Be??owa Alfa 159?

Data: 2011-02-07 18:47:14
Autor: Kenjiro
Be??owa Alfa 159?
Witam

Mam jutro obejrzeć Alfę do zakupu, jej kolor właściciel określił jako beż/kawa z mlekiem. Spotkaliście się z takim kolorem 159-tki, bo ja nie? Zdjęcia takiego koloru w necie też nie udało mi się znaleźć.

Dzięki za jakieś informacje!

Data: 2011-02-07 18:07:25
Autor: masti
Be?owa Alfa 159?
Dnia pięknego Mon, 07 Feb 2011 18:47:14 +0100 osobnik zwany Kenjiro
wystukał:

alfa w budyniu?
znaczy niemiaszkowa taryfa :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-02-07 18:41:06
Autor: go!
Be?owa Alfa 159?
On 07/02/2011 17:47, Kenjiro wrote:
[...]

Sa takie, ale chyba wylacznie metalic, wiec wychodzi jakby zlota

Data: 2011-02-07 20:10:44
Autor: to
Be?owa Alfa 159?
begin Kenjiro
Mam jutro obejrzeć Alfę do zakupu, jej kolor właściciel określił jako
beż/kawa z mlekiem. Spotkaliście się z takim kolorem 159-tki, bo ja nie?
Zdjęcia takiego koloru w necie też nie udało mi się znaleźć.

Upewnij się, że nie będzie to kolor, nie przymierzając, sraczki.

Data: 2011-02-07 20:52:01
Autor: venioo
Be?owa Alfa 159?
W dniu 2011-02-07 18:47, Kenjiro pisze:
[...]

brzmi jak po niemieckiej taxi

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-02-07 21:14:14
Autor: Gabriel'wilk'
Be??owa Alfa 159?
[...]

SprawdĹş tutaj:
http://www.uniquecarsandparts.com.au/colour_codes_alfa_romeo.htm

   Oskar Wilde

Data: 2011-02-07 23:59:23
Autor: R
Be?owa Alfa 159?
[...]

Może Sabbia di luna?

R.

Data: 2011-02-08 12:46:47
Autor: Sahim
Be?owa Alfa 159?
Mam jutro obejrzeć Alfę do zakupu, jej kolor właściciel określił jako
beż/kawa z mlekiem. Spotkaliście się z takim kolorem 159-tki, bo ja nie?
Zdjęcia takiego koloru w necie też nie udało mi się znaleźć.

Mała dygresja - jakieś 10 lat temu kupiliśmy do firmy Fiata Maree w kolorze do którego najlepiej pasowało określenie sr*czka metalik  - w dowodzie rejestracyjnym inteligenty z urzędu napisały.. kolor: "nieokreślony" :)

S.

Data: 2011-02-08 16:34:40
Autor: Borys Pogoreło
Be?owa Alfa 159?
Dnia Tue, 8 Feb 2011 12:46:47 +0100, Sahim napisał(a):

[...]

 To i ja się podzielę dygresją - pracuje akurat przy projekcie, w którym
przewijają się m.in. dane samochodów, w tym kolory.

 Co te marketoidy potrafią wymyślić za nazwy, to się w głowie nie mieści.
Określeń szarego mam chyba dwa ekrany. I konia z rzędem temu, kto zgadnie
co to za kolor "Kelp" albo "Jump". Lub "Błękitny Cha Cha Cha".

 Do autora wątku - na liście mam też "beż cappuccino metalizowany" ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-02-08 17:43:56
Autor: J.F.
Be?owa Alfa 159?
On Tue, 8 Feb 2011 16:34:40 +0100,  Borys Pogoreło wrote:
[...]

A jak okreslisz Polo Harlequin ? Na szczescie juz go chyba nie robia .. aczkolwiek podobnych moze w
kraju przybyc :-)

J.

Data: 2011-02-08 18:11:08
Autor: Borys Pogoreło
Be?owa Alfa 159?
Dnia Tue, 08 Feb 2011 17:43:56 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

 Mam tam tylko aktualne auta, więc niestety nie sprawdzę. Ale jestem pełen
wiary w marketoidów - na pewno wyszliby z czymś odpowiednio kretyńskim ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-02-08 20:36:13
Autor: Rafał Grzelak
Be?owa Alfa 159?
[...]

Cieniasa mialem 'blue ishia'.
Teraz mam czarne auto, ale to pewnie tez nie jest po prsotu 'czarny' ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-02-08 20:47:57
Autor: jerzu
Be?owa Alfa 159?
On Tue, 8 Feb 2011 20:36:13 +0100, Rafał Grzelak <spam@dupa.com>
wrote:

Cieniasa mialem 'blue ishia'.

Mój był "rosso starter".

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-02-08 21:18:10
Autor: venioo
Be?owa Alfa 159?
W dniu 2011-02-08 20:47, jerzu pisze:
On Tue, 8 Feb 2011 20:36:13 +0100, Rafał Grzelak<spam@dupa.com>
wrote:

Cieniasa mialem 'blue ishia'.

Mój był "rosso starter".

Ja mam alfe "Cosmo Blu" czyli prawie czarny metalik ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-02-08 22:33:55
Autor: Gabriel'wilk'
Be?owa Alfa 159?
wrote:

Cieniasa mialem 'blue ishia'.

Mój był "rosso starter".

Ja mam alfe "Cosmo Blu" czyli prawie czarny metalik ;)

Ja natomiast mam Clio "błękit królewski" a jest to ciemny granat natomiast żona ma Twingo jasno-błękitny metalik czyli niebieski extreme czy jakoś tak i być tu człowieku mądry - niebieski jaśniejszy od błękitnego. Panda natomiast była koloru zieleń Guacamole :-)

   Oskar Wilde

Data: 2011-02-09 02:12:52
Autor: J.F.
Be?owa Alfa 159?
On Tue, 08 Feb 2011 22:33:55 +0100,  Gabriel'wilk' wrote:
Ja natomiast mam Clio "błękit królewski" a jest to ciemny granat

taki - "traditional" ? http://en.wikipedia.org/wiki/Royal_blue

J.

Data: 2011-02-08 14:20:30
Autor: Bartek
Be?owa Alfa 159?
Użytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisał w wiadomości news:iipb73$ngh$1sunflower.man.poznan.pl...
[...]

proponuje - wyciagnij od goscia jescze dzisiaj vin samochodu. zadzwon do aso, albo wklep go w epera, i zobacz - znajdziesz tqam kolor, wewnątrz, zewnątrz itp.

co do takiegookreslania: ja mam auto od brązowego, przez szare, srebrne, i jescze chyba kiklka okreslen slyszalem;) moja siostra ma alfe, ktora jest niebiesko,szaro, zmieniajaca kolor:)

alfy, lancie, maja kolory ciezkie do okreslenia. tzn kazdy mowi o nich inaczej:)
takie mam wrazenie.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2011-02-08 14:26:21
Autor: Seba
Be?owa Alfa 159?
Dnia Tue, 8 Feb 2011 14:20:30 +0100, Bartek napisał(a):

proponuje - wyciagnij od goscia jescze dzisiaj vin samochodu.

Bartek - kolega Kenjiro wpada co jakiś czas na grupę pytając o AR 159,
po czym znika nie czytając nawet informacji zwrotnej. Także szkoda
naszego czasu na wszelakie sensowne rady.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-02-08 16:35:34
Autor: Borys Pogoreło
Be?owa Alfa 159?
Dnia Tue, 8 Feb 2011 14:26:21 +0100, Seba napisał(a):

Bartek - kolega Kenjiro wpada co jakiś czas na grupę pytając o AR 159,
po czym znika nie czytając nawet informacji zwrotnej. Także szkoda
naszego czasu na wszelakie sensowne rady.

 To może by go podpuścić? ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-02-09 07:00:18
Autor: Seba
Be?owa Alfa 159?
Dnia Tue, 8 Feb 2011 16:35:34 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

 To może by go podpuścić? ;)

:)