Baza przelotów

Data: 2011-12-06 01:24:34
Autor: saturn5
Baza przelotów
Nigdzie tego nie znajdziesz.

--

Data: 2011-12-06 10:32:52
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Baza przelotów

Nigdzie tego nie znajdziesz.

Ale chyba "jakiś standard" jest?
Przecież z Moskwy do Kopenhagi nie leci się nad Warszawą?
Samolot przelatywał nad Warszawą o godzinie 13:50 (+/- 1 minuta - dokładność EXIFa) dnia 2011.04.20, z południa na północ (355), czyli zapewne do Skandynawii.

A może jest gdzieś rejestr lotów samolotów A380? ;-)

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2011-12-06 10:43:21
Autor: GW
Baza przelotów
A może jest gdzieś rejestr lotów samolotów A380? ;-)

tu se możesz obezeć ostatnie 14 dni:

http://www.flightradar24.com/

jk

Data: 2011-12-06 10:54:05
Autor: Itaar
Baza przelotów
W dniu 2011-12-06 10:43, GW pisze:

tu se możesz obezeć ostatnie 14 dni:

http://www.flightradar24.com/

jk

Jak rzadko, Kolina podał coś sensownego. Trzeba dodać, że na FR24 widać samoloty wyposażone w nadajniki ADS-B. A380 takie posiadają i ich przeloty  widać :)

Data: 2011-12-06 11:03:45
Autor: GW
Baza przelotów
Jak rzadko, Kolina podał coś sensownego. Trzeba dodać, że na FR24 widać

współtworzyłem ten serwis wiecn co-nieco wiem

GW

Data: 2011-12-06 11:11:03
Autor: Itaar
Baza przelotów
W dniu 2011-12-06 11:03, GW pisze:

współtworzyłem ten serwis wiecn co-nieco wiem

Jassssne :))) Pewnie go animowałeś? To, że raz podałeś coś konkretnego, nie zmieni mojego zdania, że jesteś przygłupem. :)

Data: 2011-12-06 11:14:57
Autor: GW
Baza przelotów
nie zmieni mojego zdania, że jesteś przygłupem. :)

Jak nazwać przygłupa co posty wysyła po 4 razy? Poczwurnym przygłupem?
Ciekawe ile masz patentów....

JK

Data: 2011-12-06 11:34:43
Autor: Itaar
Baza przelotów
W dniu 2011-12-06 11:14, GW pisze:

Jak nazwać przygłupa co posty wysyła po 4 razy? Poczwurnym przygłupem?
Ciekawe ile masz patentów....

Nie wiem co to jest "czwurny". Napisałem, że zaszalał mi czytnik ale tego pewnie nie zrozumiałeś. Z resztą cancel (ang.) poszedł.
A patent mam jeden. Jak natychmiast wyłapywać twoje posty. I to mi starcza.

Data: 2011-12-06 11:42:50
Autor: GW
Baza przelotów
A patent mam jeden. Jak natychmiast wyłapywać twoje posty. I to mi starcza.

nawet windać że naszego fachowego slangu nie rozumisz....
napierw naucz się troche potem, pisz

GW

Data: 2011-12-07 13:08:07
Autor: J.F
Baza przelotów
Użytkownik "Itaar"  napisał w wiadomości grup
[...]

A tak swoja droga - kontrola/zarzad ruchu czy jak to sie tam nazywa chyba wydaje jakies zezwolenia na przeloty i pewnie to gdzies archiwizuje.
Nie wiem jak dlugo i czy zwykly czlowiek ma szanse do tego dotrzec - ale domyslam sie ze loty dluzsze niz lokalne aeroklubowe sa jakos spisane ?

J.

Data: 2011-12-07 14:34:58
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Baza przelot�w

A mo�e jest gdzie� rejestr lot�w samolot�w A380? ;-)

tu se mo�esz obeze� ostatnie 14 dni:

http://www.flightradar24.com/

Czytanie ze zrozumieniem nie boli.

zyga