Bazylika Grobu Pańskiego w Jerozolimie - prezentacja

Data: 2010-04-04 19:54:34
Autor: Klin
Bazylika Grobu Pańskiego w Jerozolimie - prezentacja
Data: 2010-04-04 19:59:41
Autor: jadrys
Bazylika Grobu Pańskiego w Jerozolimie - prezentacja
W dniu 2010-04-04 19:54, Klin > pisze:

 http://www.360tr.com/kudus/kiyamet_eng/index.html

Nawet przy takim święcie nie możesz się powstrzymać od spamowania? :-(

Data: 2010-04-04 20:52:43
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpak2q$rvg$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-04 19:54, Klin > pisze:

 http://www.360tr.com/kudus/kiyamet_eng/index.html

Nawet przy takim święcie nie możesz się powstrzymać od spamowania? :-(

-- -- -- -- -- -- -
no wlasnie teraz jest okazja. powinienes podziekowac. zdjecia bardzo ladne
awe

Data: 2010-04-04 20:50:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-04 20:52, awe pisze:
[...]

Tu jest grupa dyskusyjna a nie fotoplastykon..

Data: 2010-04-04 14:40:14
Autor: Mariusz Merta

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

nie wiem czy pan wiesz, ale są Święta Wielkanocy
obchodzone na pamiątkę jawnej niesprawiedliwości

jak panu się nie podoba to proszę poczytać sobie kapitał marksa
albo o wiecznie żywym che jak strzela "odważnie" do związanych ludzi
albo wyświetlić sobie jakiś film radziecki na DVD...

a zdjęcia są bardzo dzień dobry i bardzo dziękuję autorowi za nie
daj Boże, będę w przyszłym roku w Bazylice

Mariusz Merta

Data: 2010-04-04 00:00:48
Autor: Barnim

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

a zdjęcia są bardzo dzień dobry i bardzo dziękuję autorowi za nie
daj Boże, będę w przyszłym roku w Bazylice

-- -- -- -- --

Bazylika Grobu Pańskiego robi olbrzymie wrażenie nawet
w tłumie turystów. Sam fakt, że jest to właśnie to miejsce,
gdzie wszystko się zaczęło jest przytłaczający.

Jeśli czas będzie spokojny, to polecam coś więcej niż tylko
wizytę w Jerozolimie i Betlejem. Ziemia Święta  ma sporo
do zaoferowania także turystycznie, kanion Ramon, Negev,
wzgórza Golan (najlepiej podjeżdzać od Jeziora Galilejskiego),
Morze Martwe no i Massadę. Samochód będzie niezbędny.

Barnim

Data: 2010-04-04 15:19:42
Autor: Mariusz Merta
On 3 Kwi, 23:00, "Barnim" <Bar...@litwa.pl> wrote:
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumis...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:2551206c-60b4-46e5-9d76-3e86cc280d59q16g2000yqq.googlegroups.com...

> [...]

wzgórza Golan (najlepiej podjeżdzać od Jeziora Galilejskiego),
Morze Martwe no i Massadę. Samochód będzie niezbędny.

no właśnie problem w tym, że w samej Jerozolimie nie udało mi się być
wzgórza golan widziałem z perspektywy hmmm...snajpera :-)))
no Negev też nie dałem rady ale może z Bożą pomocą :-)))
Mariusz Merta

Data: 2010-04-04 16:14:32
Autor: zbig
On 4 Kwi, 00:00, "Barnim" <Bar...@litwa.pl> wrote:

Bazylika Grobu Pańskiego robi olbrzymie wrażenie nawet
w tłumie turystów. Sam fakt, że jest to właśnie to miejsce,
gdzie wszystko się zaczęło jest przytłaczający.
 Zwłaszcza dla przymułów o mentalności kapusia.

Data: 2010-04-05 08:08:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-04 23:40, Mariusz Merta pisze:
[...]

A więc podyskutujmy o tych świętach panie Merta - a nie wklejajmy fotek bez komentarza.

I życzę panu tego, skoro o tym pan marzy.. Ja z kolei mam marzenie znaleźć się na noworocznym koncercie filharmoników wiedeńskich.

Data: 2010-04-04 23:54:56
Autor: Mariusz Merta
Bazylika Grobu Pańskiego w Jerozolimie - prezen tacja

I życzę panu tego, skoro o tym pan marzy.. Ja z kolei mam marzenie
znaleźć się na noworocznym koncercie filharmoników wiedeńskich.
woooow...to ci których towarzysz che guevara nie zdążył zastrzelić ?
a swoją drogą to dziwię się panu, że chce pan płacić kapitalistycznej
filharmonii
wiedeńskiej dewizami w której wyzyskiwani są biedni muzycy gdyż lwią
część zgarnie dyrygent
i pewnikiem stawi się pan w owej filharmonii w stroju człowieka
pracy :-)))
w wyjściowych gumiakach i bereciku z antenką ?
czy też ze wstrętem aktywisty klasy robotniczej założy pan garnitur,
frak albo smoking :-))))
albo może ubierze sie pan w skórę czekisty ale naganta, mausera czy
inny rewolwer radzę zostawić
w domu...ochrona filharmonii mogłaby opacznie zrozumieć pańskie
awanse :-))))
jakby nie patrzeć Filharminia wiedeńska nieźle działa w systemie
kapitalistycznym
a czym może sie pochwalić filharmonia w Hawanie ? :-)))
może tym, że co poniektórzy filharmonicy mają dwie pary spodni :-)))))
albo filharmonia w korei północnej...pewnie tym, że niektórzy przeżyli
a niektórzy moga się najeść przynajmniej raz w tygodniu ?
a dlaczego sie pan wybierze do teatru bolszoj w moskwie, razem
jaruzelskim ?

a czy wiesz pan co będa grali w Wiedniu tego dnia ?
no i czy rozróżnia pan kiedy graja a kiedy nie :-))))
jakby co to podpowiadam, że kiedy gościu odwrócony do pana tyłem
zacznie wymachiwać rękami ale z taką pałeczką w prawej
podobnie jak lenin na wiecach a hałas jaki pan będzie słyszał podczas
wymachiwania tegoż gościa
tzn że grają muzykę

 i proszę wziąć ze sobą kogoś kto panu powie kiedy klaskać...
Mariusz Merta

Data: 2010-04-06 14:56:30
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-05 08:54, Mariusz Merta pisze:

[...]

Nie musi pan kpić z marzeń niewolnika dobrej muzyki.

Repertuar koncertu noworocznego nie zmienia się od lat.  Króluje wtedy Strauss..

Data: 2010-04-04 23:49:32
Autor: Piotr
Dnia Sun, 04 Apr 2010 20:50:50 +0200, jadrys napisał(a):

Tu jest grupa dyskusyjna a nie fotoplastykon..

Ejże Jadrysiu, a harcowniki gwna ci jakoś nie przeszkadzają, kiedy tę grupę
traktują jak seksuologiczny słup ogłoszeniowy. Tak pochodzić po pustej
bazylice... Marzenie...
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-05 08:12:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-04 23:49, Piotr pisze:
[...]

Oczywiście Piotrze - nie mam najmniejszych zastrzeżeń do tych fotek.. Ale nic na to nie poradzę że strasznie nie lubię linków bez komentarza. Cała istota bytu tej grupy to chyba komentarze, nieprawdaż?

Data: 2010-04-06 07:15:53
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpan3s$7h7$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
kazdy ciekawy link jest tu mile widziany. szkoda ze jadrys ciebie nic nie interesuje i nic tu nie wrzucasz
awe

Data: 2010-04-06 14:57:05
Autor: jadrys
Bazylika Grobu Pańskiego w Jerozolimie - prezentacja
W dniu 2010-04-06 07:15, awe pisze:

-- -- -- -- -- -- -
[...]

Nie dla mnie. - Mnie bardziej interesuje zdanie/opinia danego grupowicza na sprawy związane z polityką niż wyklejanki bez słowa komentarza.

Jestem tu do komentowania i wyrażania własnych pogladów  w tematyce polityka a nie od wklejania cudzych myśli.  Przykro mi ale nigdy tego nie robię ani nie będę robił.

Data: 2010-04-05 12:07:18
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:
W dniu 2010-04-04 19:54, Klin > pisze:

http://www.360tr.com/kudus/kiyamet_eng/index.html

Nawet przy takim święcie nie możesz się powstrzymać od spamowania? :-(

   A jak Ty uczciłeś to Święto?

Data: 2010-04-06 14:58:08
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-05 12:07, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
W dniu 2010-04-04 19:54, Klin > pisze:

http://www.360tr.com/kudus/kiyamet_eng/index.html

Nawet przy takim święcie nie możesz się powstrzymać od spamowania? :-(

  A jak Ty uczciłeś to Święto?

Szkoda gadać, - nie wydarzyło się w te święta nic wartego zapamiętania czy komentarza.

Data: 2010-04-06 15:07:08
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

   Masz rację szkoda gadać - i tak nie zrozumiesz.

Data: 2010-04-06 22:01:24
Autor: jadrys
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

A niby dlaczego nie zrozumiem?  Mam bardzo szerokie horyzonty.

Data: 2010-04-04 23:45:52
Autor: Piotr
Dnia Sun, 04 Apr 2010 19:54:34 +0200, in napisał(a):

  http://www.360tr.com/kudus/kiyamet_eng/index.html

Przepiękne miejsce, stworzone przez człowieka na chwałę bożą.
I może trochę własną... :-)

Data: 2010-04-05 09:09:24
Autor: Sławomir Śnieg

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości

  http://www.360tr.com/kudus/kiyamet_eng/index.html

Bardzo ładna prezentacja.

Bazylika Grobu Pańskiego w Jerozolimie - prezentacja