Beachparty_Gdynia_Cenzura powraca_aka_zakaz_focenia

Data: 2009-06-23 15:58:59
Autor: Stefann
Beachparty_Gdynia_Cenzura powraca_aka_zakaz_focenia

Użytkownik " amator" <amatore@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h1ogu6$8tn$1inews.gazeta.pl...
Tak se czytam tekst akredytacji na imprezke i z letka czuję się zdziwiony

"Wszelkie materiały reporterskie (relacje tekstowe, zdjecia) wykonane przez
akredytowanych dziennikarzy przed
publikacja musza zostac autoryzowane przez organizatora imprezy Festival Beach
Party Gdynia 2009 &#8211; Event
Sp. z o.o. 81-553 Gdynia, ul. Bernadowska "

Że niby jak, że przysle mam me słodkie fotunie a Nadredaktor zadecyduje, które
idą a które nie?

Wyslij im 16 Giga RAWow i problem z glowy. I niech tak zrobi jeszcze z 15-tu fotoreporterow.

Zennon

Data: 2009-06-23 19:43:04
Autor: Maciek
Użytkownik Stefann napisał:
Wyslij im 16 Giga RAWow i problem z glowy. I niech tak zrobi jeszcze z 15-tu fotoreporterow.

To nie otworzą, nie przeczytają, nie autoryzują i czyj to będzie kłopot?
Wysyłajacego/wysyłających.

Data: 2009-06-24 22:01:49
Autor: Stefann

Użytkownik "Maciek" <maciekgo@polobox.com> napisał w wiadomości news:h1r4pi$nqo$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ich. Nie wywiazali sie z umowy. Fotoreporterzy publikuja i maja takich palantow w dupie.

Zennon

Data: 2009-07-02 16:17:26
Autor: darimarc
On 24 Cze, 22:01, "Stefann" <t...@blisko.pl> wrote:
Użytkownik "Maciek" <macie...@polobox.com> napisał w wiadomościnews:h1r4pi$nqo$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
> Wysyłajacego/wysyłających.

Ich. Nie wywiazali sie z umowy. Fotoreporterzy publikuja i maja takich

Dokładnie za przedmówcą:)
Ostatnio wiele takich pierdół się czyta... i żaden reporter się
stricte nie stosuje:)))
Najbardziej przegina agencja Live Nations... masakra przy wpuszczaniu
i rejestracji akredytowanych nawet wcześniej reporterów:)
Był też incydent z brakiem pozwolenia na focenie fotografowi
zespołu... dopiero jak zespół postawił się i powiedział że też nie
wyjdzie na scenę to od razu zmiękli:)
A najgorszy gatunek ochroniarza czy bramkarza to cieć o ambicjach
komandosa:D:D:D
pozdrawiam Darek

Beachparty_Gdynia_Cenzura powraca_aka_zakaz_focenia