rafach.

Będziesz w Sharm, przyjdź zobacz jak to wygląda, jaka jest organizacja, dbałość o bezpieczeństwo, porozmawiaj z instruktorami, zobacz łodzie zamiast wypisywać bzdury.

Data: 2009-05-18 21:43:42
Autor: Bea
Baza nurkowa w Hrg

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości news:gusbnc$93b$1news.onet.pl...
Bea wrote:

[...]

Niestety, ale być może to akurat tutaj zdarzają się takie osoby, większość nurków niezależnie od stopnia ma problemy z wykazaniem się wiedzą/umiejetnościami na poziomie OWD.

[...]

Janku

Pamięc masz dobrą , ale krótką.
Dla ciebie podsyłam 1 z wielu linków, obiektywnych opisów różnych ludzi - http://miniurl.pl/48926
które były tutaj zamieszczane.
Za twoje zaproszenie do Sharmu dziekuję, ale nie skorzystam.
Nie podoba mi sie atmosfera tego miasta - wolę Dahab lub Marsa el Alam.
I prosze nie wklejaj tutaj opisów "swojej bazy" bez adnotacji REKLAMA.
Piszesz że by może znajdują się tutaj osoby mające problem z wykazaniem się
wiedzą/umiejetnościami na poziomie OWD.
Jak w takim razie nazwiesz to, że instruktor prowadzący z tego opisu który ci dostarczyłam, nie potrafi policzyc nurków
których wziął pod wodę ??
Uczą tego w szkole podstawowej, a nie na kursach nurkowych.
Dyskusję z tobą zakończę, bo nie zmieniłeś się od czasu kiedy się widzieliśmy.

Pozdrawiam
Bea

Data: 2009-05-18 18:39:58
Autor: whale
Baza nurkowa w Hrg
Chyba mało znasz realia baz ( wszystkich w egiptowie) ale jak znajdziesz tą która spełni twoje wymagania ( tzn. weżcie mnie na wrak i nie sprawdzajcie moich umiejętności wcześniej ) to daj nam znać. Będzie wiadomo od kogo uciekać i kogo nie polecać.
ale powodzenia
pozdrawiam Witam

Data: 2009-05-18 21:04:48
Autor: Bea
Baza nurkowa w Hrg
Powiedz mi czy każda baza nurkowa sprawdza każdego nurka ??
Dla mnie jest to wyciąganie kasy.
Przykładowa sytuacja:
Kupuje pakiet 5 dni - 10 nurkowań
Baza sprawdza moje doświadczenie na rafie hotelowej i ogląda papiery.
Po wszystkich nurkach zmieniam miasto i chce tylko raz zanurkowac.
Czy mam zapłacic za ponowne przeprowadzanie testu ??

Pozdrawiam
Bea

Użytkownik "whale" <marcin_marszolek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:653d.00000e0c.4a118f5enewsgate.onet.pl...
[...]

? )

Data: 2009-05-19 11:03:39
Autor: whale
Baza nurkowa w Hrg
Hejka>

 Powiedz mi czy każda baza nurkowa sprawdza każdego nurka ??
POWINNA jeżeli jeszcze u nich nie nurkował.
[...]
To zależy od właściciela bazy. Moze Cie sprawdzić w poprzeniej bazie.

Ja miałem taką sytuacje we Francji. Przychodzę do bazy w ktorej nurkowałem rok temu ( 10 nurow) a własciciel mówi I co z tego masz zrobić sprawdzające i już. Nie interesuje go że ostatnie nurkowania robiłem 3 dni temu na Bałtyku. No to trudno leze z gościem który ma mnie sprawdzić i nuram na 15m w dupiatym miejscu. Po nurkowaniu gość podpisuje mi loogbok i okazuje się że ma uprawnienia o 2 stopnie mniej niż ja . Po tym sprawdzeniu mogłem sobie nurać do woli. Potem zmieniłem miejsce na inną bazę i oni weryfikowali mnie poprzez tel do tej poprzedniej.
pozdr

Data: 2009-05-18 19:41:04
Autor: jacekzachara
Baza nurkowa w Hrg
[...]

Dobre słowo: poszukuję.
Wyjazd na Thistlegorna to nie jakieś tam bliskie rafki wokół Hurghady to wyprawa
od 5 rano do 20 wieczorem
Więc szukaj takiego wyjazdu w czasie swojego pobytu w kilku polskich bazach
działających tam. Może Ci się uda
A mianowicie w bazie Walida http://www.diving-stars.pl
w bazie Tarka http://www.sevadivers.com
i Mirka http://www.adventurer.pl ( ta baza jest blisko Twojego hotelu i tą
osobiście polecam )
Koszty to przynajmniej 100 E, pod warunkiem że będzie grupa min 8 osób
Owocnych poszukiwań
Pozdrawiam
Jacek

Z nurkowym pozdrowieniem
bul,bul,bul.......
Bea

Data: 2009-05-19 11:07:22
Autor: whale
Baza nurkowa w Hrg
Adventurer jest OK. pare razy nurkowałem z nimi są elastyczni.
pozdr>

Data: 2009-05-20 16:37:04
Autor: Wiesław Łopata
Baza nurkowa w Hrg

Użytkownik "Bea" <beataz1@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:gursbi$ooc$1news2.ipartners.pl...
[...]

A teraz spokojnie.
Powiem tak - każda baza organizuje takie nurkowanie. Jeśli nie "osobiście" to podrzuca takich chętnych innym.
Kilka dni temu byłem na Thistelgormie z Sharm. Koszt solo chyba ok. 130 Eu - 3 nurkowania. Dopłata do pakietu ok. 90 Eu.
Też takie wyprawy organizuje z Hurghady Colona - polecam.
Wiesiek

Data: 2009-05-20 16:48:33
Autor: SHARMDIVER.PL
Baza nurkowa Malutki Markecik :)
Wiesław Łopata wrote:

[...]

W sharmdiver.pl dwa nurkowania na Thistlegormie kosztują w promocji dla Polaków 79 euro (całość - to nie jest dopłata.)
Trzecie nurkowanie na życzenie podczas powrotu na mało odwiedzanych rafach po drodze z wraku w Parku Ras Mohhamad :)

Data: 2009-05-20 16:54:34
Autor: Wiesław Łopata
Baza nurkowa Malutki Markecik :)

Trzecie nurkowanie na życzenie podczas powrotu na mało odwiedzanych rafach po drodze z wraku w Parku Ras Mohhamad :)

Polecam. A w ogóle polecam Thistelgorma i Yolandę. Byłem tam drugi raz i zawlokłem tam moich kolegów. Byli bardzo  ....... ukontentowani.
Wiesiek

Baza nurkowa w Hrg