Baza nurkowa w Hrg

Data: 2009-05-18 19:41:04
Autor: jacekzachara
Baza nurkowa w Hrg
Witam

Poszukuję bazy nurkowej w Hurgadzie która weźmie mnie na nurki na wrak Thistlegorma.
Nie chce kupowac całego pakietu tylko ten jeden dzień ( może zna ktoś koszty ? )
Fajnie by było, jeżeli baza była by blisko hotelu Sindbad Aquapark.
Sprzet posiadam swój, więc jestem niezależna ( uprawnienia też mam odpowiednie).

Dobre słowo: poszukuję.
Wyjazd na Thistlegorna to nie jakieś tam bliskie rafki wokół Hurghady to wyprawa
od 5 rano do 20 wieczorem
Więc szukaj takiego wyjazdu w czasie swojego pobytu w kilku polskich bazach
działających tam. Może Ci się uda
A mianowicie w bazie Walida http://www.diving-stars.pl
w bazie Tarka http://www.sevadivers.com
i Mirka http://www.adventurer.pl ( ta baza jest blisko Twojego hotelu i tą
osobiście polecam )
Koszty to przynajmniej 100 E, pod warunkiem że będzie grupa min 8 osób
Owocnych poszukiwań
Pozdrawiam
Jacek

Z nurkowym pozdrowieniem
bul,bul,bul.......
Bea

Data: 2009-05-19 11:07:22
Autor: whale
Baza nurkowa w Hrg
Adventurer jest OK. pare razy nurkowałem z nimi są elastyczni.
pozdr>

--

Baza nurkowa w Hrg