Bazarowerow.pl - darmowe znakowanie rowerów, inicjatyw a obywatelska

Data: 2010-05-07 08:12:10
Autor: kml
Bazarowerow.pl - darmowe znakowanie rowerów, inicjatyw a obywatelska
http://bazarowerow.pl/ - wygląda dosyć ciekawie cała sprawa. Odebrał ktoś w wAw te naklejki?

kml
Last update 26/04/2010 Avid Bleed Kit vs. home made Avid Bleed Kit

Data: 2010-05-07 10:27:15
Autor: tms
On 2010-05-07 08:12, kml wrote:
http://bazarowerow.pl/ - wygląda dosyć ciekawie cała sprawa. Odebrał
ktoś w wAw te naklejki?

Takie naklejki leżą (przynajmniej leżały w okolicach listopada) w jednym ze sklepów rowerowych na Nowowiejskiej (przy Polibudzie).

Pozdro
TS

Data: 2010-05-07 10:33:49
Autor: tms
On 2010-05-07 10:27, tms wrote:
On 2010-05-07 08:12, kml wrote:
[...]

Tu jest nawet pełna lista gdzie je można dostać:
<http://bazarowerow.pl/index.php?r=site/sklepy>

Data: 2010-05-07 11:08:24
Autor: kml

Użytkownik "tms" <tms@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:hs0j9n$1q88$1news2.ipartners.pl...
On 2010-05-07 10:27, tms wrote:
On 2010-05-07 08:12, kml wrote:
[...]

Wiem, widziałem te listę - chodziło mi o to czy to jest żywa inicjatywa :)

Data: 2010-05-07 12:28:08
Autor: Andrzej W.
Bazarowerow.pl - darmowe znakowanie rowerów , inicjatywa obywatelska
Odkąd się pojawili raczej się nie rozwijają.
Na moje uwagi odpisali "na razie nie mamy czasu" albo jakoś tak podobnie.
Nie wiem jak teraz, ale kiedyś na każdy rower trzeba było mieć oddzielny adres e-mail, musiałem się nagimnastykować by zarejestrować swoje pięć rowerów.
Zdjęcia są tylko w miniaturkach i inne takie.
Ale pomysł ogólnie bardzo dobry, jak by jeszcze policja z tego korzystała albo wprowadziła ich dane do swojej bazy było by fajnie.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2010-05-07 10:33:26
Autor: Ryszard Mikke
Andrzej W. <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl> napisał(a):
[...]

W kwestii tego osobnego emaila to nawet oferowałem pomoc w kwestiach
bazodanowych. Powiedzieli, że poradzą sobie i pracują nad tym i... to już dość
dawno było. I tak pozostało. Nawiązaniem konszachtów z Policją też się nie pochwalili, niestety.

rmikke

Data: 2010-05-07 12:44:44
Autor: kml

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hs0q9m$6mc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ech, kolejna prawie fajna inicjatywa :( Naprawdę taki problem zrobić ogólnopolską bazę danych skradzionych rowerów/komponentów posiadających zunifikowane oznaczenie wykonane jedną technologią... kolejna sprawa nie do przejścia ;/

Data: 2010-05-07 10:51:45
Autor: Ryszard Mikke
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]

Ech, kolejna prawie fajna inicjatywa :( Naprawdę taki problem zrobić ogólnopolską bazę danych skradzionych rowerów/komponentów posiadających zunifikowane oznaczenie wykonane jedną technologią... kolejna sprawa nie do przejścia ;/

Ale baza, skądinąd, działa. Czemu więc nie skorzystać?

rmikke