Bdanie natężenia hałasu

Data: 2011-06-10 10:09:31
Autor: Michał Demczuk
Bdanie natężenia hałasu
Kowal wrote:
Witam
Oglądałem właśnie Uwaga Pirat. W jakimś motocyklu pan Policjant
sprawdził poziom natężenia hałasu.
Spojrzał na obrotomierz patrzy max 11k obrotów, kazał odwinąć do około
połowy (5k) i wtedy sprawdził poziom - moto nie zdało egzaminu.
Podpowie ktoś gdzie sprawdzić jak taki test powinien się odbywać?

Mysle, ze sposob pomiaru powinien byc podobny do tego (rozdz. 4.79 strona 73.): http://www.pzm.pl/userfiles/2009-pliki/Motocykle/Supermoto/Regulaminy/RSM2005.pdf

czyli przy określonej stalej prędkości liniowej tłoka. Jak widać, zeby pomiar byl ważny, musi być spelnionych sporo warunków. Nie może również padać deszcz :)

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2011-06-10 13:47:18
Autor: gildor
Bdanie natężenia hałasu
W dniu 10.06.2011 10:09, Michał Demczuk pisze:
Kowal wrote:
[...]

tyle, że jak pan policjant zbada w sposób nie ważny, to napisze o tym, że zachodzi prawdopodobieństwo, że motocykl nie spełnia norm i skieruje na badania diagnostyczne, zatrzymując dowodzik. a badania zgodne z wymogami, dokonac należy na stacji diagnostycznej i okazać w WK aby dowodzik wrócił :)

- gildor

Data: 2011-06-10 15:56:59
Autor: masti
Bdanie natężenia hałasu
Dnia pięknego Fri, 10 Jun 2011 13:47:18 +0200 osobnik zwany gildor
wystukał:

tyle, Ĺźe jak pan policjant zbada w sposĂłb nie waĹźny, to napisze o tym,
[...]

wtedy jedziesz grzecznie do domku, zakładasz fabryczny komin i odbierasz dowodzik :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-13 13:36:05
Autor: gildor
Bdanie natężenia hałasu
W dniu 10.06.2011 17:56, masti pisze:
[...]

wiem. ale kontekst pytania był taki, czy im wolno tak robić.

- gildor

Data: 2011-06-14 01:57:59
Autor: PawelK vel Pablo
Bdanie natężenia hałasu
Dnia 164 roku bieżącego, gildor zeznał(a) jak następuje:

> [...]
> odbierasz dowodzik :)

wiem. ale kontekst pytania był taki, czy im wolno tak robić.

wolno, a Ty płacisz 20 zł (chyba), żeby udowodnić, że nie jesteś
wielbłądem. No chyba, że jesteś to zmieniasz komin i jedziesz
udowodnić, że nie jesteś :P

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-06-14 07:51:53
Autor: Marcin N
Bdanie natężenia hałasu
Użytkownik "PawelK vel Pablo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20110614015759.52efb3fa@X61s.homelinux.net...

[...]

==============

Możesz też jeździć z fabrycznym wydechem i żaden policjant nie będzie miał wątpliwości, czy naruszasz normy.

Data: 2011-06-14 23:04:40
Autor: PawelK vel Pablo
Bdanie natężenia hałasu
Dnia 165 roku bieżącego, Marcin N zeznał(a) jak następuje:

Możesz też jeździć z fabrycznym wydechem i żaden policjant nie będzie
miał wątpliwości, czy naruszasz normy.

Śmiem wątpić...  W sumie mógłbym pojechac na cargo w czwartek szansa że mnie chapną na
kontrolę wyjazdową to jakieś 95%

Tyle że jak się okaże, że nie masz racji to stracę 2 dychy na badanie
czas i paliwo na dojazd do mojego Wydziału komunikacji (25km)

Data: 2011-06-14 12:12:42
Autor: gildor
Bdanie natężenia hałasu
W dniu 14.06.2011 01:57, PawelK vel Pablo pisze:
[...]

za co 20zł?

No chyba, że jesteś to zmieniasz komin i jedziesz
udowodnić, że nie jesteś :P

czas i kolejne prawie 60pln za badanie. skąd te 20pln?

- gildor

Data: 2011-06-14 16:44:46
Autor: Tytus z domQ
Bdanie natężenia hałasu
Siemka

*** "gildor"
 czas i kolejne prawie 60pln za badanie. skąd te 20pln?

Prosze Cie - cennik jest tem sam od 2004, czas byl sie z nim zapoznac...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-06-15 12:27:47
Autor: gildor
Bdanie natężenia hałasu
W dniu 14.06.2011 16:44, Tytus z domQ pisze:
*** "gildor"
czas i kolejne prawie 60pln za badanie. skąd te 20pln?

Prosze Cie - cennik jest tem sam od 2004, czas byl sie z nim zapoznac...

ejno, cennik jest do znania dla Ciebie. ja płacę co rok te same dwie kwoty (auto i motur), o istnieniu innych pojęcia nie mam. zaproś na kawe, zrób wykład... kawe wypiję, ale wykład musi być ciekawy, inaczej nie zapamiętam.

- gildor

Data: 2011-06-15 16:31:58
Autor: Tytus z domQ
Bdanie natężenia hałasu
Siemka

*** "gildor"
zrób wykład... kawe wypiję, ale wykład musi być ciekawy, inaczej
 nie zapamiętam.

W sumie mi wisi czy zapamietasz - wazne zebys uiscil :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-06-15 17:31:35
Autor: KJ Siła Słów
Bdanie natężenia hałasu
W dniu 2011-06-15 16:31, Tytus z domQ pisze:
Siemka

*** "gildor"
zrób wykład... kawe wypiję, ale wykład musi być ciekawy, inaczej
nie zapamiętam.

W sumie mi wisi

gildor Ci wisi?

Może chusteczke?

KJ pomocny jak aksamit

Data: 2011-06-15 18:03:25
Autor: Tytus z domQ
Bdanie natężenia hałasu
Siemka

*** "KJ Siła Słów"
Może chusteczke?

No - podrzucisz swoim mega wypasionym lózkiem dzis do Starej Pragi???

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-06-15 18:45:15
Autor: KJ Siła Słów
Bdanie natężenia hałasu
W dniu 2011-06-15 18:03, Tytus z domQ pisze:
  > No - podrzucisz swoim mega wypasionym lózkiem dzis do Starej Pragi???

Badania techniczne przegapilem, moze Ty wpadnij puknac stempelka od razu?

KJ

Data: 2011-06-15 18:55:53
Autor: Tytus z domQ
Bdanie natężenia hałasu
Siemka

*** "KJ Siła Słów"
Badania techniczne przegapilem, moze Ty wpadnij puknac stempelka od razu?

Poruszasz sie pojazdem bez OBT???
Moze jeszcze bez DR jak jeden taki znajomy user???

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-06-15 22:58:59
Autor: AZ
Bdanie natężenia hałasu
On 2011-06-15, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Poruszasz sie pojazdem bez OBT???
Moze jeszcze bez DR jak jeden taki znajomy user???

Psze pana ja mam zaswiadczenie z WK.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-16 07:44:32
Autor: gildor
Bdanie natężenia hałasu
W dniu 15.06.2011 16:31, Tytus z domQ pisze:
*** "gildor"
zrób wykład... kawe wypiję, ale wykład musi być ciekawy, inaczej
nie zapamiętam.

W sumie mi wisi czy zapamietasz - wazne zebys uiscil :)

i jeszcze może kawe mam własną przywieźć, co?

- gildor

Data: 2011-06-16 16:11:30
Autor: Monster
Bdanie natężenia hałasu
W dniu 2011-06-16 07:44, gildor pisze:

W sumie mi wisi czy zapamietasz - wazne zebys uiscil :)

i jeszcze może kawe mam własną przywieźć, co?

- gildor
mleko i cukier.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-06-16 14:17:39
Autor: AZ
Bdanie natężenia hałasu
On 2011-06-16, Monster <alpy2@op.pl> wrote:
W sumie mi wisi czy zapamietasz - wazne zebys uiscil :)

i jeszcze może kawe mam własną przywieźć, co?

- gildor
mleko i cukier.

Wody nie trzeba. Tytus gotuje codziennie w samochodzie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-17 19:34:48
Autor: gildor
Bdanie natężenia hałasu
W dniu 16.06.2011 16:11, Monster pisze:
W dniu 2011-06-16 07:44, gildor pisze:
W sumie mi wisi czy zapamietasz - wazne zebys uiscil :)
i jeszcze może kawe mam własną przywieźć, co?

mleko i cukier.

nie zamleczam kawy

- gildor

Data: 2011-06-16 17:30:07
Autor: Tytus z domQ
Bdanie natężenia hałasu
Siemka

*** "gildor"
i jeszcze może kawe mam własną przywieźć, co?

Zeby mnie siem sluzbowy ekspres jeszcze zepsul???
Cototonie...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-06-14 23:01:50
Autor: PawelK vel Pablo
Bdanie natężenia hałasu
Dnia 165 roku bieżącego, gildor zeznał(a) jak następuje:

> wolno, a Ty płacisz 20 zł (chyba), żeby udowodnić, że nie jesteś
> wielbłądem.

za co 20zł?

> No chyba, że jesteś to zmieniasz komin i jedziesz
> udowodnić, że nie jesteś :P

czas i kolejne prawie 60pln za badanie. skąd te 20pln?

http://www.stacjakontrolipojazdow.pl/cennik.htm

[...]

2

Ponowne sprawdzenie mechanizmów i zespołów w pojeździe, w którym
stwierdzono usterki w trakcie badań technicznych w zakresie:

2.7 poziomu hałasu 20,00 --