Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.

Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.

Data: 2015-10-20 14:25:26
Autor: HubertO
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Beata Bublewicz, postrach części kierowców kandyduje do Sejmu 2015.
Wybory 25 paźdź 2015, najbliższa niedziela.
Jest na liście Platformy Obywatelskiej w okręgu wyborczym nr 35,
Warmińsko-Mazurskie Olsztyn.

Okręg wyborczy nr 35 obejmuje: powiat ełcki, powiat giżycki, powiat
gołdapski, powiat kętrzyński, powiat mrągowski, powiat nidzicki, powiat
olecki, powiat olsztyński, powiat piski, powiat szczycieński, powiat
węgorzewski, miasto na prawach powiatu Olsztyn,

Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeństwie
pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.
Projekt ten przyjął Sejm, ale przepadł w Senacie. W Senacie zabrakło tylko
jednego głosu, aby przeszedł.
Sejm nie zdołał odrzucić veto Senatu i projekt przepadł.

Jeżeli Bublewicz zostanie posłem w Sejmie 2015 to najprawdopodobniej ponowi
procedurę uchwalenia tego projektu, aby to pierwszeństwo pieszego zostało
zapisane w Prawie o Ruchu Drogowym i w ten sposób stało się obowiązujące.

Kandydaci do Sejmu z okręgu nr 35.
http://parlament2015.pkw.gov.pl/344_sejm/35_WARMINSKO-MAZURSKIE_Olsztyn

Data: 2015-10-20 14:31:44
Autor: Czesław Wiśniak
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Beata Bublewicz, postrach części kierowców kandyduje do Sejmu 2015.
Wybory 25 paźdź 2015, najbliższa niedziela.
Jest na liście Platformy Obywatelskiej w okręgu wyborczym nr 35,
Warmińsko-Mazurskie Olsztyn.

Okręg wyborczy nr 35 obejmuje: powiat ełcki, powiat giżycki, powiat
gołdapski, powiat kętrzyński, powiat mrągowski, powiat nidzicki, powiat
olecki, powiat olsztyński, powiat piski, powiat szczycieński, powiat
węgorzewski, miasto na prawach powiatu Olsztyn,

Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeństwie
pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.
Projekt ten przyjął Sejm, ale przepadł w Senacie. W Senacie zabrakło tylko
jednego głosu, aby przeszedł.
Sejm nie zdołał odrzucić veto Senatu i projekt przepadł.

Jeżeli Bublewicz zostanie posłem w Sejmie 2015 to najprawdopodobniej ponowi
procedurę uchwalenia tego projektu, aby to pierwszeństwo pieszego zostało
zapisane w Prawie o Ruchu Drogowym i w ten sposób stało się obowiązujące.

Kandydaci do Sejmu z okręgu nr 35.
http://parlament2015.pkw.gov.pl/344_sejm/35_WARMINSKO-MAZURSKIE_Olsztyn

Co z tego, że ponowi jak PiS był przeciwko a teraz pewnie będą mieli większość. Chyba, że jak wygraja to juz nie będą się podlizywac kierowcom. Mam nadzieję, że tylko w tym zakresie:)

Data: 2015-10-20 14:51:11
Autor: HubertO
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Użytkownik "Czesław Wiśniak" <paszol@won.pl> napisał w wiadomości
news:n05cbf$ee7$1node2.news.atman.pl...
Beata Bublewicz, postrach części kierowców kandyduje do Sejmu 2015.
Wybory 25 paźdź 2015, najbliższa niedziela.
Jest na liście Platformy Obywatelskiej w okręgu wyborczym nr 35,
Warmińsko-Mazurskie Olsztyn.

Okręg wyborczy nr 35 obejmuje: powiat ełcki, powiat giżycki, powiat
gołdapski, powiat kętrzyński, powiat mrągowski, powiat nidzicki, powiat
olecki, powiat olsztyński, powiat piski, powiat szczycieński, powiat
węgorzewski, miasto na prawach powiatu Olsztyn,

Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeństwie
pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.
Projekt ten przyjął Sejm, ale przepadł w Senacie. W Senacie zabrakło
tylko jednego głosu, aby przeszedł.
Sejm nie zdołał odrzucić veto Senatu i projekt przepadł.

Jeżeli Bublewicz zostanie posłem w Sejmie 2015 to najprawdopodobniej
ponowi
procedurę uchwalenia tego projektu, aby to pierwszeństwo pieszego zostało
zapisane w Prawie o Ruchu Drogowym i w ten sposób stało się obowiązujące.

Kandydaci do Sejmu z okręgu nr 35.
http://parlament2015.pkw.gov.pl/344_sejm/35_WARMINSKO-MAZURSKIE_Olsztyn

Co z tego, że ponowi jak PiS był przeciwko a teraz pewnie będą mieli
większość. Chyba, że jak wygraja to juz nie będą się podlizywac kierowcom.
Mam nadzieję, że tylko w tym zakresie:)

Być może PiS był przeciw, bo obawiał się wzrostu ilości wypadków
w czasie swoich rządów. Ryzyko takie istnieje w początkowym okresie.
 Być może pod koniec kadencji Parlamentu w 2019 PiS zdecyduje się poprzeć
ten projekt Bublewicz.

Data: 2015-10-20 16:49:39
Autor: J.F.
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Użytkownik "Czesław Wiśniak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n05cbf$ee7$1@node2.news.atman.pl...
Beata Bublewicz, postrach części kierowców kandyduje do Sejmu 2015.

Z tych Bublewiczow ? No tak, z tych.

A w rejestrze korzysci
"konferencja Challenge Bibendum sfinansowana przez Michelin"

Jeżeli Bublewicz zostanie posłem w Sejmie 2015 to najprawdopodobniej ponowi procedurę uchwalenia tego projektu, aby to pierwszeństwo pieszego zostało
zapisane w Prawie o Ruchu Drogowym i w ten sposób stało się obowiązujące.

Co z tego, że ponowi jak PiS był przeciwko a teraz pewnie będą mieli większość. Chyba, że jak wygraja to juz nie będą się podlizywac kierowcom. Mam nadzieję, że tylko w tym zakresie:)

A co Ty - od pol roku z polityka obyty ?
Jak wygraja, to sami taki projekt zglosza, przeglosuja i powiedza, ze to ich zasluga :-)

https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

Jedna Bublewicz ustawy nie zrobi, warto sprawdzic swoich poslow
pierwsze glosowanie:
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=31

odrzucenie odrzucenia Senatu
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=102&NrGlosowania=53

w Senacie - za odrzuceniem ustawy
http://www.senat.gov.pl/sklad/senatorowie/szczegoly-glosowania,167,111,8.html

Wyglada na to, ze PIS zawdzieczamy niewprowadzenie zmian.

J.

Data: 2015-10-20 22:53:26
Autor: HubertO
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:56265485$0$8389$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Czesław Wiśniak"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:n05cbf$ee7$1@node2.news.atman.pl...
Beata Bublewicz, postrach części kierowców kandyduje do Sejmu 2015.

Co z tego, że ponowi jak PiS był przeciwko a teraz pewnie będą mieli
większość. Chyba, że jak wygraja to juz nie będą się podlizywac kierowcom.
Mam nadzieję, że tylko w tym zakresie:)

A co Ty - od pol roku z polityka obyty ?
Jak wygraja, to sami taki projekt zglosza, przeglosuja i powiedza, ze to
ich zasluga :-)

https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

Jedna Bublewicz ustawy nie zrobi, warto sprawdzic swoich poslow
pierwsze glosowanie:
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=31

odrzucenie odrzucenia Senatu
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=102&NrGlosowania=53

w Senacie - za odrzuceniem ustawy
http://www.senat.gov.pl/sklad/senatorowie/szczegoly-glosowania,167,111,8.html

Wyglada na to, ze PIS zawdzieczamy niewprowadzenie zmian.

J.

PiS był przeciw, PSL przeciw i duża część PO też była przeciw.
W sumie to upadło.

Data: 2015-10-21 01:01:11
Autor: J.F.
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Dnia Tue, 20 Oct 2015 22:53:26 +0200, HubertO napisa(a):
Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci
Jedna Bublewicz ustawy nie zrobi, warto sprawdzic swoich poslow
pierwsze glosowanie:
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=31

odrzucenie odrzucenia Senatu
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=102&NrGlosowania=53

w Senacie - za odrzuceniem ustawy
http://www.senat.gov.pl/sklad/senatorowie/szczegoly-glosowania,167,111,8.html

Wyglada na to, ze PIS zawdzieczamy niewprowadzenie zmian.

PiS by przeciw, PSL przeciw i dua cz PO te bya przeciw.

No nie - z PO najpierw wszyscy poparli, potem w Senacie 13 z 57 bylo
przeciw, ponownie w Sejmie tylko 6 zmienilo zdanie.
Czyli praktycznie wszyscy poslowie z PO sa za ..


J.

Data: 2015-10-21 05:01:04
Autor: HubertO
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci
news:17isgyb8g80ai$.16wf4vlwxqqs3.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 20 Oct 2015 22:53:26 +0200, HubertO napisa(a):
Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci
Jedna Bublewicz ustawy nie zrobi, warto sprawdzic swoich poslow
pierwsze glosowanie:
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=31

odrzucenie odrzucenia Senatu
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=102&NrGlosowania=53

w Senacie - za odrzuceniem ustawy
http://www.senat.gov.pl/sklad/senatorowie/szczegoly-glosowania,167,111,8.html


No nie - z PO najpierw wszyscy poparli, potem w Senacie 13 z 57 bylo
przeciw, ponownie w Sejmie tylko 6 zmienilo zdanie.
Czyli praktycznie wszyscy poslowie z PO sa za ..

J.

Z PO nie wszyscy najpierw poparli. Poparo 190, wszystkich byo 199.
W Senacie z PO   31 poparo, wszystkich byo 57.
W Sejmie ponownie:  za byo 178, wszystkich byo 197,
 czyli 12 mniej ni za pierwszym razem.

Data: 2015-10-21 11:23:20
Autor: J.F.
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Uytkownik "HubertO"  napisa w wiadomoci grup
Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci
pierwsze glosowanie:
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=31

odrzucenie odrzucenia Senatu
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=102&NrGlosowania=53
w Senacie - za odrzuceniem ustawy
http://www.senat.gov.pl/sklad/senatorowie/szczegoly-glosowania,167,111,8.html


No nie - z PO najpierw wszyscy poparli, potem w Senacie 13 z 57 bylo
przeciw, ponownie w Sejmie tylko 6 zmienilo zdanie.
Czyli praktycznie wszyscy poslowie z PO sa za ..

Z PO nie wszyscy najpierw poparli. Poparo 190, wszystkich byo 199.

9 nieobecnych czy z innych przyczyn nieglosujacych.
Wszyscy obecni poparli, nikt sie nawet nie wstrzymal.

Prosze nie wybielac partii na sile - za swoje czyny w Sejmie trzeba ponosic odpowiedzialnosc przed wyborcami :-)

W Senacie z PO   31 poparo, wszystkich byo 57.

13 przeciw, 2 wstrzymujacych, 11 nie glosowalo.

W Sejmie ponownie:  za byo 178, wszystkich byo 197,
czyli 12 mniej ni za pierwszym razem.

6 przeciw, 4 wstrzymalo, 9 nie glosowalo .. cos mi sie tu nie zgadza .... a, w miedzyczasie 2 odeszlo z klubu ...

J.

Data: 2015-10-21 09:46:54
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
W dniu 2015-10-20 o 16:49, J.F. pisze:

Wyglada na to, ze PIS zawdzieczamy niewprowadzenie zmian.


Dokładnie tak. Przecież PiS jako opozycja, jest zawsze anty. Choćby chcieli, to prezes i tak nie pozwoli, bo przecież nie mogą pokazać, że im się pomysł przeciwników podoba.
Cały ich polityczny byt polega na negacji. Nieważne co negują, ważne, że negują i o tym krzyczą.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2015-10-21 10:37:11
Autor: Czesław Wiśniak
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Dokładnie tak. Przecież PiS jako opozycja, jest zawsze anty. Choćby chcieli, to prezes i tak nie pozwoli, bo przecież nie mogą pokazać, że im się pomysł przeciwników podoba.
Cały ich polityczny byt polega na negacji. Nieważne co negują, ważne, że negują i o tym krzyczą.

Nie bij piany.
Dokładnie to samo robiło PO gdy przez krótki okres rządziło PiS i teraz gdy opozycja zgłasza jakiekolwiek projekty. Totalna negacja.
W przypadku tej ustawy wniosek o odrzucenie zgłosił senator PO (straszny bufon swoja drogą), a nie PiS.
W jednej i drugiej partii zdania były podzielone, chociaż rzeczywiście większość senatorów PiS była za odrzuceniem co mnie nieznacznie wkurwiło:)

Data: 2015-10-21 11:07:34
Autor: HubertO
Beata Bublewicz ... szkoda środowiska.
Użytkownik "Czesław Wiśniak" <paszol@won.pl> napisał w wiadomości
news:n07ivo$inf$1node2.news.atman.pl...

W przypadku tej ustawy wniosek o odrzucenie zgłosił senator PO (straszny
bufon swoja drogą), a nie PiS.
W jednej i drugiej partii zdania były podzielone, chociaż rzeczywiście
większość senatorów PiS była za odrzuceniem co mnie nieznacznie wkurwiło:)

Dlaczego uważasz, że pieszy ma aż tak duże trudności z przejściem
na drugą stronę ? Z moich obserwacji wynika, że nie ma takiego problemu.
Wszędzie nawtykali świateł . Tam gdzie nie ma świateł to pieszy nie czeka
dłużej jak minutę. Bardzo często baran zatrzymuje się przed przejściem
chociaż za nim jadę tylko ja i nikt więcej, a pieszy stoi. Nie ma
potrzeby dawać pieszym dodatkowe pierwszeństwo. Szkoda środowiska.
Dodatkowe spaliny i pył z okładzin hamulcowych będziemy wdychać wszyscy.

Data: 2015-10-21 11:33:33
Autor: Czesław Wiśniak
Beata Bublewicz ... szkoda środowiska.
W przypadku tej ustawy wniosek o odrzucenie zgłosił senator PO (straszny
bufon swoja drogą), a nie PiS.
W jednej i drugiej partii zdania były podzielone, chociaż rzeczywiście
większość senatorów PiS była za odrzuceniem co mnie nieznacznie wkurwiło:)

Dlaczego uważasz, że pieszy ma aż tak duże trudności z przejściem
na drugą stronę ? Z moich obserwacji wynika, że nie ma takiego problemu.
Wszędzie nawtykali świateł . Tam gdzie nie ma świateł to pieszy nie czeka
dłużej jak minutę. Bardzo często baran zatrzymuje się przed przejściem
chociaż za nim jadę tylko ja i nikt więcej, a pieszy stoi. Nie ma
potrzeby dawać pieszym dodatkowe pierwszeństwo. Szkoda środowiska.
Dodatkowe spaliny i pył z okładzin hamulcowych będziemy wdychać wszyscy.

Mam inne zdanie na ten tematy i nie byloby tylu swiatel, zwłaszcza w miejscach gdzie wczesniej potracono pieszego.
No ale do cywilizacji to trzeba dorosnac... albo nie, podobnie jak z wyrzucaniem smieci.
Wplyw na srodowsko bylby tak marginalny, ze podnoszenie tej kwestii jest smieszne.

Data: 2015-10-21 22:23:39
Autor: Jawi
Beata Bublewicz ... szkoda środowiska.
W dniu 2015-10-21 o 11:07, HubertO pisze:
Szkoda środowiska.
Dodatkowe spaliny i pył z okładzin hamulcowych będziemy wdychać wszyscy.
Oczywiście, dlatego trzeba robić porządne DRy, chodniki, komunikacje miejską i zostawić samochody wtedy, kiedy nie są konieczne. Znacznie więcej środowisko zyska niż straci na przepuszczaniu pieszych.
O zdrowiu nie wspomnę.

--
"Lubię pracować, a nawet palę się do roboty. Praca tak mnie urzeka,
że mogę całymi godzinami siedzieć i patrzyć na nią"

Data: 2015-10-21 11:04:46
Autor: J.F.
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n07ftu$kl5$1@mx1.internetia.pl...
W dniu 2015-10-20 o 16:49, J.F. pisze:
Wyglada na to, ze PIS zawdzieczamy niewprowadzenie zmian.

Dokładnie tak. Przecież PiS jako opozycja, jest zawsze anty. Choćby chcieli, to prezes i tak nie pozwoli, bo przecież nie mogą pokazać, że im się pomysł przeciwników podoba.

No nie, tak zawsze to nie
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=27
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=24
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=23
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=22
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania=21

itd zmieniajac nr glosowania.

J.

Data: 2015-10-20 20:57:39
Autor: PlaMa
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
W dniu 2015-10-20 o 14:25, HubertO pisze:
Beata Bublewicz, postrach części kierowców kandyduje do Sejmu 2015.

Się powtórzę z siostrzanej grupy...

W dawnych czasach spamerów rzucano na areny, przybijano im jedno jądro do podłogi i wypuszczano słonie wytrenowane w gwałceniu.

To były dobre czasy.

Data: 2015-10-20 21:27:38
Autor: Jawi
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
W dniu 2015-10-20 o 14:25, HubertO pisze:
> Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeństwie
> pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.
O, to ja wiem, że mogę na nią głosować bo jestem jak najbardziej za.

--
"Lubię pracować, a nawet palę się do roboty. Praca tak mnie urzeka,
że mogę całymi godzinami siedzieć i patrzyć na nią"

Data: 2015-10-20 21:57:30
Autor: re
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.


Użytkownik "Jawi"

Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeństwie
pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.
O, to ja wiem, że mogę na nią głosować bo jestem jak najbardziej za.
-- -
.... a oddając głos na nią dajesz jej pełnomocnictwo we wszelkich kwestiach, także tych, na które jeszcze nie wpadła i w ogóle na cokolwiek.

Ale spoko, może Ty też jeszcze nie wpadłeś na to, że dawanie pierwszeństwa pieszym jest szkodliwe społecznie.

Data: 2015-10-21 00:29:36
Autor: PlaMa
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
W dniu 2015-10-20 o 21:57, re pisze:

dawanie
pierwszeństwa pieszym jest szkodliwe społecznie.

mocne słowa...

Data: 2015-10-21 21:56:36
Autor: Jawi
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
W dniu 2015-10-20 o 21:57, re pisze:
... a oddając głos na nią dajesz jej pełnomocnictwo we wszelkich
kwestiach, także tych, na które jeszcze nie wpadła i w ogóle na cokolwiek.
A Ty oddając głos komuś innemu dajesz pełnomocnictwo wybiórcze jakoś?
podpowiedz jak, też tak uczynię.

--
"Lubię pracować, a nawet palę się do roboty. Praca tak mnie urzeka,
że mogę całymi godzinami siedzieć i patrzyć na nią"

Data: 2015-10-22 09:15:54
Autor: Maciek
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
W dniu 2015-10-20 o 21:57, re pisze:
... a oddając głos na nią dajesz jej pełnomocnictwo we wszelkich kwestiach, także tych, na które jeszcze nie wpadła i w ogóle na cokolwiek.
Eeeee. Jak coś się nie podoba, to w demokratycznym państwie zawsze można
zebrać podpisy i wystąpić z wnioskiem o referendum :-D

--
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2015-10-20 22:05:01
Autor: Czesław Wiśniak
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
> Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeństwie
> pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.
O, to ja wiem, że mogę na nią głosować bo jestem jak najbardziej za.


Ja nie, bo nie moj okreg. Poza tym nalezy do szmaciarskiej PO, ale ta jej probe przepchniecia ustawy to popieralem:)

Data: 2015-10-21 05:00:13
Autor: HubertO
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Użytkownik "Jawi" <galaxband@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:562695aa$0$9570$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2015-10-20 o 14:25, HubertO pisze:

> Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeństwie
> pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.

O, to ja wiem, że mogę na nią głosować bo jestem jak najbardziej za.

Uzasadnij swoje stanowisko.
Przy obecnych przepisach pieszy nie jest dyskryminowany,
a samochody nie spalają więcej paliwa, zanieczyszczając środowisko.
Kierowca jest obowiązany zmniejszyć prędkość, aby nie narażać
pieszych wchodzących na przejście.

Data: 2015-10-21 06:27:07
Autor: Shrek
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
On 21.10.2015 05:00, HubertO wrote:

O, to ja wiem, że mogę na nią głosować bo jestem jak najbardziej za.

Uzasadnij swoje stanowisko.
Przy obecnych przepisach pieszy nie jest dyskryminowany,
a samochody nie spalają więcej paliwa, zanieczyszczając środowisko.
Kierowca jest obowiązany zmniejszyć prędkość, aby nie narażać
pieszych wchodzących na przejście.

To ja, chociaż nie będę na nią głosował mogę?

1 - pierwszeństwo to rzecz ważna - powiedziałbym fundamentalna. Zasadniczo albo się je ma, albo nie. To nie mechanika kwantowa - ma być jasno określone.

2 - kierowca jest obowiązany, ale tego nie robi, gdyż jest przekonany, że mimo, że pieszy ma pierwszeństwo, to tak naprawdę on ma pierwszństwo.

3 - pierwszeństwo pod warunkiem, że nic nie jedzie nazywaz się fachowo "ustąpienie pierwszeństwa"


Shrek.

Data: 2015-10-21 22:06:00
Autor: Jawi
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
W dniu 2015-10-21 o 05:00, HubertO pisze:
O, to ja wiem, że mogę na nią głosować bo jestem jak najbardziej za.

Uzasadnij swoje stanowisko.
Shrek zrobił to za mnie.
Jestem i kierowcą, i rowerzystą, i pieszym.
Pada deszcz, a ja stoję, stoję, stoję. Mało kultury u większości kierowców widzę.
Moja żona zdawała na pj w zeszłym roku. Instruktor ją uczył i powtarzał, jedziemy jeśli pieszy nie wchodzi na ulicę. A ona bidula nie wiedziała, kiedy on wejdzie, czy się zatrzyma itd. Dużo niejasności i zastanawiania, niepewności. Na egzaminie wlazła jej baba przed maskę :)
A ja jej powtarzałem, że jak pieszy się zbliża do pasów to lepiej się zatrzymać i go przepuścić ;)
Co z tego co mówią przepisy dzisiaj, skoro jak coś się stanie to mu pieszy wtargnął nagle.
A tak, kierowca, bezpieczny w aucie, musi pomyśleć wcześniej i brać  na barki konsekwencje bardziej niż obecnie. A tam, gdzie są korki, zatory etc, potrzebne są światła na żądanie, pętle indukcyjne i co tam jeszcze technika nam daje.

--
"Lubię pracować, a nawet palę się do roboty. Praca tak mnie urzeka,
że mogę całymi godzinami siedzieć i patrzyć na nią"

Data: 2015-10-23 11:48:27
Autor: HubertO
Beata ...
Użytkownik "Jawi" <galaxband@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:5627f029$0$8368$65785112news.neostrada.pl...

Jestem i kierowcą, i rowerzystą, i pieszym.
Pada deszcz, a ja stoję, stoję, stoję. Mało kultury u większości kierowców
widzę.

A ja, pieszy, jak stoję, to krótko, bo nigdy nie zdarzyło się
żeby jechał sznur samochodów z dużą prędkością,
zderzak przy zderzaku, dłużej niż dwie minuty.
Zawsze jest luka i bez problemów przechodzę.
Do czekania to zmuszają mnie tylko światła.
U większości kierowców widzę kulturę,
u niektórych przesadną, bo baran zatrzymuje się,
a za nim jadę tylko ja i nikt wiecej, a pieszy stoi.

Co z tego co mówią przepisy dzisiaj, skoro jak coś się stanie to mu pieszy
wtargnął nagle.

Warto mieć kamerę w samochodzie.
Dużo jest też kamer monitoringu miejskiego,
monitoringu sklepów, banków.
Łatwiej ustalić winnego.

Data: 2015-10-26 00:30:35
Autor: J.F.
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Dnia Wed, 21 Oct 2015 22:06:00 +0200, Jawi napisa(a):
W dniu 2015-10-21 o 05:00, HubertO pisze:
O, to ja wiem, e mog na ni gosowa bo jestem jak najbardziej za.
Uzasadnij swoje stanowisko.
Shrek zrobi to za mnie.
Jestem i kierowc, i rowerzyst, i pieszym.
Pada deszcz, a ja stoj, stoj, stoj.

No, to jest jakis argument.
Ale ... ile sekund tak stales, a ile metrow szedles ?
Zeby sie nie okazalo, ze po 30s samochody przejechaly, a moknales i
tak 5 minut ...

J.

Data: 2015-10-21 17:37:10
Autor: Cavallino
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
W dniu 20.10.2015 o 21:27, Jawi pisze:
W dniu 2015-10-20 o 14:25, HubertO pisze:
 > Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeństwie
 > pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.
O, to ja wiem, że mogę na nią głosować bo jestem jak najbardziej za.

Kapelusz PLONK

Data: 2015-10-21 06:07:00
Autor: Jaszczomp
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
HubertO pisze:
Beata Bublewicz, postrach części kierowców kandyduje do Sejmu 2015.
Wybory 25 paźdź 2015, najbliższa niedziela.
Jest na liście Platformy Obywatelskiej w okręgu wyborczym nr 35,
Warmińsko-Mazurskie Olsztyn.

Okręg wyborczy nr 35 obejmuje: powiat ełcki, powiat giżycki, powiat
gołdapski, powiat kętrzyński, powiat mrągowski, powiat nidzicki, powiat
olecki, powiat olsztyński, powiat piski, powiat szczycieński, powiat
węgorzewski, miasto na prawach powiatu Olsztyn,

Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeństwie
pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.
Projekt ten przyjął Sejm, ale przepadł w Senacie. W Senacie zabrakło tylko
jednego głosu, aby przeszedł.
Sejm nie zdołał odrzucić veto Senatu i projekt przepadł.

Jeżeli Bublewicz zostanie posłem w Sejmie 2015 to najprawdopodobniej ponowi
procedurę uchwalenia tego projektu, aby to pierwszeństwo pieszego zostało
zapisane w Prawie o Ruchu Drogowym i w ten sposób stało się obowiązujące.

Kandydaci do Sejmu z okręgu nr 35.
http://parlament2015.pkw.gov.pl/344_sejm/35_WARMINSKO-MAZURSKIE_Olsztyn


Nie dość, ze z PełO to jeszcze głupoty wymyśla.

Data: 2015-10-21 12:34:14
Autor: neelix
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.

Użytkownik "HubertO" <ju4xsa@fes.pl> napisał w wiadomości news:562632cf$0$8373$65785112news.neostrada.pl...
Beata Bublewicz, postrach części kierowców kandyduje do Sejmu 2015.
Wybory 25 paźdź 2015, najbliższa niedziela.
Jest na liście Platformy Obywatelskiej w okręgu wyborczym nr 35,
Warmińsko-Mazurskie Olsztyn.
Okręg wyborczy nr 35 obejmuje: powiat ełcki, powiat giżycki, powiat
gołdapski, powiat kętrzyński, powiat mrągowski, powiat nidzicki, powiat
olecki, powiat olsztyński, powiat piski, powiat szczycieński, powiat
węgorzewski, miasto na prawach powiatu Olsztyn,
Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeństwie
pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.
Projekt ten przyjął Sejm, ale przepadł w Senacie. W Senacie zabrakło tylko
jednego głosu, aby przeszedł.
Sejm nie zdołał odrzucić veto Senatu i projekt przepadł.
Jeżeli Bublewicz zostanie posłem w Sejmie 2015 to najprawdopodobniej ponowi
procedurę uchwalenia tego projektu, aby to pierwszeństwo pieszego zostało
zapisane w Prawie o Ruchu Drogowym i w ten sposób stało się obowiązujące.
Kandydaci do Sejmu z okręgu nr 35.
http://parlament2015.pkw.gov.pl/344_sejm/35_WARMINSKO-MAZURSKIE_Olsztyn

Platforma antyObywatelska to antyludzkie kanalie. Przez te 8 lat czynili nam obywatelon w tym kierowcom samo zło. Światła w dzień to ich robota. Upieprzenie kandydatów na kierowców egzaminami prawie nie do zdania to też robota tej wrogiej Polakom formacji. Dla nich liczy się tylko kasa. Dość tego!

--
Pozdrawiam
neelix

Data: 2015-10-21 14:30:52
Autor: J.F.
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Użytkownik "neelix"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56276a2a$0$8390$65785112@news.neostrada.pl...
Platforma antyObywatelska to antyludzkie kanalie. Przez te 8 lat czynili nam obywatelon w tym kierowcom samo zło. Światła w dzień to ich robota. Upieprzenie kandydatów na kierowców egzaminami prawie nie do zdania to też robota tej wrogiej Polakom formacji. Dla nich liczy się tylko kasa. Dość tego!

Ano - cos w tym jest, i sie ladnie odzwierciedla w sonadazach, ale tak prawde mowiac:
-swiatla ... glupota, ale niemal nieistotna,
-fotoradary ... tak prawde mowiac, to mam wrazenie, jakby to ktos wprowadzal, ale sabotowal jednoczesnie. Malo dokuczliwe, a teraz jeszcze te naprawde dokuczliwe gminom zabrali.
-egzaminy ... mimo roznych zmian, to zaloze sie, ze kandydaci je jednak zdaja.
-punkty ... ostatnio polecieli, ale wczesniejsza zmiana przeszla bez echa - trudniej stracic PJ niz wczesniej, za 24 pkt po raz pierwszy nalezy sie tylko kurs reedukacyjny.

No nic - komu sie nie podobaja, niech glosuje na innych.

J.

Data: 2015-10-21 15:47:43
Autor: Shrek
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
On 21.10.2015 12:34, neelix wrote:

Światła w dzień to ich robota.

I moim zdaniem to akurat dobrze. Choć rzeczywiście teraz piesi, motocykliści i rowerzyści się mniej wyróżniają z tłumu. O sensowności można dyskutować i rację każdy będzie miał jak dupę - własną. Natomiast upiardliwe to w żaden wybitny sposób nie jest (przynajmniej dla mnie).

Upieprzenie kandydatów na kierowców egzaminami prawie nie do zdania to
też robota tej wrogiej Polakom formacji.

Zależy o co ci konkretnie chodzi. Jeśli o teorię to sam kierunek zmian był moim zdaniem słuszny - limitowany czas na odpowiedź, widok lub film jeśli był to "z pierwszej osoby" a nie rebusy w widokiem na skrzyżowanie z góry i pytaniem kto przejedzie drugi od końca (a co to cię obchodzi - ciebie interesuje kogo TY masz przepuścić). Pogłoski o długości drażka zmiany biegów i rozmiarach tablic rejestracyjnych uważam za niewiarygodne (a to dlatego, że akurat zdawałem i ani mi, ani nikomu z grupy się coś takiego nie przytrafiło, ani nikt z naszych poprzedników nie zwierzał się z takiej sytuacji instruktorowi).

Legło czasem wykonanie i sam bym przez to mało co nie oblał - masz film z podnoszącymi się półzaporami i migającymi czerwonymi. Stopklatka - zapory jakieś 60 stopni do ziemi - pytanie czy możesz jechać. Prawidłowa odpowiedź tak;)

Plac z tego co wiem się nie różni niczym (dla samochodów), bo dla moto to inna bajka. IMHO jeśli ktoś oblewał samochodem, to rzeczywiście w większości były ku temu powody (choć nie zdawałem, ale praktyka się chyba nie zmieniła, a teoria jest z grubsza ta sama).

Jeśli moto, to prawdopodobnie nie wyrobił slalomu wolnego (który w zamyśle miał być chyba symulacją przeciskania się w korku, a wyszedł sztuczką cyrkową) gladiusem, który słabiej skręca niż mój chopper. Co więcej w większości wynikało to z faktu, że wsiadasz na moto, na którym z definicji nie masz obycia i od razu musisz woltyżerkę uprawiać. Jak byś mógł zrobić rundkę próbną to pewnie zdawalność byłaby o 50% wyższa.

Inna sprawa, że nie mam pojęcia po co tego wymagać na prawku. Przecież wiadomo, że wszyscy to robią na 1 bez sprzęgła czyli z umiejętnościami czy praktyką nic to wspólnego nie ma. Pojeżdzą miesiąc to się naumieją. A dopóki się nie naumieją to lepiej dla nich, żeby w korkach stali grzecznie, a nie wydawało im się, że umieją się przeciskać. Tym bardziej rozdwojenie jaźni, że jakby się ktoś próbował przeciskać na egazminie, to najprawdopodobniej by z ręki oblał, albo przynajmniej został opierdolony przez egaminującego... stojącego w korku w... aucie;)

Shrek.

Data: 2015-10-21 16:24:02
Autor: J.F.
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n0851r$a1g$1@node1.news.atman.pl...
On 21.10.2015 12:34, neelix wrote:
Światła w dzień to ich robota.
I moim zdaniem to akurat dobrze. Choć rzeczywiście teraz piesi, motocykliści i rowerzyści się mniej wyróżniają z tłumu. O sensowności można dyskutować i rację każdy będzie miał jak dupę - własną.

Dlaczego - sa tez oficjalne statystyki wypadkow. Bezpieczenstwo sie poprawilo jak cholera. Wypadki spadly o 50%, o 100%, a co tam, bez kozery powiem o 200% :-P

A naprawde to jakby pogorszylo.

Natomiast upiardliwe to w żaden wybitny sposób nie jest (przynajmniej dla mnie).

Jak dostaniesz mandat za jazde bez swiatel w sloneczne poludnie to zmienisz zdanie.

Oczywiscie mozna miec automatycznie wlaczane lampki LED, wtedy nawet akumulator nie cierpi.
A pomagaja takie lampki w widocznosci jak cholera :-)

Upieprzenie kandydatów na kierowców egzaminami prawie nie do zdania to
też robota tej wrogiej Polakom formacji.
Zależy o co ci konkretnie chodzi. Jeśli o teorię to sam kierunek zmian był moim zdaniem słuszny - limitowany czas na odpowiedź, widok lub film jeśli był to "z pierwszej osoby" a nie rebusy w widokiem na skrzyżowanie z góry i pytaniem kto przejedzie drugi od końca (a co to cię obchodzi - ciebie interesuje kogo TY masz przepuścić). Pogłoski o długości drażka zmiany biegów i rozmiarach tablic rejestracyjnych uważam za niewiarygodne (a to dlatego, że akurat zdawałem i ani mi, ani nikomu z grupy się coś takiego nie przytrafiło, ani nikt z naszych poprzedników nie zwierzał się z takiej sytuacji instruktorowi).

No ale opublikowane nie sa, to sie nie dowiemy.
Sprawdzic tez nie mozna.

I znow byly jakies statystyki - zdawalnosc sie pogorszyla, czasem mocno. Raczej nie dlatego ze gorzej sie nauczyli czy lepiej sprawdzali, tylko po prostu nie mozna bylo przetrenowac i chocby do tych zapor podniesionych o 60 stopni przyzwyczaic.
A tak swoja droga to wydaje mi sie, ze stare byly rzetelniejsze.
Owszem - bywaly podchwytliwe, bywaly niepotrzebnie utrudnione na zasadzie ze np "udziela" a obok "nie udziela", ale kazde jednak oparcie w przepisach mialo i dwuznacznosci nie bylo.


J.

Data: 2015-10-21 18:41:35
Autor: Shrek
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
On 21.10.2015 16:24, J.F. wrote:

Dlaczego - sa tez oficjalne statystyki wypadkow. Bezpieczenstwo sie
poprawilo jak cholera. Wypadki spadly o 50%, o 100%, a co tam, bez
kozery powiem o 200% :-P

A naprawde to jakby pogorszylo.

Być może. Ogólnie podejrzewam, że wpływ na statystyki ma to pomijalny.

Natomiast upiardliwe to w żaden wybitny sposób nie jest (przynajmniej
dla mnie).

Jak dostaniesz mandat za jazde bez swiatel w sloneczne poludnie to
zmienisz zdanie.

Może i bym się zgodził, gdyby nie to, że raz mnie zatrzymali i w końcu puścili a innym razem zamrygali długimi z naprzeciwka;)

Upieprzenie kandydatów na kierowców egzaminami prawie nie do zdania to
też robota tej wrogiej Polakom formacji.
Zależy o co ci konkretnie chodzi. Jeśli o teorię to sam kierunek zmian
był moim zdaniem słuszny - limitowany czas na odpowiedź, widok lub
film jeśli był to "z pierwszej osoby" a nie rebusy w widokiem na
skrzyżowanie z góry i pytaniem kto przejedzie drugi od końca (a co to
cię obchodzi - ciebie interesuje kogo TY masz przepuścić). Pogłoski o
długości drażka zmiany biegów i rozmiarach tablic rejestracyjnych
uważam za niewiarygodne (a to dlatego, że akurat zdawałem i ani mi,
ani nikomu z grupy się coś takiego nie przytrafiło, ani nikt z naszych
poprzedników nie zwierzał się z takiej sytuacji instruktorowi).

No ale opublikowane nie sa, to sie nie dowiemy.
Sprawdzic tez nie mozna.

Ty mnie mniej bardziej wierzę w doświadczenia swoje, innych ludzi z którymi siłą rzeczy gadasz przed placem i po i instruktorami niż w doniesienia z Faktu.

I znow byly jakies statystyki - zdawalnosc sie pogorszyla, czasem mocno.

A to akurat mnie nie dziwi. Wielu po prostu zakuwało te stare i jak pojawiły się na myślenie to smutek.

Raczej nie dlatego ze gorzej sie nauczyli czy lepiej sprawdzali, tylko
po prostu nie mozna bylo przetrenowac i chocby do tych zapor
podniesionych o 60 stopni przyzwyczaic.

Akurat zapory były ewidentnym błędem technicznym (za krótki film) i nie ma się do czego przyzwyczajać, tylko trzeba poprawić. Zresztą jak już ktoś oblewał to zwykle nie dwoma czy trzema punktami. Czasami to ludzkie pojęcie przechodziło jak można np dostać 1/3 punktów:)

A tak swoja droga to wydaje mi sie, ze stare byly rzetelniejsze.
Owszem - bywaly podchwytliwe, bywaly niepotrzebnie utrudnione na
zasadzie ze np "udziela" a obok "nie udziela", ale kazde jednak oparcie
w przepisach mialo i dwuznacznosci nie bylo.

Za to były oderwane od rzeczywistości.

Shrek.

Data: 2015-10-26 01:43:02
Autor: J.F.
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Dnia Wed, 21 Oct 2015 18:41:35 +0200, Shrek napisa(a):
On 21.10.2015 16:24, J.F. wrote:
Dlaczego - sa tez oficjalne statystyki wypadkow. Bezpieczenstwo sie
poprawilo jak cholera. Wypadki spadly o 50%, o 100%, a co tam, bez
kozery powiem o 200% :-P

A naprawde to jakby pogorszylo.

By moe. Oglnie podejrzewam, e wpyw na statystyki ma to pomijalny.

No coz - na tyle niepomijalny, ze Austryjacy zniesli swoj nakaz.


A tak swoja droga to wydaje mi sie, ze stare byly rzetelniejsze.
Owszem - bywaly podchwytliwe, bywaly niepotrzebnie utrudnione na
zasadzie ze np "udziela" a obok "nie udziela", ale kazde jednak oparcie
w przepisach mialo i dwuznacznosci nie bylo.

Za to byy oderwane od rzeczywistoci.

Az tak bardzo nie. Za to nie bylo problemow jak chocby z tymi
zaporami.

J.

Data: 2015-10-26 08:38:19
Autor: Shrek
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
On 26.10.2015 01:43, J.F. wrote:

A naprawde to jakby pogorszylo.

By moe. Oglnie podejrzewam, e wpyw na statystyki ma to pomijalny.

No coz - na tyle niepomijalny, ze Austryjacy zniesli swoj nakaz.

I co - statystyki im spady? Pozostaje jeszcze kwestia, e cz bez nakazu wiecia i wczeniej i potem. IMHO sam przepis ma pomijalny wpyw na statystyk. Choby dlatego, e niezalenie od przepisu ja bym na wczonych jedzi. I wielu innych pewnie te. Na przykad w Niemczech wikszo jedzi na wiatach, mimo braku takiego obowizku.

A tak swoja droga to wydaje mi sie, ze stare byly rzetelniejsze.
Owszem - bywaly podchwytliwe, bywaly niepotrzebnie utrudnione na
zasadzie ze np "udziela" a obok "nie udziela", ale kazde jednak oparcie
w przepisach mialo i dwuznacznosci nie bylo.

Za to byy oderwane od rzeczywistoci.

Az tak bardzo nie.

To powiedz, co ci obchodzi czy pojazd B przejedzie przedostatni?

Za to nie bylo problemow jak chocby z tymi
zaporami.

Te byy. Tylko jak si uczye do zdania teorii (czyli przelatywae te testy dziesitki razy), to atwo byo takie pytanie zapamita i nauczy si "prawidowej" odpowiedzi. Zreszt jak ju napisaem, to kwestie techniczne i tu rzeczywicie polegli. Z tym e sama idea jest suszna, a kwestie techniczne i transparentno, a co za tym idzie poprawnoc zapewnion przez open source pyta mona rozwiza. IMHO nowe pytania s znacznie lepsze, bo dotycz "podmiotu lirycznego", czyli tego co musisz ogarn na drodze w rzeczywistoci. Zdawaem zarwno na starych jak i nowych i takie jest moje zdanie. Kady ma prawo do innego;)

Praktyki na B na nowych zasadach nie musiaem robi, ale chyba si nie zmienia wcale (cho nie wiem jak z podejciem egazminatorw). Na A to rzeczywicie poraka. Slalom wolny to jakia pomyka, dziweczyny co zdaj A2 (czyli na moto o maej mocy w stosunku do masy) dostaj wykastrowanego gladiusa, ktry skrca sabiej ni mj chopper, czyli defacto zdaj to samo, bo na chucka ci koniki mechaniczne na egzaminie i maj problem z wyprostowaniem maszyny, bo za cieka i za wysoka;( A2 w zaoeniu bya na sabsze i mniejsze motocykle, a dostajesz wykastrowan krow i musisz ni wyprawia sztuczki na placu bez rozgrzewki, w dodatku do ziemi dosigajc na palcach. W efekcie jedna laska na odlewniczej wykonaa zawrotk przez cay plac i na penej kurwie wjechaa w pot (taki solidny, zabrali j nieprzytomn do szpitala, co dalej nie wiem, ale teraz jakie mieszne iatki powiesili, tak jakby miay zatrzyma 200kg + jedzca). Po tym wydarzeniu nawet egzaminatorom zmika rura i przed placem dawali do zrozumienia, eby na siebie uwaa a oni troszk przymkn oko na prko przy slalomie szybkim. Sam dostaem zjebk od egzaminatora za dodanie gazu przy wyjedzie z szybkiego, bo wymogi wymogami, ale mokro byo, wic...


Shrek.

Data: 2015-10-26 09:56:37
Autor: J.F.
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
Uytkownik "Shrek"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:n0kl98$7pl$1@node1.news.atman.pl...
On 26.10.2015 01:43, J.F. wrote:
A naprawde to jakby pogorszylo.
By moe. Oglnie podejrzewam, e wpyw na statystyki ma to pomijalny.
No coz - na tyle niepomijalny, ze Austryjacy zniesli swoj nakaz.

I co - statystyki im spady?

Musialbym odszukac aktualne dane, ale to bylo tak, ze mieli w miare stabilny spadek od 20 lat - co roku troche wypadkow mniej.
Az pewnego roku spadku nie bylo.
To byl akurat ten rok, gdy swiatla wprowadzili.


Pozostaje jeszcze kwestia, e cz bez nakazu wiecia i wczeniej i potem. IMHO sam przepis ma pomijalny wpyw na statystyk. Choby dlatego, e niezalenie od przepisu ja bym na wczonych jedzi. I wielu innych pewnie te. Na przykad w Niemczech wikszo jedzi na wiatach, mimo braku takiego obowizku.

No wiesz, jak u nas wprowadzali, to w Niemczech przy wyjezdzie z tunelu byla tablica
"Licht ?". Po polsku:  "Swiatla ?"
Teraz juz nie ma :-)

Za to nie bylo problemow jak chocby z tymi
zaporami.
Te byy. Tylko jak si uczye do zdania teorii (czyli przelatywae te testy dziesitki razy), to atwo byo takie pytanie zapamita i nauczy si "prawidowej" odpowiedzi.

No ba - bez treningu nie zdales starych ... ale obawiam sie, ze obecnych tez nie :-)

Zreszt jak ju napisaem, to kwestie techniczne i tu rzeczywicie polegli.

O rzetelnosc chodzi.  W starych moze i pytali ktory pojazd przejedzie przedostatni, ale on rzeczywiscie w/g przepisow przejezdzal przedostatni.

Praktyki na B na nowych zasadach nie musiaem robi, ale chyba si nie zmienia wcale (cho nie wiem jak z podejciem egazminatorw). Na A to rzeczywicie poraka. Slalom wolny to jakia pomyka, dziweczyny co zdaj A2 (czyli na moto o maej mocy w stosunku do masy) dostaj wykastrowanego gladiusa, ktry skrca sabiej ni mj chopper, czyli defacto zdaj to samo, bo na chucka ci koniki mechaniczne na egzaminie i maj problem z wyprostowaniem maszyny, bo za cieka i za wysoka;(

Jakbys umial jezdzic, to bys nie mial problemu :-P

https://www.youtube.com/watch?v=fNh8tquXzc8

J.

Data: 2015-10-26 19:38:32
Autor: Shrek
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
On 26.10.2015 09:56, J.F. wrote:

I co - statystyki im spady?

Musialbym odszukac aktualne dane, ale to bylo tak, ze mieli w miare
stabilny spadek od 20 lat - co roku troche wypadkow mniej.
Az pewnego roku spadku nie bylo.
To byl akurat ten rok, gdy swiatla wprowadzili.

Moe. Nie upieram si, e nie. Cho koincydencja, to troch mao. Za duo zmiennych.

Za to nie bylo problemow jak chocby z tymi
zaporami.
Te byy. Tylko jak si uczye do zdania teorii (czyli przelatywae
te testy dziesitki razy), to atwo byo takie pytanie zapamita i
nauczy si "prawidowej" odpowiedzi.

No ba - bez treningu nie zdales starych ... ale obawiam sie, ze obecnych
tez nie :-)

Zupenie bez nie. Ale wynik bez treningu miaem znacznie lepszy na nowych ni starych. Zresz nowych jest wpizdu i chba nadal s tajne, wic wszystkich i tak 10 razy nie przelecisz. Trzeba myle.

Zreszt jak ju napisaem, to kwestie techniczne i tu rzeczywicie
polegli.

O rzetelnosc chodzi.  W starych moze i pytali ktory pojazd przejedzie
przedostatni, ale on rzeczywiscie w/g przepisow przejezdzal przedostatni.

Raz, e wiedza kompletnie bezuyteczna, bo ty masz wiedzie komu _ty_ masz ustpi pierwszestwa, dwa, e nie do koca zgodna z prawd. Byway sytuacje, gdzie zgodnie z prawem kto mg pojecha wczeniej (bo ten ktremu mia ustpi, sta bo mia ustpi innemu - w tej sytuacji jak nikomu innemu nie wadzisz, moesz jecha, bo pierwszestwa nie wymuszasz) I w efekcie ostatniego mogo nie by, bo pojecha np drugi;)

Praktyki na B na nowych zasadach nie musiaem robi, ale chyba si nie
zmienia wcale (cho nie wiem jak z podejciem egazminatorw). Na A to
rzeczywicie poraka. Slalom wolny to jakia pomyka, dziweczyny co
zdaj A2 (czyli na moto o maej mocy w stosunku do masy) dostaj
wykastrowanego gladiusa, ktry skrca sabiej ni mj chopper, czyli
defacto zdaj to samo, bo na chucka ci koniki mechaniczne na egzaminie
i maj problem z wyprostowaniem maszyny, bo za cieka i za wysoka;(

Jakbys umial jezdzic, to bys nie mial problemu :-P

Oczywicie, e tak, z tym, e z zasady przecie nie umiesz jedzi na zdawaniu pierwszego prawka (chyba, e nielegalnie jedzisz wczeniej). Ja byem w otyle dobrej sytauacji, e 200 kilogramaowy motocykl jest dla mnie fizucznie do opanowania. Co ma zrobli laska ktra way 50kg i ma 160cm wzrostu? Chce zrobi A2 na mae motocykle, a odstaje 200kg krow i nie dosiga stopami do ziemi?


https://www.youtube.com/watch?v=fNh8tquXzc8

Tu masz naszych

https://www.youtube.com/watch?v=ALpRNVy1SOQ

I w sumie po rozgrzewce parogodzinnej te bym teraz tak zrobi, wic si da (wiczyem to wanie w CSP i dawao rad). Pytanie czy to jest umiejtno ktrej naley wymaga na egzaminie po 30 godzinach jazdy na motocyklu. Teraz to bym to plac zrobi... no moe nie z palcem w dupie, bo druga rka jest do sprzga przydatna, a robienie tego na jedynce bez gazu to jaka poraka techniczna (a tak si robi na egzaminie).

Shrek

Data: 2015-10-21 19:01:13
Autor: re
Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.


Użytkownik "Shrek"

Światła w dzień to ich robota.

I moim zdaniem to akurat dobrze. Choć rzeczywiście teraz piesi,
motocykliści i rowerzyści się mniej wyróżniają z tłumu. O sensowności
można dyskutować i rację każdy będzie miał jak dupę - własną. Natomiast
upiardliwe to w żaden wybitny sposób nie jest (przynajmniej dla mnie).
-- -
No jak nie jest jak jest. Muszę załączać światła ręcznie mimo, że automatycznie załączają się, ale jak zapada zmierzch a nie w środku dnia nie wiadomo po ...ja. Żebym nie musiał odbierać sobie tego komfortu automatyczności musiałbym zamontować dzienne LEDy a to zarówno koszt LEDów jak i koszt ich montażu.

Data: 2015-10-23 11:49:58
Autor: HubertO
Beata ...
Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości
news:56276a2a$0$8390$65785112news.neostrada.pl...

Platforma antyObywatelska to antyludzkie kanalie. Przez te 8 lat czynili
nam obywatelon w tym kierowcom samo zło.

PiSlamistów propaganda zrobiła ci wodę z mózgu.
Na okrągło PiSlamiści powtarzają to zaklęcie i widać,
że wryło ci się w mózg. Nic rzeczowego, konkretnego
nie potrafią powiedzieć.

Dla nich liczy się tylko kasa.
neelix

Tak, zgadza się. Dla PiSlamistów liczy się tylko kasa.
Z SKOKów wyprowadzili miliardy. Wszyscy musimy za to zapłacić.
Twarz PiSu, Hofman nie gardził nawet drobnymi.

Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.

Nowy film z video.banzaj.pl wicej »
Redmi 9A - recenzja budetowego smartfona