Baza punktów POI z pozycjami i częstotliwościami VOR/DME

Data: 2011-01-23 05:53:57
Autor: Przemek
Baza punktów POI z pozycjami i częstotliwościami VOR/DME
Cześć, czy jest gdzieś w necie dostępna baza poi'sów z naniesionymi
vor oraz ich częstotliwościami?
Coś jak gpsavio tylko z vor. Szukam pod garmin'a lub czegoś, co można
do garmina zaimportować.

Data: 2011-01-23 16:36:08
Autor: Samotnik
Dnia 23.01.2011 Przemek <przemek@tu.org.pl> napisał/a:
Cześć, czy jest gdzieś w necie dostępna baza poi'sów z naniesionymi
vor oraz ich częstotliwościami?
Coś jak gpsavio tylko z vor. Szukam pod garmin'a lub czegoś, co można
do garmina zaimportować.

A ile potrzebujesz? Polskich jest relatywnie niewiele, z AIP Polska można
ręcznie wklepać w giepsa. Jest podana dokładna pozycja.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2011-01-23 21:11:21
Autor: Waldek
[...]

Wygodniej nawet w Mapsource a później przesłać do Gps-a.

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2011-01-25 06:10:08
Autor: Przemek
On 23 Sty, 21:11, "Waldek" <wal...@wytnij.dachowka.com.pl> wrote:
> [...]
> --
> Samotnik

Wygodniej nawet w Mapsource a później przesłać do Gps-a.

A tak myślałem, że będzie gdzieś gotowiec. Będę musiał wklepać :/
Na mapce do gps nie ma tych punktów.
Dzięki za odpowiedzi.
Btw - to niezła stronka: http://worldaerodata.com/nav/Poland.php

Data: 2011-01-25 17:22:29
Autor: Delfino Delphis
Przemek wrote:

A tak myślałem, że będzie gdzieś gotowiec. Będę musiał wklepać :/
Na mapce do gps nie ma tych punktów.
Dzięki za odpowiedzi.

Można skorzystać z AIRACa, którego ludzie używają do symulatorów. Tam masz wszystkie aktualne punkty nawigacyjne z całego świata, oczywiście "nie do użytku operacyjnego". Formaty tekstowe są różne, ale jakimś prostym skryptem można to przerobić do takiego formatu, jak chcesz.

Data: 2011-01-23 16:48:28
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Przemek" <przemek@tu.org.pl> napisał w wiadomości news:4bd54fe1-009f-4b65-ac77-12e692ff55ack22g2000yqh.googlegroups.com...
Cześć, czy jest gdzieś w necie dostępna baza poi'sów z naniesionymi
vor oraz ich częstotliwościami?
Coś jak gpsavio tylko z vor. Szukam pod garmin'a lub czegoś, co można
do garmina zaimportować.

Spotkałem się z mapą pod Garmina, która nazywała się "lotnicza mapa Polski - nie do użytku operacyjnego". Poszukaj po tych słowach lub zbliżonych, ale nie pamiętam czy zawierało poszukiwane przez Ciebie dane.

Baza punktów POI z pozycjami i częstotliwościami VOR/DME