Bazy na Goa

Data: 2010-01-04 17:41:56
Autor: Ktoś
Bazy na Goa
Ktora z baz nurkowych na Goa polecacie i dlaczego ?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Mam już kilka podpowiedzi ale b. ogólnych  , zasłyszanych.
Pozdr
Janusz

Data: 2010-01-04 10:03:40
Autor: yeellow
Bazy na Goa
On Jan 4, 5:41 pm, "Ktoś" <janu...@box43.gnet.pl> wrote:
[...]

Ja nurkowalem (baza w Calangute, jedyna baza w tym miescie,
przynajmniej 2 lata temu) i nie polecam. Widocznosc slaba, miejsc
nurkowych malo (generalnie caly dzien trwal dojazd na 3 rozproszone
nurkowiska), ceny dosc wysokie (jak na Indie), organizacja taka sobie
(mala baza, sprzet dosc slaby). Jedyna zaleta to naprawde ciepla woda,
mozna nurkowac bez pianki i nawet nie jest chlodno (listopad). Jezeli
sie nie musi, to nie ma specjalnego sensu. Byc moze na poludniu jest
lepiej. Wpisalem w google "goa diving"  i wyskoczylo sporo linkow,
wiec moze przynajmniej baz przybylo (widze, ze niektore wywoza daleko
w morze, tam moze byc ciekawiej). Jezeli planujesz polnocne Goa, to
nie nastawiaj sie raczej na nurkowanie.

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2010-01-04 19:50:17
Autor: Ktoś
Bazy na Goa
Wielkie dzięki Marcin!.Będę na Cawalossin tzn. na południu.
Baz faktycznie dużo powstało , jadę pierwszy raz i staram się "coś" dowiedzieć...aby być choć trochę przygotowanym.
Znalazłem info , że koło hotelu Mariott na północnym Goa można popływać z rurką -to dla mojej córki :). Czy wiesz coś na ten temat?.
Pozdr
Janusz

Data: 2010-01-05 13:50:27
Autor: yeellow
Bazy na Goa
On Jan 4, 7:50 pm, "Ktoś" <janu...@box43.gnet.pl> wrote:
[...]

Niestety nic, tam gdzie ja bylem (plaza Arambol) woda byla metna, a
dno piaszczyste, pozostawalo skakanie przez fale ;-)

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2010-01-06 10:55:40
Autor: tomek
Bazy na Goa
dno piaszczyste, pozostawalo skakanie przez fale ;-)

ja już to pisałem bo mieszkałem na goa 2 lata, ale to NIewierny tomasz jest i pewnie za 3 dni założy wontek "czy ktoś widział rafy na goa"

jk

Data: 2010-01-06 11:49:44
Autor: Ktoś
Bazy na Goa

Użytkownik "tomek" <agent@macierzagentow.pl> napisał w wiadomości news:hi1mni$k85$1news.onet.pl...
> [...]

ja już to pisałem bo mieszkałem na goa 2 lata, ale to NIewierny tomasz jest i pewnie za 3 dni założy wontek "czy ktoś widział rafy na goa"

Cześć Tomek
Nie chodzi mi o rafy ale o możliwość nurkowania :).Wiem już , że można nurkować na wrakach , koło wyspy  (płynie się na nia 3 godziny ale ponoć warto :).
Dziwi mnie możliwośc pływania z rurką koło hotelu Mariott.To sprawdzona wiadomość .Czy wiesz coś na ten temat?
Czy możesz napisać coś o owocach które w styczniu są do kupienia?
Głównie chodzi mi o mango i mangostin.Córka mnie zamęcza pytaniami o mangostin - bo to faktycznie pychota :)
Może masz jakieś konkretne rady bo jade tam pierwszy raz?
Będę w hotelu na plaży Cevelossim.
Z góry  dzięki za odpowiedź.
Pozdr
Janusz