Bazarowerow.pl padła?

Data: 2011-04-05 01:59:26
Autor: PanRatio
Bazarowerow.pl padła?
Od kilku dni nie działa mi www.bazarowerow.pl Czyzby autorzy
zrezygnowali z serwisu? Pomysl byl dla mnie swietny. Na poczatku
pamietam ze autorzy mieli zapal, nawet kilka ludzi z Polski chcialo za
darmo poswiecic swoj czas aby rozwijac serwis ale autorzy odpisali ze
dadza sobie rade a teraz taki zonk :[

Data: 2011-04-05 12:05:44
Autor: Fabian
Bazarowerow.pl padła?
W dniu 05.04.2011 10:59, PanRatio pisze:
[...]

Wygląda na to, że nie zapłacili za domenę.

Fabian.

Bazarowerow.pl padła?