Beachparty_Gdynia_Cenzura powraca_aka_zakaz_focenia

Data: 2009-06-22 18:01:42
Autor: amator
Beachparty_Gdynia_Cenzura powraca_aka_zakaz_focenia
Tak se czytam tekst akredytacji na imprezke i z letka czuję się zdziwiony

"Wszelkie materiały reporterskie (relacje tekstowe, zdjecia) wykonane przez
akredytowanych dziennikarzy przed
publikacja musza zostac autoryzowane przez organizatora imprezy Festival Beach
Party Gdynia 2009 – Event
Sp. z o.o. 81-553 Gdynia, ul. Bernadowska "

Że niby jak, że przysle mam me słodkie fotunie a Nadredaktor zadecyduje, które
idą a które nie?

Dalej w tym pdfie napisane jest:
"UWAGA: Akredytowanych dziennikarzy obowiazuje regulamin imprezy Festival
Beach Party Gdynia 2009
dostepny na stronie www.beachparty.pl

Lukam więc  http://www.beachparty.pl/site/praktyczne-info.html

A regulaminie takie teksty na ten przykład

"2. Na terenie Imprezy obowiązuje zakaz wnoszenia kamer.

3. Organizator odmówi uczestnikowi imprezy wniesienia na teren imprezy oraz
użycia w trakcie imprezy profesjonalnego aparatu fotograficznego (z dużym
obiektywem i lampą błyskową), kamery lub innego rodzaju sprzętu nagrywającego
sprzętu audio-video. Organizator wyraża zgodę na wnoszenie amatorskich
aparatów cyfrowych."

oraz

"9. Uczestnik koncertu przyjmuje do wiadomości, że wstęp na teren imprezy jest
równoznaczny z udzieleniem zgody Organizatorowi na nieodpłatne fotografowanie,
filmowanie lub dokonywanie innego rodzaju zapisu osoby uczestnika w związku z
imprezą."

Zaraz ktoś się odezwie, ze jak prywatna imprezka to se moga robić co chcą
tylko zdziwił mnie ten kontrast pomiędzy uzyskaniem zezwolenia na publikację
foty zrobionej przez poniekąd zawodowca a upublicznieniem pstryka z cytuję
"amatorskich aparatów cyfrowych" No i ten zakaz filmowania mnie rozbawił :-)
Komórki będą zabierać?

Data: 2009-06-23 11:02:18
Autor: JoannElle
Beachparty_Gdynia_Cenzura powraca_aka_zakaz_focenia
  amator pisze:
[...]

[...]

A co, jak ktoś z zenitem przyjdzie???

Pozdrawiam, JoannElle

--
Sama nie rozumiem, skąd to mi się bierze, że jestem mitologiczne zwierzę,
ni to świniobyk, ni to kotopies, w ogóle z innych stron (...)

http://joannelle.digart.pl
GG:2137641

Data: 2009-06-23 11:06:53
Autor: pianagol[LUB]
Beachparty_Gdynia_Cenzura powraca_aka_zakaz_focenia
Użytkownik "JoannElle" <joanelle@go2.pl> napisał w wiadomości news:h1q5mq$ljn$1inews.gazeta.pl...
 amator pisze:
[...]

[...]

Jeżeli cieciowi wyda się, że ma duży obiektyw i lampę, to nie wejdzie...

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-06-23 15:31:26
Autor: JoannElle
pianagol[LUB] pisze:
Użytkownik "JoannElle" <joanelle@go2.pl> napisał w wiadomości news:h1q5mq$ljn$1inews.gazeta.pl...
 amator pisze:
[...]

[...]

No, mnie kiedyś nie chcieli wpuścić z pentaxem k100d z kitem ;)
W ogóle kryteria "profesjonalności" aparatów bywają bardzo ciekawe. Na koncercie Roda Stewarta w 1997 profesjonalne były aparaty z matrycą co najmniej - uwaga - 3.2 MPix :D

Pozdrawiam, JoannElle

Data: 2009-06-23 11:50:44
Autor: bofh@nano.pl
  amator napisał(a):
[...]

Party Gdynia 2009 &#8211; Event
[...]

Na miejscu dziennikarzy nie napisałbym słowa o imprezie. Po prostu niech zapadnie medialna cisza.

wer

Data: 2009-06-23 13:57:46
Autor: adam
Beachparty_Gdynia_Cenzura powraca_aka_zakaz_focenia
Krótko mowiąc organizator pragnie przytulić jak najwięcej grosza z imprezy.
Pies ogrodnika - nawet jak sam nie zeżre to nikomu innemu nie da ; )))))

adam

Data: 2009-06-23 15:58:59
Autor: Stefann

Użytkownik " amator" <amatore@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h1ogu6$8tn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wyslij im 16 Giga RAWow i problem z glowy. I niech tak zrobi jeszcze z 15-tu fotoreporterow.

Zennon

Data: 2009-06-23 19:43:04
Autor: Maciek
Użytkownik Stefann napisał:
Wyslij im 16 Giga RAWow i problem z glowy. I niech tak zrobi jeszcze z 15-tu fotoreporterow.

To nie otworzą, nie przeczytają, nie autoryzują i czyj to będzie kłopot?
Wysyłajacego/wysyłających.

Data: 2009-06-24 22:01:49
Autor: Stefann

Użytkownik "Maciek" <maciekgo@polobox.com> napisał w wiadomości news:h1r4pi$nqo$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ich. Nie wywiazali sie z umowy. Fotoreporterzy publikuja i maja takich palantow w dupie.

Zennon

Data: 2009-07-02 16:17:26
Autor: darimarc
On 24 Cze, 22:01, "Stefann" <t...@blisko.pl> wrote:
Użytkownik "Maciek" <macie...@polobox.com> napisał w wiadomościnews:h1r4pi$nqo$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
> Wysyłajacego/wysyłających.

Ich. Nie wywiazali sie z umowy. Fotoreporterzy publikuja i maja takich

Dokładnie za przedmówcą:)
Ostatnio wiele takich pierdół się czyta... i żaden reporter się
stricte nie stosuje:)))
Najbardziej przegina agencja Live Nations... masakra przy wpuszczaniu
i rejestracji akredytowanych nawet wcześniej reporterów:)
Był też incydent z brakiem pozwolenia na focenie fotografowi
zespołu... dopiero jak zespół postawił się i powiedział że też nie
wyjdzie na scenę to od razu zmiękli:)
A najgorszy gatunek ochroniarza czy bramkarza to cieć o ambicjach
komandosa:D:D:D
pozdrawiam Darek

Beachparty_Gdynia_Cenzura powraca_aka_zakaz_focenia