Baza nurkowa w Hrg

Data: 2009-05-18 18:39:58
Autor: whale
Baza nurkowa w Hrg
Chyba mało znasz realia baz ( wszystkich w egiptowie) ale jak znajdziesz tą która spełni twoje wymagania ( tzn. weżcie mnie na wrak i nie sprawdzajcie moich umiejętności wcześniej ) to daj nam znać. Będzie wiadomo od kogo uciekać i kogo nie polecać.
ale powodzenia
pozdrawiam Witam

Poszukuję bazy nurkowej w Hurgadzie która weźmie mnie na nurki na wrak Thistlegorma.
Nie chce kupowac całego pakietu tylko ten jeden dzień ( może zna ktoś koszty ? )
Fajnie by było, jeżeli baza była by blisko hotelu Sindbad Aquapark.
Sprzet posiadam swój, więc jestem niezależna ( uprawnienia też mam odpowiednie).

Z nurkowym pozdrowieniem
bul,bul,bul.......
Bea

Data: 2009-05-18 21:04:48
Autor: Bea
Baza nurkowa w Hrg
Powiedz mi czy każda baza nurkowa sprawdza każdego nurka ??
Dla mnie jest to wyciąganie kasy.
Przykładowa sytuacja:
Kupuje pakiet 5 dni - 10 nurkowań
Baza sprawdza moje doświadczenie na rafie hotelowej i ogląda papiery.
Po wszystkich nurkach zmieniam miasto i chce tylko raz zanurkowac.
Czy mam zapłacic za ponowne przeprowadzanie testu ??

Pozdrawiam
Bea

Użytkownik "whale" <marcin_marszolek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:653d.00000e0c.4a118f5enewsgate.onet.pl...
[...]

? )

Data: 2009-05-19 11:03:39
Autor: whale
Baza nurkowa w Hrg
Hejka>

 Powiedz mi czy każda baza nurkowa sprawdza każdego nurka ??
POWINNA jeżeli jeszcze u nich nie nurkował.
[...]
To zależy od właściciela bazy. Moze Cie sprawdzić w poprzeniej bazie.

Ja miałem taką sytuacje we Francji. Przychodzę do bazy w ktorej nurkowałem rok temu ( 10 nurow) a własciciel mówi I co z tego masz zrobić sprawdzające i już. Nie interesuje go że ostatnie nurkowania robiłem 3 dni temu na Bałtyku. No to trudno leze z gościem który ma mnie sprawdzić i nuram na 15m w dupiatym miejscu. Po nurkowaniu gość podpisuje mi loogbok i okazuje się że ma uprawnienia o 2 stopnie mniej niż ja . Po tym sprawdzeniu mogłem sobie nurać do woli. Potem zmieniłem miejsce na inną bazę i oni weryfikowali mnie poprzez tel do tej poprzedniej.
pozdr

--

Baza nurkowa w Hrg