Bazar 18.03 w W-wie - potrzebuję wprawnego oka do obejrzenia WR250F lub EXC-F 250

Data: 2012-03-04 04:49:57
Autor: fragged
Bazar 18.03 w W-wie - potrzebuję wprawnego oka do obejrzenia WR250F lub EXC-F 250
Witam,
zdecydowałem się na zamianę czystego motocykla na brudny, zawęziłem wybór do Yamahy WR 250F i KTM'a EXC-F 250 (ewentualnie coś podobnego - Honda CRF, Husqvarna TE) w widełkach cenowych 10-15tys. Allegro nie ujawniło zbyt dużo egzemplarzy tych motocykli w okolicach Warszawy, liczę więc na przyjezdnych handlarzy pojawiających się na bazarze motocyklowym.
Nie mam żadnego doświadczenia z enduro, potrzebuję więc kogoś obeznanego w temacie, kto spędził dużo czasu przy tego typu motocyklach, idealnie praktykującego mechanika  Czy jest ktoś kto może się ze mną przejechać na ten bajzel (niedziela, 18.03, tor stegny), przejść się i poszukać dobrego egzemplarza? Oczywiście odwdzięczę się za fachową pomoc.

Namiary na mnie:
mail: fragged@wp.pl
tel: 600802380 Paweł, dowolne godziny

Bazar 18.03 w W-wie - potrzebuję wprawnego oka do obejrzenia WR250F lub EXC-F 250