Baza nurkowa w Hrg

Data: 2009-05-20 16:37:04
Autor: Wiesław Łopata
Baza nurkowa w Hrg

Użytkownik "Bea" <beataz1@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:gursbi$ooc$1news2.ipartners.pl...
Witam

Poszukuję bazy nurkowej w Hurgadzie która weźmie mnie na nurki na wrak Thistlegorma.
Nie chce kupowac całego pakietu tylko ten jeden dzień ( może zna ktoś koszty ? )
Fajnie by było, jeżeli baza była by blisko hotelu Sindbad Aquapark.
Sprzet posiadam swój, więc jestem niezależna ( uprawnienia też mam odpowiednie).

Z nurkowym pozdrowieniem
bul,bul,bul.......
Bea

A teraz spokojnie.
Powiem tak - każda baza organizuje takie nurkowanie. Jeśli nie "osobiście" to podrzuca takich chętnych innym.
Kilka dni temu byłem na Thistelgormie z Sharm. Koszt solo chyba ok. 130 Eu - 3 nurkowania. Dopłata do pakietu ok. 90 Eu.
Też takie wyprawy organizuje z Hurghady Colona - polecam.
Wiesiek

Data: 2009-05-20 16:48:33
Autor: SHARMDIVER.PL
Baza nurkowa Malutki Markecik :)
Wiesław Łopata wrote:

[...]

W sharmdiver.pl dwa nurkowania na Thistlegormie kosztują w promocji dla Polaków 79 euro (całość - to nie jest dopłata.)
Trzecie nurkowanie na życzenie podczas powrotu na mało odwiedzanych rafach po drodze z wraku w Parku Ras Mohhamad :)

Data: 2009-05-20 16:54:34
Autor: Wiesław Łopata
Baza nurkowa Malutki Markecik :)

Trzecie nurkowanie na życzenie podczas powrotu na mało odwiedzanych rafach po drodze z wraku w Parku Ras Mohhamad :)

Polecam. A w ogóle polecam Thistelgorma i Yolandę. Byłem tam drugi raz i zawlokłem tam moich kolegów. Byli bardzo  ....... ukontentowani.
Wiesiek

Baza nurkowa w Hrg